Powered by

Green Cola: Η διαρκής επέκταση στο εξωτερικό

Ολοκληρώνοντας το πλάνο ανάπτυξης της προηγούμενης τριετίας, η Green Cola, προσδιόρισε τους στόχους για την περίοδο 2019-2022, οι οποίοι αφορούν σε δύο κεντρικές κατευθύνσεις: την περαιτέρω διείσδυση στην αγορά, των νέων flavor αναψυκτικών που λάνσαρε η εταιρεία τον περασμένο Φεβρουάριο και παράλληλα, την υλοποίηση του πλάνου επέκτασης της εταιρείας σε αγορές του εξωτερικού.

Η Green Cola, παρουσίασε φέτος 3 νέα προϊόντα με στέβια, προσδοκώντας στην περαιτέρω ανάπτυξη της προϊοντικής της γκάμας, στη συνολική της ανάπτυξη στην ελληνική αγορά, καθώς και στην αύξηση του μεριδίου της αγοράς που διατηρεί στα flavor αναψυκτικά, διεκδικώντας να καταγράψει διψήφιο ποσοστό της τάξης του 10% σε όγκο, την επόμενη διετία. Η Green Cola Λεμονάδα, Green Cola Πορτοκαλάδα με και χωρίς ανθρακικό και Green Cola Βυσσινάδα, λανσαρίστηκαν στην αγορά τον Φεβρουάριο, ενώ τον Μάιο ολοκληρώθηκε η τοποθέτησή τους στα ράφια των σημείων πώλησης.

Η μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά, των νέων προϊόντων, θα επιτρέψει στην Green Cola την αύξηση του συνολικού της μεριδίου στα αναψυκτικά, το οποίο σήμερα προσδιορίζεται κυρίως από το σταθερά υψηλό, παγιωμένο ποσοστό στα αναψυκτικά τύπου cola καθώς και το ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό στα αναψυκτικά με στέβια, που την διατηρεί σταθερά στην πρώτη θέση πωλήσεων σε αυτή την κατηγορία.

Παράλληλα, κεντρική στόχευση για την εταιρεία αποτελεί η ενίσχυση του πλάνου εξωστρέφειας, με τη σύναψη συμφωνιών για την παρουσία των προϊόντων σε αγορές του εξωτερικού. Σήμερα, η Green Cola βρίσκεται σε 22 χώρες ανά τον κόσμο, στοχεύοντας, την επόμενη τριετία στην αύξηση των διεθνών της πωλήσεων, ώστε να αποτελέσουν το 50% του συνολικού της τζίρου.

Κατά τη Γενική Συνέλευση Μετόχων, που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, αποφασίστηκε η στήριξη του στρατηγικού πλάνου με την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, κατά 2 εκατομμύρια ευρώ, με την αποκλειστική συνεισφορά των σημερινών μετόχων, ως δείγμα της στήριξης των μετόχων στην εταιρεία καθώς και η ενίσχυση της οργανωτικής δομής της Green Cola.

Την υλοποίηση του πλάνου για την Ελλάδα και το εξωτερικό θα ενισχύσει οργανωτικά, ο Βασίλης Ανδρικόπουλος, μέλος του ΔΣ της Green Cola, o οποίος τα τελευταία χρόνια έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος της DIAGEO, της Φιξ και της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, της NOVAL Property της ΒΙΟΧΑΛΚΟ, του online supermarket Yoda κ.α, ενώ την για την ανάπτυξη των χωρών του εξωτερικού νέο ρόλο αναλαμβάνει ο Gianpiero Pazzanese, πρώην CEO της British American Tobacco.

Ο Βασίλης Ανδρικόπουλος, σημείωσε σχετικά: ‘Πριν από τρία χρόνια είχαμε θέσει ως στόχους τη δημιουργία νέων προϊόντων που θα μας επιτρέψουν τη συνολική μας αύξηση του μεριδίου στα αναψυκτικά, τη σύναψη συμφωνιών σε νέες χώρες στο εξωτερικό και την ολοκλήρωση της παρουσίας μας πανελλαδικά στα σημεία πώλησης. Σήμερα είμαστε σε θέση να έχουμε ολοκληρώσει τους στόχους μας και να ανανεώνουμε το πλάνο ανάπτυξής μας, το οποίο δημιουργεί νέα δεδομένα για την Green Cola’.

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Fitch: Επιβεβαίωσε το ελληνικό αξιόχρεο σε ΒΒΒ- με σταθερές προοπτικές-Οι βασικοί παράγοντες της αξιολόγησης
UBS: Πού βάζει τον πήχη για την ανάπτυξη στην Ελλάδα
Amazon: Ποιοι Έλληνες βρίσκονται πίσω από το mega deal της αμερικανικής εταιρείας στην Ελλάδα
Δυναμικά στον τομέα ΑΠΕ της Ελλάδας με επένδυση σε τρία νέα αιολικά πάρκα μεγάλης κλίμακας η Amazon
Στις αγορές με επανέκδοση δεκαετούς ομολόγου το ελληνικό δημόσιο-Στόχος η άντληση €250 εκ.
Πρόωρη αποπληρωμή δανείων και το 2025 προγραμματίζει η Ελλάδα-Ποιος ο στόχος
Κομισιόν: Η Ελλάδα μηδενίζει το δημοσιονομικό έλλειμμα το 2024-2025
Mε βλέψεις στο εξωτερικό οι ελληνικές τράπεζες-Μειώνονται οι στόχοι των MREL
Πόσο κοστίζει τώρα ένα διαμέρισμα στις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις-Στις φθηνότερες αγορές η Αθήνα
Θετικό σήμα από Κομισιόν για ελληνική οικονομία-Αβεβαιότητα από την επιβράδυνση της Ευρώπης