Powered by

Μία Bugatti είναι ένα από τα σπανιότερα αυτοκίνητα του κόσμου

Στον πρόσφατο Διαγωνισμό Κομψότητας – Concorso d' Eleganca Villa d' Este 2018 – ο πολύς Μαρκ Νιούσον παρουσίασε ένα από τα σπανιότερα αυτοκίνητα του κόσμου, το οποίο και κέρδισε το βραβείο στην κατηγορία A: μία Bugatti 59 του 1934. Είχαν κατασκευαστεί μόνον οκτώ και το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν το τελευταίο από τα αυτοκίνητα που σχεδίασαν στην Bugatti για αγώνες αυτοκινήτων, τη δεκαετία του '30.
 
Τη χρυσή κούπα κέρδισε μία Alfa Romeo 33/2 Stradale (το βραβείο δίνεται κατόπιν ψηφοφορίας του κοινού). «Γλύπτης» αυτού του κουπέ ήταν – ποιος άλλος; – ο Σκαλιόνε.  «Πιο χαριτωμένο» αυτοκίνητο – δεν πρόκειται για επίσημο βραβείο του Διαγωνισμού – ψηφίστηκε ένα Fiat 500 Spiaggia. Μοντέλο του 1958, δια χειρός Spiaggina, βασίζεται στο 500αράκι της Φίατ, αλλά είναι μια πιο «παραλία» εκδοχή.
 
Κατασκευάστηκαν μόλις δύο, και το συγκεκριμένο που επιδείχθηκε ήταν στους δρόμους έως το 1973 (και ήταν σε φόρμα).  Στην κατηγορία G, νικητής αναδείχθηκε μια Lancia Stratos του 1970.   Αντιθέτως, στην κατηγορία B, το βραβείο πήγε στην Rolls-Royce Phantom του 1929, την οποία κάποτε οδήγησε ο Νέλσον Ροκφέλερ, διοικητής της πολιτείας της Νέας Υόρκης και μετέπειτα αντιπρόεδρος των ΗΠΑ.  
 
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

Δειτε Επισης

Ανάκαμψη για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία με ώθηση από υβριδικά και EVs
Bloomberg: Έτοιμη για αντίποινα η Ε.Ε. εάν οι ΗΠΑ επιβάλουν βασικούς δασμούς
Πράσινο από την ΕΚΤ στην εξαγορά της Mediobanca από Monte dei Paschi
Μεγάλες απώλειες για τον χρυσό καθώς υποχωρεί ο γεωπολιτικός κίνδυνος
Επιμένει ο Πάουελ παρά τις πιέσεις Τραμπ-Δεν βιαζόμαστε να μειώσουμε τα επιτόκια
Βρετανία: Σε υψηλό 15 μηνών ο πληθωρισμός στα τρόφιμα
Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ: Η πιο...περίπλοκη γεωπολιτική δεκαετία-Απαραίτητη η τόνωση της ανάπτυξης
Ευρωζώνη: Στασιμότητα στον ιδιωτικό τομέα εν μέσω διεθνούς αβεβαιότητας
Ανάκαμψη στον γερμανικό ιδιωτικό τομέα-Κοντά στην έξοδο από την ύφεση η μεταποίηση
Αντισυνταγματική η εισφορά αλληλεγγύης των τραπεζών στην Πορτογαλία