Η Lidl καταργεί έως το τέλος του 2019 τα πλαστικά είδη μίας χρήσης

Σε συνέχεια ανακοίνωσης της Lidl Κύπρου για τη μείωση της χρήσης πλαστικού κατά 20% έως το 2025, η εταιρία δρομολογεί με άμεση ισχύ τα πρώτα συγκεκριμένα μέτρα. Ως πρώτο βήμα έως το τέλος του 2019 η Lidl θα σταματήσει την πώληση πλαστικών ειδών μιας χρήσης όπως καλαμάκια και ποτήρια μιας χρήσης, πιάτα, μαχαιροπίρουνα και μπατονέτες για τα αφτιά με πλαστικό στέλεχος και στα 17 καταστήματα που διαθέτει σε όλη τη χώρα. Τη θέση τους θα πάρουν προϊόντα από εναλλακτικά και ανακυκλώσιμα υλικά, για τα οποία η εταιρία ήδη συνεργάζεται με τους προμηθευτές της. Στη συνέχεια θα θέσει ως στόχο την κατάργηση και προσαρμογή στα καλαμάκια που υπάρχουν στην κατηγορία των χυμών/αναψυκτικών και ποτών.    

«Στη στρατηγική μας για το πλαστικό ακολουθούμε μια σαφή προσέγγιση, η οποία συνοψίζεται στο τρίπτυχο: Αποφεύγουμε – Μειώνουμε – Ανακυκλώνουμε. Καταργώντας τα πλαστικά είδη μιας χρήσης αποφεύγουμε τη χρήση πλαστικού, συμβάλλοντας έτσι στην επίτευξη του στόχου που έχει τεθεί από την εταιρία μας για την μείωση του πλαστικού», τόνισε ο Πέτρος Πέτρου, Δ/ντής Αγορών της Lidl Κύπρου.

Η Lidl Κύπρου σχεδιάζει να εξαντλήσει πρώτα τις ποσότητες που έχουν ήδη αγοραστεί και στη συνέχεια θα περάσει σταδιακά σε εναλλακτικά υλικά. Με τον τρόπο αυτό, οι πελάτες μας θα εξακολουθήσουν να έχουν την ευκαιρία να βρίσκουν τα προϊόντα που έχουν συνηθίσει.   

Η Lidl Κύπρου έχει ήδη αναλάβει πλήθος πρωτοβουλιών για τη μείωση του πλαστικού. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρία αποτελεί την πρώτη εταιρία του κλάδου που από 01/01/2019 αποσύρει  τις πλαστικές σακούλες μιας χρήσης 4 λεπτών από τα καταστήματά της. Επιπλέον κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2017 - 2018 αφαίρεσε πλαστικές υποσυσκευασίες από την κατηγορία των χαρτιών υγείας εξοικονομώντας έτσι 10 τόνους πλαστικού υλικού.

Σύμφωνα με τον Πέτρο Πέτρου: «Εργαζόμαστε με εντατικούς ρυθμούς πάνω σε διάφορα σχέδια και θα ενημερώνουμε συνεχώς τους πελάτες μας για κάθε καινοτομία και αλλαγή. Ιδίως στον τομέα της συσκευασίας υπάρχουν πολλές ενδιαφέρουσες δυνατότητες που δοκιμάζουμε αυτή τη στιγμή και οι οποίες μπορούν πραγματικά να κάνουν τη διαφορά».

Σχετικά με τη στρατηγική 360ο  του ομίλου Schwarz για τη μείωση του πλαστικού υλικού  
Ως ένας από τους κορυφαίους λιανέμπορους παγκοσμίως, ο όμιλος Schwarz, στον οποίο ανήκουν η Lidl και η Kaufland, έχει επίγνωση της ευθύνης του, ιδιαίτερα προς το περιβάλλον. Στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής 360 για το πλαστικό υλικό, ο όμιλος Schwarz αναπτύσσει μέτρα και τα εφαρμόζει παγκοσμίως. Η στρατηγική που ακολουθεί για το πλαστικό στοχεύει στη μείωση της χρήσης πλαστικών υλικών.

Δειτε Επισης

Biography Month στο Movies Best-Οι ταινίες που θα προβληθούν τον Μάιο
Παρουσίασε το βιβλίο της «Φαγητάρες» η Brand Ambassador των υπεραγορών Αλφαμέγα, σεφ Χριστίνα Χριστοφή
Το ντοκιμαντέρ «The (M) Factor: Shredding the Silence on Menopause» σε αποκλειστική προβολή στην Κύπρο
Το Andrey & Julia Dashin’s Foundation γιόρτασε το Πάσχα με πράξεις γενναιοδωρίας
SIMBA Animal Aid Cyprus: Κάθε βοήθεια είναι πολύτιμη για δύο διασωθέντα σκυλιά
Shell Cyprus: Στέλνει τρεις τυχερούς στη Μόντζα για το Grand Prix της Formula 1-Στις 25 Ιουλίου η κλήρωση
Stoiximan και ΑΠΟΕΛ στήριξαν τη Στέγη Ευγηρίας «Αρχάγγελος Μιχαήλ»-Χρηματική δωρεά και πασχαλινά δώρα
Συμμετείχε και φέτος στην εκστρατεία «Υιοθετήστε μια οικογένεια το Πάσχα» η Alpha Bank Κύπρου
Οι 60 νικητές που κέρδισαν τα κουπόνια για πασχαλινά ψώνια από το MyPetrolina app
Εθελοντές εργαζόμενοι της ΧΜ συμμετείχαν στην ετήσια αιμοδοσία της εταιρείας