Inbound Land 2018 - Όσα Είδαμε & Ακούσαμε
17:40 - 02 Ιουλίου 2018

Το 2o Inbound Land 2018 Συνέδριο που επικεντρώνεται στις πρακτικές του Inbound Marketing, διεξήχθη με μεγάλη επιτυχία στα τέλη του περασμένου μήνα, προσελκύοντας συνέδρους και προσφέροντας πολύτιμα insights και συμβουλές για την πληρέστερη αξιοποίηση των αρχών του Inbound από επιχειρήσεις και επαγγελματίες.
Η αξία του συνεδρίου και ο πλούτος των εμπειριών και των εισηγήσεων μας έπεισε να μοιραστούμε μερικά έστω από αυτά που μάθαμε και ακούσαμε μαζί σας.
Τον χαιρετισμό του Υπουργό Εσωτερικών κ. Κ. Πετρίδη, επίτιμου καλεσμένου του Συνεδρίου, διαδέχθηκε η παρουσίαση του Μ. Καπιρή, Manager της ΙΒΜ Cyprus, που κατέδειξε τις εκπληκτικές δυνατότητες του Outthink Marketing και τις νέες προοπτικές που έχει ανοίξει στον κλάδο του διαδικτυακού marketing. Όπως μάθαμε, η επιτυχία μιας σύγχρονης εταιρείας θα καθοριστεί:
Στη συνέχεια, ο Ι. Κουτράκος, Επικεφαλής του Τμήματος του Marketing της Microsoft για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, ανέπτυξε με συντομία τα κύρια χαρακτηριστικά του Modern marketing, που βάση του είναι η μεγαλύτερη δυνατή επέκταση του digital transformation στις δραστηριότητες μιας επιχείρησης. Το ιστορικό του digital transformation στη Microsoft μας δίδαξε πόσο σημαντικό είναι
Το βήμα κατέλαβαν στη συνέχεια οι Χ. Αδάμου, Ε. Βασίλη και η Σ. Θεοδόση, όλοι στελέχη της Webarts, που μας εντυπωσίασαν όταν παρομοίασαν τη σχέση brand και κοινού στο διαδίκτυο με τη σχέση ενός ζευγαριού! Η παρουσίασή τους, από τις πιο ευφάνταστες της ημέρας, παρουσίασε με βίντεο και σκετς τον τρόπο με τον οποίο πρέπει μια εταιρεία να χειρίζεται τη σχέση της με το κοινό της, ιδίως στα κοινωνικά δίκτυα, μετατρέποντας έτσι πελάτες σε αφοσιωμένους υποστηρικτές της επιχείρησης.
Πού καταλήξαμε; Ότι τα Social media δεν είναι τίποτε άλλο από μια μορφή ανθρώπινης αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας.
Ο Ν. Παπαδόπουλος, Διευθυντής της Velora Ltd., ήταν μετά αυτός που μας βοήθησε να καταλάβουμε τα πλεονεκτήματα του “closed loop” marketing, όπου το data management, τα analytics και το follow up είναι η βάση της ανάπτυξης μιας εταιρείας. Σύμφωνα με τον ομιλητή,
Ανακαλύψαμε, επίσης, τι σχέση μπορεί να έχει μια πίτσα με μια Lamborghini! Ο Α. Γιάφας, Web Design Director της Webarts και η Ν.Τρύφωνος Marketing Performance Executive επίσης από την εταιρεία Webarts, μας έδειξαν ότι μια εταιρική ιστοσελίδα πρέπει να θυμίζει λαχταριστή πίτσα, που θα σαγηνεύει τον επισκέπτη ώστε να τη δοκιμάσει, αλλά και με εντυπωσιακή και γρήγορη Lamborghini, όταν ο επισκέπτης πλοηγείται σε αυτήν. Εξάλλου, στην εμπειρία χρήστη, τα μετρήσιμα αποτελέσματα είναι αυτά που έχουν πραγματική σημασία, όχι οι διακρίσεις.
Στην τελική παρουσίαση, ο Π. Βλαδιμήρου, διευθύνον στέλεχος της Webarts, μας βοήθησε να καταλάβουμε λίγο καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο σκέφτονται οι Marketing managers στην Κύπρο. Με βάση μια έρευνα στην οποία συμμετείχαν 86 μάρκετινγκ managers κορυφαίων επιχειρήσεων της Κύπρου, και αποτελέσματα ερευνών της Hubspot σε περισσότερες από 3.000 εταιρείες παγκοσμίως, αντιληφθήκαμε πως η αξία του Brand μετριέται με όσα κάνουν οι καταναλωτές για την επιχείρηση. H αξία των ambassadors είναι ανεκτίμητη – για αυτό και η προσοχή της επιχείρησης πρέπει πάντοτε να είναι πρωτίστως στραμμένη σε ανθρώπους.
Το Inbound Land 2018 ήταν μια εξαιρετικά πλούσια πηγή γνώσεων και εμπειριών για μας, αλλά και για όλους τους παρευρισκόμενους.
Μάθετε περισσότερα, πατώντας εδώ.
Η αξία του συνεδρίου και ο πλούτος των εμπειριών και των εισηγήσεων μας έπεισε να μοιραστούμε μερικά έστω από αυτά που μάθαμε και ακούσαμε μαζί σας.
Τον χαιρετισμό του Υπουργό Εσωτερικών κ. Κ. Πετρίδη, επίτιμου καλεσμένου του Συνεδρίου, διαδέχθηκε η παρουσίαση του Μ. Καπιρή, Manager της ΙΒΜ Cyprus, που κατέδειξε τις εκπληκτικές δυνατότητες του Outthink Marketing και τις νέες προοπτικές που έχει ανοίξει στον κλάδο του διαδικτυακού marketing. Όπως μάθαμε, η επιτυχία μιας σύγχρονης εταιρείας θα καθοριστεί:
- από την έκταση της ψηφιακή εξειδίκευσης·
- από την αναπλήρωση των κενών των δεξιοτήτων (skill gaps) της με νέες προσλήψεις και συνεργασίες ecosystem·
- από τη συμμετοχή των πελατών της στην ανάπτυξή της ως innovators και co-creators.
Στη συνέχεια, ο Ι. Κουτράκος, Επικεφαλής του Τμήματος του Marketing της Microsoft για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, ανέπτυξε με συντομία τα κύρια χαρακτηριστικά του Modern marketing, που βάση του είναι η μεγαλύτερη δυνατή επέκταση του digital transformation στις δραστηριότητες μιας επιχείρησης. Το ιστορικό του digital transformation στη Microsoft μας δίδαξε πόσο σημαντικό είναι
- οι Πωλήσεις και το Marketing πρέπει να μιλούν την ίδια γλώσσα·
- τα συστήματα της εταιρείας να επικοινωνούν μεταξύ τους·
- να επικεντρωνόμαστε στα insights, κι όχι απλά σε δεδομένα·
- να δομούμε KPIs που έχουν σχέση με το ταξίδι του χρήστη.
Το βήμα κατέλαβαν στη συνέχεια οι Χ. Αδάμου, Ε. Βασίλη και η Σ. Θεοδόση, όλοι στελέχη της Webarts, που μας εντυπωσίασαν όταν παρομοίασαν τη σχέση brand και κοινού στο διαδίκτυο με τη σχέση ενός ζευγαριού! Η παρουσίασή τους, από τις πιο ευφάνταστες της ημέρας, παρουσίασε με βίντεο και σκετς τον τρόπο με τον οποίο πρέπει μια εταιρεία να χειρίζεται τη σχέση της με το κοινό της, ιδίως στα κοινωνικά δίκτυα, μετατρέποντας έτσι πελάτες σε αφοσιωμένους υποστηρικτές της επιχείρησης.
Πού καταλήξαμε; Ότι τα Social media δεν είναι τίποτε άλλο από μια μορφή ανθρώπινης αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας.
Ο Ν. Παπαδόπουλος, Διευθυντής της Velora Ltd., ήταν μετά αυτός που μας βοήθησε να καταλάβουμε τα πλεονεκτήματα του “closed loop” marketing, όπου το data management, τα analytics και το follow up είναι η βάση της ανάπτυξης μιας εταιρείας. Σύμφωνα με τον ομιλητή,
- η πειθαρχία έχει μεγαλύτερη αξία από το κόστος, όπως και η συγκρότηση μιας ομάδας με μέλη αξιόπιστα και ικανά να πάρουν πρωτοβουλίες·
- η τεχνολογία, παρότι χρήσιμη, δεν είναι πανάκεια·
- η επιτυχία έγκειται στην κατάλληλη διαχείριση των δεδομένων και στο συνεχές tuning και Follow up.
Ανακαλύψαμε, επίσης, τι σχέση μπορεί να έχει μια πίτσα με μια Lamborghini! Ο Α. Γιάφας, Web Design Director της Webarts και η Ν.Τρύφωνος Marketing Performance Executive επίσης από την εταιρεία Webarts, μας έδειξαν ότι μια εταιρική ιστοσελίδα πρέπει να θυμίζει λαχταριστή πίτσα, που θα σαγηνεύει τον επισκέπτη ώστε να τη δοκιμάσει, αλλά και με εντυπωσιακή και γρήγορη Lamborghini, όταν ο επισκέπτης πλοηγείται σε αυτήν. Εξάλλου, στην εμπειρία χρήστη, τα μετρήσιμα αποτελέσματα είναι αυτά που έχουν πραγματική σημασία, όχι οι διακρίσεις.
Στην τελική παρουσίαση, ο Π. Βλαδιμήρου, διευθύνον στέλεχος της Webarts, μας βοήθησε να καταλάβουμε λίγο καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο σκέφτονται οι Marketing managers στην Κύπρο. Με βάση μια έρευνα στην οποία συμμετείχαν 86 μάρκετινγκ managers κορυφαίων επιχειρήσεων της Κύπρου, και αποτελέσματα ερευνών της Hubspot σε περισσότερες από 3.000 εταιρείες παγκοσμίως, αντιληφθήκαμε πως η αξία του Brand μετριέται με όσα κάνουν οι καταναλωτές για την επιχείρηση. H αξία των ambassadors είναι ανεκτίμητη – για αυτό και η προσοχή της επιχείρησης πρέπει πάντοτε να είναι πρωτίστως στραμμένη σε ανθρώπους.
Το Inbound Land 2018 ήταν μια εξαιρετικά πλούσια πηγή γνώσεων και εμπειριών για μας, αλλά και για όλους τους παρευρισκόμενους.
Μάθετε περισσότερα, πατώντας εδώ.