powered by

ΕΒΕ Πάφου: Να υποβληθούν τα απαραίτητα στοιχεία για τη Μαρίνα

Το συγκρότημα που έχει κληθεί από τη Διαχειριστική Επιτροπή Μαρίνων να υποβάλει τα απαραίτητα στοιχεία, τεκμηριώνοντας τη δυνατότητά του να χρηματοδοτήσει την κατασκευή της Μαρίνας της Πάφου στα Πότιμα, οφείλει να το πράξει, δήλωσε ο Πρόεδρος του ΕΒΕ Πάφου Ανδρέας Δημητριάδης.

Σύμφωνα με τον κ. Δημητριάδη, έχει παρέλθει ο χρόνος μέσα στον οποίον θα έπρεπε να υποβληθούν οι διευκρινίσεις που είχαν ζητηθεί.

Σε δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ, ο κ. Δημητριάδης ανέφερε πως η Διαχειριστική Επιτροπή Μαρίνων, ως η αρμόδια αρχή, θα πρέπει κατεπειγόντως να αξιολογήσει τα στοιχεία τα οποία έχουν υποβληθεί και εάν αυτά ικανοποιούν τους όρους και προϋποθέσεις του διαγωνισμού να κατακυρώσει την προσφορά.

Σε αντίθετη περίπτωση, συνέχισε, που τα στοιχεία αυτά δεν πληρούν τους όρους και τις προϋποθέσεις του διαγωνισμού, ο διαγωνισμός – όπως είπε- θα πρέπει να κριθεί άγονος και να προκηρυχθεί διεθνής διαγωνισμός με επικαιροποιημένους όρους και προδιαγραφές για την κατασκευή της Μαρίνας Πάφου χωρίς οποιαδήποτε άλλη καθυστέρηση. 

Το ΕΒΕ Πάφου, είπε, ήταν πρωτοπόρο στην προώθηση της υλοποίησης και λειτουργίας Μαρίνας στην Πάφο, εκπονώντας το 1991 σχετική μελέτη η οποία έγινε τότε από την Τράπεζα Αναπτύξεως σε συνεργασία με το Υπουργείο Γεωργίας.

Η εν λόγω μελέτη, ανέφερε, είχε υποδείξει το συγκεκριμένο χώρο που προβλέπεται να κατασκευαστεί σήμερα η Μαρίνα. 

Δυστυχώς, πρόσθεσε, διαφορές των επιχειρηματιών της Πάφου και πολλαπλές προσφυγές στα Δικαστήρια δεν κατέστησαν δυνατή την προώθηση και υλοποίηση της Μαρίνας και 27 χρόνια μετά η Πάφος καταβάλλει ακόμα προσπάθειες για την κατασκευή της Μαρίνας, κατέληξε.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Φρέναρε η αγορά αυτοκινήτου το πρώτο εξάμηνο...Κάμψη στα σαλούν, άνοδος για υβριδικά και ηλεκτρικά
Έγινε το αναμενόμενο...Εξαντλήθηκαν εν ριπή οφθαλμού οι χορηγίες για την ηλεκτροκίνηση
Θέατρο του παραλόγου η ηλεκτρική διασύνδεση-Πλήρης στασιμότητα, αλλά το έργο «συνεχίζεται» και θέλει χρήμα ο ΑΔΜΗΕ
Γ. Παπαναστασίου: Άρχισε να μαζεύεται κάποια ποσότητα εμπορεύσιμη και οικονομικά βιώσιμη-Τα επόμενα βήματα για το «Πήγασος 1»
Τι λείπει και πότε αναμένεται να γίνει FSRU o «Προμηθέας»-Πόσα στοιχίζει τον μήνα η παραμονή του στη Μαλαισία
Στις 2.841 οι αιτήσεις για πολεοδομική αμνηστία-Σε τι αφορά το μεγαλύτερο ποσοστό
Titan: Επενδύει στις βιώσιμες κατασκευές στον πρώην σταθμό παραγωγής ενέργειας Fiddler’s Ferry στο Ηνωμένο Βασίλειο
Minotti: Ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά-Νέο flaghship κατάστημα στο Trilogy Limassol Seafront
Βασίλης Δημητριάδης: Διαφορά φιλοσοφίας με την κυβέρνηση για την ναυτιλία-Ετοιμάζει προτάσεις και δράσεις ο ΔΗΣΥ
Θεόδωρος Παρπέρης: Αύξηση των ΑΞΕ μέσα από την ανάδειξη της Κύπρου σε κόμβο family offices στην περιοχή