powered by

Loyalty and Rewards Conference, 3 Οκτωβρίου 2018

Ευρηματικότητα, πρωτοτυπία, διάθεση για ξάφνιασμα, επιβράβευση, έκπληξη και μια φρέσκια ματιά στη σχέση καταναλωτή-επιχείρησης. Αυτό ζητά ο σύγχρονος πελάτης και προς αυτή την κατεύθυνση προσανατολίζονται οι μοντέρνες εταιρείες που ακούνε κι ανταμείβουν το κοινό τους, μέσω των προγραμμάτων Πιστότητας (loyalty). Σε μια έντονη και φευγαλέα πραγματικότητα, όπου όλα βιάζονται, όλα μοιάζουν προσωρινής διάρκειας και ο ανταγωνισμός έχει μεταφερθεί σε άλλα επίπεδα, η διατήρηση κι ενίσχυση των εμπορικών κι εταιρικών σχέσεων με τους πελάτες είναι ίσως ο ακρογωνιαίος λίθος για την ευημερία των οργανισμών. Ιδίως στους κλάδους του Λιανικού Εμπορίου, των Χρηματοοικονομικών και του Τουρισμού, η σχέση καταναλωτικού κοινού κι επιχείρησης είναι όχι μόνο αμοιβαία αλλά και διαδραστική πλέον.
 
Όλα τα παραπάνω με απτά παραδείγματα, τεχνικές και μεθόδους, θα αναλυθούν στο «Συνέδριο Loyalty & Rewards» που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία.
 
Ευχάριστες, ιδιαίτερες και θετικές εταιρικές πρακτικές, που σχεδιάστηκαν και υλοποιούνται με στόχο τη σύσφιξη κι ανανέωση σχέσεων με τους πελάτες μέσω των Προγραμμάτων Πιστότητας κι Ανταμοιβής, έρχονται στο προσκήνιο για να εντυπωσιάσουν. Το Συνέδριο θα εστιάσει όχι μόνο στα μοντέλα επιβράβευσης, μα και στις ευκαιρίες που δημιουργούν τα ίδια τα brands για μια διαφορετική και πολύ πιο προχωρημένη επικοινωνία με τους πελάτες. Η αλληλεπίδραση και το αίσθημα ανοιχτού διαλόγου με το κοινό, το οποίο λαμβάνει πίσω κίνητρο κι επιβράβευση, είναι στρατηγικές που αποσκοπούν στη διατήρηση του πελατολογίου, μιλώντας όμως στη γλώσσα του Σήμερα και με διάθεση εξωστρέφειας.
 
Θεματολογία Συνεδρίου
  • Loyalty Trends
  • Loyalty System Overview
  • The key factors of the next phase of loyalty programmes
  • Big Data Analysis and Personalization
  • Brand VS Retailer – Engagement with brand
  • Customer Experience – The Customer Revolution is here
  • Customer Data and privacy including GDPR
  • Case Studies: Retail, Financial, Travel Industry
 
Ακροατήριο Συνεδρίου
Το Συνέδριο απευθύνεται προς διευθύνοντες συμβούλους, Οικονομικούς διευθυντές, Εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές Προμηθειών, brand managers και στελέχη από επιχειρήσεις που ασχολούνται με το Λιανικό Εμπόριο. Πιο συγκεκριμένα, απευθύνεται προς:
  • Εμπορικές Εταιρείες
  • Εταιρείες Λιανεμπορίου - Υπεραγορές
  • Πολυκαταστήματα - Καταστήματα
  • Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης
  • Εμπορικές Τράπεζες
  • Εταιρείες Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής
  • Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς
  • Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης
  • Σύμβουλους Επιχειρήσεων
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Θεματολογία του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ

Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ
 
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Κύριος Χορηγός: PWC
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό Gold, περιοδικό IN Business και REPORTER
 
Για περισσότερες πληροφορίες κι Εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com 
 

Δειτε Επισης

Οι επιπτώσεις από ενδεχόμενο κλείσιμο των στενών του Ορμούζ
Στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή Οικονομικών η αποκρατικοποίηση του ΧΑΚ-«Ειλημμένη πολιτική απόφαση»
Έκλεισε και ανακοινώθηκε το deal…Στον Κώστα Κλεάνθους «Ο Φιλελεύθερος»
F.O.C. Family Office Connect Cyprus: Το νέο δικτύο που αναδεικνύει την Κύπρο ως διεθνές κέντρο για family offices(pics)
Δημοτικό Κολυμβητήριο Λευκωσίας: Επαναλειτουργεί μετά από ανακαίνιση και πλήρη αναβάθμιση
Νέα στρατηγική συνεργασία SARMED–SMARTNAV...Τα πολλαπλά οφέλη που θα προσφέρει η νέα πλατφόρμα CANOPUS
Αρχίζει η δεύτερη φάση του 1ου Corporate Padel Tournament από το PadelPro και το IN Business
Invest Cyprus: Σημαντική επένδυση η ίδρυση ευρωπαϊκής θυγατρικής στην Κύπρο από την Drone Destination
Μια διαφορετική συζήτηση μεταξύ των CEO’s ΜΜΕ και Media Directors διαφημιστικών γραφείων της Κύπρου
Πολιτεία-Women Act: «Μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά αν είμαστε δικτυωμένες»