FOODY

Το foody είναι ιστοσελίδα παραγγελίας φαγητού και καφέ στην Κύπρο. Ο πελάτης μπαίνει στην ιστοσελίδα Ή στο app, βλέπει τα μενού 465 και πλέον εστιατορίων και στέλnει την παραγγελία του ηλεκτρονικά. Η παραγγελία φτάνει άμεσα στο εστιατόριο, το οποίο την αποδέχεται και ορίζει ακολούθως τον χρόνο παράδοσης, την ετοιμάζει και την παραδίδει, σύμφωνα με τα όσα εiπε ο ιδρυτής, Αργύρης Αργυρού.
Kάθε μήνα το foody στέλλει περίπου 100.000 παραγγελίες. Μέσα στο 2018 υπολογίζεται ότι το 25% όλων των παραγγελιών της Κύπρου για delivery ή takeaway θα γίνει μέσα από το foody.

Ανάπτυξη με συνέχεια
Η αλήθεια είναι ότι δεν είχαμε προβλέψει αυτή την τόσο ραγδαία ανάπτυξη. Αυτό μάλλον ήταν δικό μας λάθος (αν και είμαστε σίγουρα χαρούμενοι με την εξέλιξη), αφού σε όλες τις αγορές της Ευρώπης έχει γίνει ανάπτυξη με ανάλογους ρυθμούς. Συγκεκριμένα, σε χώρες της Βόρειας Ευρώπης περίπου το 65% των παραγγελιών γίνεται online από την ανάλογη ιστοσελίδα της κάθε χώρας, ενώ σε χώρες της Μεσογείου (όπως η Ελλάδα) περίπου το 50%.  Αναμένουμε ότι μέχρι το τέλος του 2019 το foody θα διαχειρίζεται σχεδόν το 50% όλων των παραγγελιών που γίνονται στην Κύπρο. Αυτό φυσικά είναι δύσκολο και χρειάζεται πολλή δουλειά και μεγάλες επενδύσεις.

Μυστικό επιτυχίας
Όταν μας ρωτάνε, ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας, παρόλο που δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για την απάντηση, θα μοιραστώ μαζί σας τις σκέψεις της ομάδας μας.
Ως ομάδα εστιάζουμε σε δύο βασικούς άξονες: Ο πρώτος είναι η καλύτερη δυνατή εμπειρία μέσω της ιστοσελίδας και των app. Στόχος μας είναι το foody να είναι πάντα ο πιο εύκολος τρόπος παραγγελίας.
Για να το πετύχουμε αυτό επενδύουμε στην ομάδα που φτιάχνει την ιστοσελίδα και τα apps, η οποία αποτελείται σήμερα από εφτά προγραμματιστές, τρεις designers και έναν product manager.
Η ομάδα αυτή αναλύει καθημερινά τα δεδομένα και φτιάχνει συνεχώς νέες δυνατότητες για τους πελάτες, αλλά και για τα εστιατόρια, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνει τις υφιστάμενες δυνατότητες, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη.
Η μεγάλη ομάδα και η συνεχής επένδυση στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη πιθανόν να εξηγεί γιατί είναι τόσο διαφορετική η εμπειρία παραγγελίας μέσα από το foody από άλλες ιστοσελίδες, όπως π.χ. τις ιστοσελίδες που διατηρούν κάποια εστιατόρια. Ο δεύτερος άξονας, στον οποίο εστιάζουμε, είναι η άψογη εξυπηρέτηση τόσο των συνεργατών μας, δηλαδή των εστιατορίων, όσο και των πελατών που βάζουν τις παραγγελίες τους.

The wow experience
Στόχος της ομάδας είναι σε κάθε επαφή να προσφέρουμε αυτό που εμείς ονομάζουμε «wow experience» και στο τέλος της επαφής ο συνομιλητής μας να νιώσει ότι το foody είναι η καλύτερη ομάδα/εταιρεία, με την οποία έχει μιλήσει ή συνεργαστεί μέχρι σήμερα. Γι’ αυτό το λόγο έχουμε κτίσει δεκάδες έξυπνα συστήματα πρόληψης και αποφυγής προβλημάτων, ενώ ταυτόχρονα έχουμε ομάδα με 10 δικά μας άτομα, τα οποία παρακολουθούν συνεχώς τη λειτουργία της σελίδας και διαχειρίζονται όλα τα μηνύματα και τις κλήσεις από το πρωί μέχρι τα μεσάνυχτα.
Να δώσω ένα παράδειγμα για να γίνω πιο κατανοητός.  Όταν μια παραγγελία σταλεί σ’ ένα εστιατόριο και αυτό δεν ανταποκριθεί εντός δύο λεπτών, τότε λαμβάνει αυτοματοποιημένη κλήση, η οποία το ενημερώνει εκ νέου γι’ αυτή. Αν το εστιατόριο δεν αποδεχτεί την παραγγελία, μέσα σε πέντε λεπτά, τότε αυτή ακυρώνεται. Το εστιατόριο κλείνει προσωρινά στο σύστημα για να μην ακυρωθούν άλλες παραγγελίες και για να δώσει τον απαραίτητο χρόνο στο εστιατόριο να ανταποκριθεί στο αίτημα. Τότε, το μέλος της ομάδας μας που παρακολουθεί τη λειτουργία λαμβάνει ειδοποίηση και με βάση τις οδηγίες, που έχουμε από το κάθε εστιατόριο, κάνει τις ανάλογες ενέργειες, όπως για παράδειγμα, να μιλήσει με τον υπεύθυνο του εστιατόριου για να λάβει νέες οδηγίες

Οφέλη foody
Με μια λέξη, παραγγελίες. Πολλές παραγγελίες. Το foody έχει ήδη γίνει ο βασικός τρόπος παραγγελίας φαγητού στην Κύπρο και η μεγάλη πλειοψηφία των πελατών του παραγγέλνουν καθημερινά και αποκλειστικά μέσω της ιστοσελίδας. Μπαίνοντας στο foody, τα εστιατόρια συνήθως έχουν μια αύξηση του κύκλου εργασιών τους από 25% μέχρι 100% μέσα στον πρώτο χρόνο. Αυτό ισχύει στον ίδιο βαθμό τόσο για μικρά εστιατόρια όσο και για μεγάλες εταιρείες και αλυσίδες εστιατορίων. Γι’ αυτό άλλωστε τα 465 εστιατόρια - συνεργάτες του foody είναι πλήρως ικανοποιημένα με την πλατφόρμα. 
Για να μπει στο foody ένα εστιατόριο μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας είτε στο info@foody.com.cy είτε στο 22573533. Αυτή τη στιγμή υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από νέα εστιατόρια και η ομάδα μας πάντοτε κάνει ό,τι μπορεί για να προσθέτει νέα εστιατόρια εύκολα και γρήγορα.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Τηλέφωνο:22573533
Ε-mail: info@foody.com.cy
 

Δειτε Επισης

RED CLICK AFFILIATE MARKETING PLATFORM
JCC GATEWAY
G.A.P. VASSILOPOULOS GROUP
FOODY
Επιχειρείν χωρίς σύνορα