powered by

Η DDB Cyprus εμπλουτίζει το πελατολόγιο της με το RADISSON BLU

Το σύνολο της επικοινωνίας του νέου μεγαλόπνου project της στη Λάρνακα, αναθέτει μετά από διαγωνισμό η QUALITY GROUP. 

Ο κορυφαίος κατασκευαστικός όμιλος, ενισχύει καταλυτικά το δυναμικό χαρακτήρα της Λάρνακας βάζοντας μια δημιουργική «μπλε πινελιά» στη νέα της κοσμοπολίτικη μορφολογία, αλλά και στο skyline της. 

Η ομάδα της DDB  αναλαμβάνει με μια 360ο επικοινωνιακή στρατηγική, τη προώθηση και ανάδειξη του έργου που εγκαινιάζεται με δύο πυλώνες. Το Radisson Βlu Hotel και το Q-Blu Plaza.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της DDB Cyprus προσθέτει: «Καλωσορίζουμε με ενθουσιασμό αυτή τη γεμάτη με προκλήσεις και έμπνευση συνεργασία. Στόχος μας να αναδείξουμε τη πολύπλευρη διάσταση του έργου. Τόσο σε ότι αφορά στο ψηλό επίπεδο των ‘’Avant guard’’ παρεχομένων υπηρεσιών, όσο και σε ότι αφορά στο ρόλο του στα πλαίσια της εξωστρεφούς ανάπτυξης της πόλης».  

Δειτε Επισης

Freedom Holding Corp.: Αύξηση εσόδων 23% για το 2025 με οδηγό τις χρηματιστηριακές και ασφαλιστικές υπηρεσίες
Shri Manish: To μνημόνιο συνεργασίας Eurobank με ICC, το MoU του NSE IX με ΧΑΚ και η έδρα ινδικών σπουδών ICCR στο Παν. Λευκωσίας
Η Lidl στο UEFA Women’s EURO 2025-«Μην σταματάς ποτέ να εξελίσσεσαι»
Ashish Chauhan: Πολλαπλά οφέλη από τη συνεργασία NSE IX και ΧΑΚ-Ανάπτυξη και θέσεις εργασίας στις δύο χώρες
Γ. Παπαναστασίου: Πώς γεννήθηκε η ιδέα διοργάνωσης του Investopia στην Κύπρο και ο στόχος που επιτεύχθηκε
Αγορά CRM 2025: Απάντηση στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών
Η Κύπρος συμμετέχει για τρίτη συνεχή χρονιά στην ευρωπαϊκή εκστρατεία #PlantHealth4Life
PadelPro Corporate Tournament: Οι εταιρείες της Λευκωσίας παίζουν... δυνατά(video)
TikTok & Aleph σε μια παρουσίαση αποκλειστικά για marketers
Η Κυπριακή Μαθηματική Εταιρεία και η Τράπεζα Κύπρου επιβραβεύουν μαθητές και μαθήτριες