Τα πάντα γύρω από τα Προγράμματα Loyalty για 1η φορά στην Κύπρο

Μια πολύ σύγχρονη, προχωρημένη και ουσιαστική επικοινωνία επιτυγχάνουν τα προγράμματα loyalty and rewards μεταξύ brands και καταναλωτών. Η στρατηγική αλληλεπίδρασης, διαλόγου κι εξωστρέφειας αποφέρει θεαματικά αποτελέσματα ενώ συνάμα, κατορθώνει να διατηρήσει το υφιστάμενο πελατολόγιο κεντρίζοντας το ενδιαφέρον του κοινού. Το Συνέδριο ‘Loyalty and Rewards’ που διοργανώνεται για 1η φορά στην Κύπρο, επικεντρώνεται στις τεχνικές loyalty and rewards και μιλά τη γλώσσα του Σήμερα, των Καταναλωτών, των Επιχειρήσεων και της Επιτυχίας. 
 
Με τόσα ερεθίσματα εκεί έξω, τόσο ανταγωνιστικές μεθόδους συνδιαλλαγών, προσφορές, εκπτώσεις, οπτικά μηνύματα, η ανανέωση εμπιστοσύνης και προτίμησης του πελάτη προς ένα εμπορικό σήμα είναι επιβεβλημένη. Σωστή πρόκληση! Η διάθεση για πρωτοτυπία, έκπληξη, διάδραση, είναι αυτή που τελικά συσφίγγει τις σχέσεις. Ο μοντέρνος καταναλωτής αποζητά την προσοχή, το να νιώσει σημαντικός, ότι έχει αξία, δύναμη, αλλά και όφελος. Σε όλη αυτή την πραγματικότητα, τα μοντέρνα προγράμματα Loyalty and Rewards -ένας ακόμη κρίκος επικοινωνίας μεταξύ πελατών κι εμπορικών επιχειρήσεων- μοιάζουν ακρογωνιαίος λίθος που παίζει τον δικό του σημαντικό ρόλο.
 
Το «Συνέδριο Loyalty & Rewards» θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. Πραγματικά παραδείγματα, προκλήσεις, λύσεις και στρατηγικές θα παρουσιαστούν από μετρ του είδους, καλύπτοντας κλάδους όπως το Λιανικό Εμπόριο, οι Τράπεζες, ο Ασφαλιστικός Τομέας, οι Τηλεπικοινωνίες, ο Τουρισμός κ.ά..
 
Θεματολογία Συνεδρίου
  • Customer loyalty trends
  • Loyalty points system overview
  • The key factors to make your loyalty program successful
  • Brands vs. Retailers: Engagement with customers
  • Big data analytics and personalisation
  • The customer experience revolution
  • Customer data privacy and GDPR
  • Enhancing customer loyalty and retention
  • How to increase customer engagement with a loyalty program 

Ακροατήριο Συνεδρίου
Το Συνέδριο απευθύνεται προς διευθύνοντες συμβούλους, εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές προμηθειών, brand and marketing managers, οικονομικούς διευθυντές και στελέχη από επιχειρήσεις που ασχολούνται με το Λιανικό Εμπόριο. Πιο συγκεκριμένα, απευθύνεται προς:

  • Εμπορικές Εταιρείες
  • Εταιρείες Λιανεμπορίου - Υπεραγορές
  • Πολυκαταστήματα - Καταστήματα
  • Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης
  • Εμπορικές Τράπεζες
  • Εταιρείες Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής
  • Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς
  • Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης
  • Σύμβουλους Επιχειρήσεων
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Θεματολογία του Συνεδρίου, κάντε κλικ ΕΔΩ
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ ΕΔΩ
 
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Κύριος Χορηγός: PWC
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό Gold, περιοδικό IN Business και REPORTER
 
Για περισσότερες πληροφορίες κι Εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com 
 
 

Δειτε Επισης

Παρουσιάστηκε στο Ευρωκοινοβούλιο το πρόγραμμα SUNRISE για την πρόληψη του καρκίνου στην εφηβεία
Aristides S. Air Control Services Ltd: Παρουσίασε τις καινοτόμες τεχνολογίες της VERTIV στην κυπριακή αγορά
Στην τελική ευθεία οι προετοιμασίες για τα 13α Invest Cyprus International Investment Awards (pics)
Κυπριακός Σύνδεσμος Ποιότητας: Προκήρυξη διαγωνισμού «Cyprus Quality Leader 2025»
Ξεκαθαρίζει ο ΣΕΔΕΑΚ-Παραπλανητική χρήση του ονόματος του ESOMAR από εταιρεία μη μέλος του
Η XM υποστηρίζει το Beachpolistas World Tour 2025
ΤΕΠΑΚ: Εναρκτήρια τελετή του Ερευνητικού Κέντρου MNΗMOΣYNΗ για την ψηφιακή πολιτιστική κληρονομιά (pics)
Μνημόνιο συνεργασίας CIFA και Τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του ΠΚ-Τι περιλαμβάνει
Tototheo Global και SES επεκτείνουν τη συνεργασία τους για προηγμένη δορυφορική συνδεσιμότητα στη ναυτιλία
Δυσαρέσκεια Π.Σ.Ι.Σ.Ε. για μη πρόσκληση σε συζήτηση για Στέγες Ευγηρίας στη Βουλή-«Στρεβλή εικόνα και στοχοποίηση»