Ο Tommy Hilfiger συνεχίζει την περιοδεία TOMMYNOW» για το Φθινόπωρο 2018
10:18 - 02 Ιουλίου 2018
Το Tommy Hilfiger Group, το οποίο ανήκει στην PVH Corp. [NYSE:PVH] ανακοινώνει ότι το βιωματικό runway event «TOMMYNOW», για το Φθινόπωρο 2018, θα ταξιδέψει στη Σανγκάη στις 4 Σεπτεμβρίου, μέσα από ένα νέο concept, το οποίο γιορτάζει τη δέσμευση του brand να κάνει focus στην αγορά της Ασίας, που καταγράφει τη μεγαλύτερη εν δυνάμει εξέλιξη. Η παγκόσμια πλατφόρμα του Tommy Hilfiger ‘’See Now, Buy Now’’ θα συνεχίσει να εξελίσσεται μέσα από ένα καινοτόμο και επιβλητικό digital περιεχόμενο, το οποίο συνδυάζεται με real-life εμπειρίες, προσβάσιμο τόσο σε virtual κοινά παγκοσμίως, όσο και σε όσους είναι παρόντες στην εκδήλωση. Αυτή η προσέγγιση αντανακλά τη συνεχή προσήλωση του Tommy Hilfiger να παρουσιάζει το TOMMYNOW σε νέες πόλεις και κοινά παγκοσμίως, με υψηλής ποιότητας παραγωγές όπως το “TOMMYNOW DRIVE’’ στο Μιλάνο για την Άνοιξη 2018, το “ROCKCIRCUS’’ στο εμβληματικό Roundhouse concert του Λονδίνου για το Φθινόπωρο 2017, το “TOMMYLAND’’ στο Λος Άντζελες για την Άνοιξη 2017 και το “TOMMYPIER’’ στη Νέα Υόρκη για το Φθινόπωρο 2016.
«Το TOMMYNOW συνεχίζει να αναστατώνει τους κανόνες της πασαρέλας, αντανακλώντας το πάθος μας να δημιουργήσουμε καινοτόμους τρόπους προκειμένου να μυήσουμε όσο περισσότερους καταναλωτές μπορούμε σε αυτό την concept παγκοσμίως», δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Για το Φθινόπωρο του 2018, το βιωματικό event θα εξελιχθεί προκειμένου να γίνει μία ακόμα μεγαλύτερη storytelling εμπειρία που θα γιορτάσει τις δυναμικές συλλογές για το Φθινόπωρο 2018, αλλά και τις συνεργασίες μας με τους πρεσβευτές. Μετά από επιτυχημένες στάσεις στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, ανυπομονώ να αποκαλύψουμε τις νέες μας συλλογές σε μια νέα ήπειρο».
Το TOMMYNOW βιωματικό fashion show για το Φθινόπωρο 2018 θα παρουσιάσει την πρώτη TommyXLewis συλλογή σχεδιασμένη από τον Tommy Hilfiger μαζί με τον Βρετανό οδηγό της Formula 1, τέσσερις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή και παγκόσμιο πρεσβευτή του brand για τις ανδρικές συλλογές TOMMY HILFIGER, Lewis Hamilton. Επιπλέον συλλογές, μεταξύ των οποίων η HILFIGER COLLECTION για άνδρες και γυναίκες, αλλά και η TOMMY ICONS capsule συλλογή θα βρίσκονται στην πασαρέλα. Η εκδήλωση θα γιορτάσει τα icons του αύριο στον κόσμο της μόδας, της τέχνης, της μουσικής και της ψυχαγωγίας των οποίων η ισχυρή θέληση και η εσωτερική τους φλόγα τους σπρώχνει να χαράξουν τον δρόμο και να εμπνεύσουν τη νέα γενιά καταναλωτών παγκοσμίως.
Μετά από την επιτυχία των πρώτων τεσσάρων TOMMYNOW show, η βιωματική εκδήλωση για το Φθινόπωρο 2018 θα συνεχίσει να χτίζει πάνω στο χαρακτηριστικό concept του Tommy Hilfiger “See Now, Buy Now’’. Tα look της πασαρέλας θα είναι διαθέσιμα μέσα από ένα “οικοσύστημα” από άμεσα shoppable κανάλια σε παραπάνω από 70 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των καταστημάτων TOMMY HILFIGER, επιλεγμένων πελατών χονδρικής και social media.
«Το TOMMYNOW συνεχίζει να αναστατώνει τους κανόνες της πασαρέλας, αντανακλώντας το πάθος μας να δημιουργήσουμε καινοτόμους τρόπους προκειμένου να μυήσουμε όσο περισσότερους καταναλωτές μπορούμε σε αυτό την concept παγκοσμίως», δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Για το Φθινόπωρο του 2018, το βιωματικό event θα εξελιχθεί προκειμένου να γίνει μία ακόμα μεγαλύτερη storytelling εμπειρία που θα γιορτάσει τις δυναμικές συλλογές για το Φθινόπωρο 2018, αλλά και τις συνεργασίες μας με τους πρεσβευτές. Μετά από επιτυχημένες στάσεις στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, ανυπομονώ να αποκαλύψουμε τις νέες μας συλλογές σε μια νέα ήπειρο».
Το TOMMYNOW βιωματικό fashion show για το Φθινόπωρο 2018 θα παρουσιάσει την πρώτη TommyXLewis συλλογή σχεδιασμένη από τον Tommy Hilfiger μαζί με τον Βρετανό οδηγό της Formula 1, τέσσερις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή και παγκόσμιο πρεσβευτή του brand για τις ανδρικές συλλογές TOMMY HILFIGER, Lewis Hamilton. Επιπλέον συλλογές, μεταξύ των οποίων η HILFIGER COLLECTION για άνδρες και γυναίκες, αλλά και η TOMMY ICONS capsule συλλογή θα βρίσκονται στην πασαρέλα. Η εκδήλωση θα γιορτάσει τα icons του αύριο στον κόσμο της μόδας, της τέχνης, της μουσικής και της ψυχαγωγίας των οποίων η ισχυρή θέληση και η εσωτερική τους φλόγα τους σπρώχνει να χαράξουν τον δρόμο και να εμπνεύσουν τη νέα γενιά καταναλωτών παγκοσμίως.
Μετά από την επιτυχία των πρώτων τεσσάρων TOMMYNOW show, η βιωματική εκδήλωση για το Φθινόπωρο 2018 θα συνεχίσει να χτίζει πάνω στο χαρακτηριστικό concept του Tommy Hilfiger “See Now, Buy Now’’. Tα look της πασαρέλας θα είναι διαθέσιμα μέσα από ένα “οικοσύστημα” από άμεσα shoppable κανάλια σε παραπάνω από 70 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των καταστημάτων TOMMY HILFIGER, επιλεγμένων πελατών χονδρικής και social media.