Lidl: Αναλαμβάνει δράση για μείωση του πλαστικού

Με αφορμή την ημέρα περιβάλλοντος, την Τρίτη 5/6, η Lidl Κύπρου, αναλαμβάνει δράση με στόχο την ευαισθητοποίηση του καταναλωτικού κοινού για το περιβαλλοντικό πρόβλημα που προκαλεί η άκριτη χρήση του πλαστικού και η ρύπανση του περιβάλλοντος και των θαλασσών μας από την απόρριψή του.

Καταδεικνύοντας την περιβαλλοντική της συνείδηση, η  Lidl Κύπρου αναλαμβάνει μέσω όλων των καταστημάτων της, να προβάλει τις συνέπειες της κακής χρήσης του πλαστικού και καλεί τους πελάτες της να συμμετάσχουν σε ένα διαδραστικό παιχνίδι γνώσης και ευαισθητοποίησης για το περιβάλλον, απαντώντας μέσω tablet, σε τρεις σχετικές ερωτήσεις. 

Όσοι από τους συμμετέχοντες απαντήσουν σωστά, θα κερδίσουν μια τσάντα NatarGeorgiou αξίας 15 ευρώ, ιδιαίτερα χρήσιμη για τα καθημερινά τους ψώνια. 

Με σύνθημα ‘’επιλέξτε τσάντες πολλαπλών χρήσεων - Η ανακύκλωση είναι στο χέρι σου΄΄, η Lidl Κύπρου αποτέλεσε την πρώτη εταιρία του κλάδου που από 01/01/2019 αποσύρει  τις πλαστικές σακούλες μιας χρήσης 4 σεντ από τα καταστήματά της, ενώ μειώνει τη χρήση πλαστικού υλικού τουλάχιστον κατά 20% μέχρι το 2025, και εξασφαλίζει 100% τη χρήση ανακυκλώσιμων υλικών στις συσκευασίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας μέχρι το 2025. 

Όπως πάντα, και η νέα αυτή περιβαλλοντική δράση της Lidl, στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των καταναλωτών της και στην ενεργή συμμετοχή τους σε ενέργειες φιλικές προς το περιβάλλον και το οικοσύστημά μας.

Δειτε Επισης

Minthis Music Festival 2025: Νέα πνοή στην κλασική μουσική με τους Niklas Liepe και Raphaela Gromes
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Άλλη μια επιτυχημένη διαδρομή «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με την Μαρίνα Θεοδώρου»
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Καθάρισε την Ακτή Ολυμπίων η Imperio-Δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας
Beauty & Wellness: Mια μαγευτική βραδιά πλημμυρισμένη από μουσικές του κόσμου, αρώματα και γεύσεις πολιτισμών
Είδαν το Grand Prix του Μονακό από το «Zeus» του Τζον Χριστοδούλου-Μια ανεπανάληπτη εμπειρία που απόλαυσαν με...χίλια (pics)