Όμιλος Πηλακούτα: Που θα εξυπηρετούνται οι πελάτες RENAULT, DACIA και MITSUBISHI

Ο Όμιλος Πηλακούτα ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με δύο σημαντικές και ισχυρές αυτοκινητοβιομηχανίες, που με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο, έχουν συμβάλει στην εξέλιξη του αυτοκινήτου διεθνώς. Είναι η δυναμική και πρωτοπόρος γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία RENAULT GROUPE (Renault, RENAULT Εμπορικά, Dacia, Alpine) και ο ιαπωνικός κολοσσός MITSUBISHI. 
 
Οι αντιπροσωπείες της RENAULT GROUPE (Renault, Dacia, Renault Εμπορικά, Alpine) και της MITSUBISHI, αποτελούν πλέον μέλη του μεγαλύτερου ομίλου αυτοκινήτων στην Κύπρο, που διαχρονικά έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών για τα διεθνώς καταξιωμένα brands και την υποστήριξη που παρέχει.
 
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, κ. Χαράλαμπος Πηλακούτας, ανέφερε σχετικά: «Θεμέλιο της επιχειρηματικής φιλοσοφίας του Ομίλου Πηλακούτα, είναι η συνεχής εξέλιξη. Καλωσορίζουμε τη RENAULT GROUPE και τη MITSUBISHI και είναι τιμή μας που και αυτές οι καταξιωμένες μάρκες εμπιστεύονται τον Όμιλο Πηλακούτα. Αναγνωρίζουν την επένδυση σε βάθος χρόνου που κάνουμε στα brands που αντιπροσωπεύουμε και τη στενή σχέση που δημιουργούμε με τους πελάτες μας. Πλέον, για τους πελάτες RENAULT, RENAULT Εμπορικά, DACIA και της MITSUBlSHl στην Κύπρο, ξεκινά μια νέα εποχή. Και τα 3 brands θα αποκτήσουν νέους υπερσύγχρονους εκθεσιακούς χώρους για τα μοντέλα τους και οι κάτοχοι αυτών των αυτοκινήτων θα έχουν την υποστήριξη που απαιτούν. Με υψηλού επιπέδου τεχνική εξυπηρέτηση και πλήρη επάρκεια ανταλλακτικών. Η συνεργασία του Ομίλου Πηλακούτα με τη RENAULT GROUPE και τη MITSUBlSHl, ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο σε μια δυναμική πορεία ανάπτυξης».
 
Από την 1η Αυγούστου 2018 ξεκινά η μεταβατική περίοδος κατά την οποία ο Όμιλος Πηλακούτα θα δημιουργήσει νέους εκθεσιακούς χώρους και εγκαταστάσεις τεχνικής υποστήριξης (συνεργεία) για τα brands της RENAULT GROUPE και MITSUBISHI.
 
Στο διάστημα αυτό, οι πελάτες των RENAULT, DACIA, RENAULT Εμπορικά, ALPINE και MITSUBlSHl, που τα αυτοκίνητά τους πρέπει να περάσουν από προγραμματισμένο ετήσιο κύκλο service, ή αντιμετωπίζουν επείγον τεχνικό πρόβλημα, μπορούν να επικοινωνούν με το τηλέφωνο 22418430.
 
Oι τεχνικές υπηρεσίες του Ομίλου Πηλακούτα, στο διάστημα της μεταβατικής περιόδου καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια να ανταποκριθούν στις ανάγκες που θα παρουσιαστούν.
 
 

Δειτε Επισης

H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus