Η DDB Cyprus εμπλουτίζει το πελατολόγιο της με το RADISSON BLU

Το σύνολο της επικοινωνίας του νέου μεγαλόπνου project της στη Λάρνακα, αναθέτει μετά από διαγωνισμό η QUALITY GROUP. 

Ο κορυφαίος κατασκευαστικός όμιλος, ενισχύει καταλυτικά το δυναμικό χαρακτήρα της Λάρνακας βάζοντας μια δημιουργική «μπλε πινελιά» στη νέα της κοσμοπολίτικη μορφολογία, αλλά και στο skyline της. 

Η ομάδα της DDB  αναλαμβάνει με μια 360ο επικοινωνιακή στρατηγική, τη προώθηση και ανάδειξη του έργου που εγκαινιάζεται με δύο πυλώνες. Το Radisson Βlu Hotel και το Q-Blu Plaza.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της DDB Cyprus προσθέτει: «Καλωσορίζουμε με ενθουσιασμό αυτή τη γεμάτη με προκλήσεις και έμπνευση συνεργασία. Στόχος μας να αναδείξουμε τη πολύπλευρη διάσταση του έργου. Τόσο σε ότι αφορά στο ψηλό επίπεδο των ‘’Avant guard’’ παρεχομένων υπηρεσιών, όσο και σε ότι αφορά στο ρόλο του στα πλαίσια της εξωστρεφούς ανάπτυξης της πόλης».  

Δειτε Επισης

Καταγγέλλουν συμφέροντα πίσω από τα γηροκομεία-«Ας αναλογιστούν οι έντιμοι βουλευτές μας...»
Sarvjeet Singh (Finvasia): Η AI αλλάζει τα πάντα, από τις τράπεζες ως την υγεία
Η συνδρομητική υπηρεσία Foody Pro διευρύνεται-Ακόμα περισσότερα καταστήματα με αποκλειστικά προνόμια
Το ΧΑΚ βραβεύει την ακαδημαϊκή αριστεία-«Ετήσιο βραβείο του Χρηματιστηρίου Αξιών Κύπρου»
22ο Συνέδριο Marketing, Advertising, Media & Communication: Ορίζοντας τη νέα εποχή της επικοινωνίας (video)
Ανδρέας Μουζουρίδης: Με την προσμονή του Ευρωμπάσκετ...Χρονιά-ορόσημο για την κυπριακή καλαθοσφαίριση το 2025
Harris Kyriakides: Στο μικροσκόπιο νομικά ζητήματα που απασχολούν τις ασφαλιστικές εταιρείες
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Καλοκαιρινό ταξίδι αυτοεκτίμησης για παιδιά
Έρχονται τα 13α Invest Cyprus International Investment Awards-Επιβραβεύονται ξένες εταιρείες που επένδυσαν στην Κύπρο
Η Κυπριακή Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου στο πλευρό του TELETHON