Σύγχρονα και διαδραστικά τα Προγράμματα Loyalty & Rewards
10:13 - 30 Ιουλίου 2018

Το Συνέδριο “Loyalty and Rewards” διοργανώνεται για 1η φορά στην Κύπρο και επικεντρώνεται στις τεχνικές loyalty and rewards που μιλούν τη γλώσσα του Σήμερα, των Καταναλωτών, των Επιχειρήσεων και της Επιτυχίας. Τα προγράμματα Loyalty and Rewards επιτυγχάνουν μια σύγχρονη, προχωρημένη και ουσιαστική επικοινωνία μεταξύ brands και καταναλωτών. Η στρατηγική αλληλεπίδρασης, διαλόγου κι εξωστρέφειας αποφέρει θεαματικά αποτελέσματα ενώ συνάμα, κατορθώνει να διατηρήσει το υφιστάμενο πελατολόγιο κεντρίζοντας το ενδιαφέρον του κοινού. 
Με τόσα ερεθίσματα εκεί έξω, τόσο ανταγωνιστικές μεθόδους συνδιαλλαγών, προσφορές, εκπτώσεις, οπτικά μηνύματα, η ανανέωση εμπιστοσύνης και προτίμησης του πελάτη προς ένα εμπορικό σήμα είναι επιβεβλημένη. Σωστή πρόκληση! Η διάθεση για πρωτοτυπία, έκπληξη, διάδραση, είναι αυτή που τελικά συσφίγγει τις σχέσεις. Ο μοντέρνος καταναλωτής αποζητά την προσοχή, το να νιώσει σημαντικός, ότι έχει αξία, δύναμη, αλλά και όφελος. Σε όλη αυτή την πραγματικότητα, τα μοντέρνα προγράμματα Loyalty and Rewards -ένας ακόμη κρίκος επικοινωνίας μεταξύ πελατών κι εμπορικών επιχειρήσεων- μοιάζουν ακρογωνιαίος λίθος που παίζει τον δικό του σημαντικό ρόλο.
Το «Συνέδριο Loyalty & Rewards» θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. Πραγματικά παραδείγματα, προκλήσεις, λύσεις και στρατηγικές θα παρουσιαστούν από μετρ του είδους, καλύπτοντας κλάδους όπως είναι το Λιανικό Εμπόριο, οι Τράπεζες, ο Ασφαλιστικός Τομέας, οι Τηλεπικοινωνίες, ο Τουρισμός κ.ά.. Διακεκριμένοι ομιλητές από το εξωτερικό θα δώσουν απαντήσεις, αναλύοντας μείζονα ζητήματα γύρω από τα σύγχρονα Προγράμματα Loyalty and Rewards.
Πιο συγκεκριμένα, ο Βαγγέλης Καραλής, Founder και CEO της Qivos Ελλάδας θα παρουσιάσει το θέμα: “Loyalty Reimagined: The New Omnichannel Reality. Are You Ready?”. Ουσιαστικά, θα αναλύσει τους τρόπους, με τους οποίους οι επιχειρήσεις εντοπίζουν τους πιο πολύτιμους πελάτες τους, αλλά και το γεγονός ότι οι σημερινοί αγοραστές αναμένουν μια έξυπνη, γρήγορη κι εξατομικευμένη εμπειρία σε κάθε αλληλεπίδραση με ένα brand. Ακόμη, ο Μίλτος Γάλανης, Off Price Channel Director της Folli Follie Group S.A. Ελλάδας θα παρουσιάσει το πετυχημένο σχήμα Loyalty “Check in and Win” της Factory Outlet. Πρόκειται για μια κάρτα που προσφέρει στους πελάτες της πολλές επιλογές και ένα ουσιαστικό πρόγραμμα επιβράβευσης.
Ακροατήριο Συνεδρίου
Το Συνέδριο απευθύνεται προς διευθύνοντες συμβούλους, εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές Προμηθειών, brand and marketing managers, οικονομικούς διευθυντές και στελέχη από επιχειρήσεις που ασχολούνται με το Λιανικό Εμπόριο. Πιο συγκεκριμένα, απευθύνεται προς:
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ ΕΔΩ
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Κύριος Χορηγός: PWC
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό Gold, περιοδικό IN Business και REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες κι Εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Με τόσα ερεθίσματα εκεί έξω, τόσο ανταγωνιστικές μεθόδους συνδιαλλαγών, προσφορές, εκπτώσεις, οπτικά μηνύματα, η ανανέωση εμπιστοσύνης και προτίμησης του πελάτη προς ένα εμπορικό σήμα είναι επιβεβλημένη. Σωστή πρόκληση! Η διάθεση για πρωτοτυπία, έκπληξη, διάδραση, είναι αυτή που τελικά συσφίγγει τις σχέσεις. Ο μοντέρνος καταναλωτής αποζητά την προσοχή, το να νιώσει σημαντικός, ότι έχει αξία, δύναμη, αλλά και όφελος. Σε όλη αυτή την πραγματικότητα, τα μοντέρνα προγράμματα Loyalty and Rewards -ένας ακόμη κρίκος επικοινωνίας μεταξύ πελατών κι εμπορικών επιχειρήσεων- μοιάζουν ακρογωνιαίος λίθος που παίζει τον δικό του σημαντικό ρόλο.
Το «Συνέδριο Loyalty & Rewards» θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. Πραγματικά παραδείγματα, προκλήσεις, λύσεις και στρατηγικές θα παρουσιαστούν από μετρ του είδους, καλύπτοντας κλάδους όπως είναι το Λιανικό Εμπόριο, οι Τράπεζες, ο Ασφαλιστικός Τομέας, οι Τηλεπικοινωνίες, ο Τουρισμός κ.ά.. Διακεκριμένοι ομιλητές από το εξωτερικό θα δώσουν απαντήσεις, αναλύοντας μείζονα ζητήματα γύρω από τα σύγχρονα Προγράμματα Loyalty and Rewards.
Πιο συγκεκριμένα, ο Βαγγέλης Καραλής, Founder και CEO της Qivos Ελλάδας θα παρουσιάσει το θέμα: “Loyalty Reimagined: The New Omnichannel Reality. Are You Ready?”. Ουσιαστικά, θα αναλύσει τους τρόπους, με τους οποίους οι επιχειρήσεις εντοπίζουν τους πιο πολύτιμους πελάτες τους, αλλά και το γεγονός ότι οι σημερινοί αγοραστές αναμένουν μια έξυπνη, γρήγορη κι εξατομικευμένη εμπειρία σε κάθε αλληλεπίδραση με ένα brand. Ακόμη, ο Μίλτος Γάλανης, Off Price Channel Director της Folli Follie Group S.A. Ελλάδας θα παρουσιάσει το πετυχημένο σχήμα Loyalty “Check in and Win” της Factory Outlet. Πρόκειται για μια κάρτα που προσφέρει στους πελάτες της πολλές επιλογές και ένα ουσιαστικό πρόγραμμα επιβράβευσης.
Ακροατήριο Συνεδρίου
Το Συνέδριο απευθύνεται προς διευθύνοντες συμβούλους, εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές Προμηθειών, brand and marketing managers, οικονομικούς διευθυντές και στελέχη από επιχειρήσεις που ασχολούνται με το Λιανικό Εμπόριο. Πιο συγκεκριμένα, απευθύνεται προς:
- Εμπορικές Εταιρείες
- Εταιρείες Λιανεμπορίου - Υπεραγορές
- Πολυκαταστήματα - Καταστήματα
- Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης
- Εμπορικές Τράπεζες
- Εταιρείες Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής
- Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς
- Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης
- Σύμβουλους Επιχειρήσεων
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ ΕΔΩ
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Κύριος Χορηγός: PWC
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό Gold, περιοδικό IN Business και REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες κι Εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com