Powered by

Λεμεσός: Το πρώτο της βίντεο εικονικής πραγματικότητας 360 μοιρών

Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λεμεσού στα πλαίσια προώθησης της Λεμεσού ως τουριστικός προορισμός, δημιούργησε ένα βίντεο εικονικής πραγματικότητας με την ονομασία “Limassol - 365 Days Active”.
 
Περιλαμβάνονται μερικές από τις μεγαλύτερες εκδηλώσεις της Λεμεσού όπως το καρναβάλι, ο μαραθώνιος και το τουρνουά καλαθόσφαιρας 3on3. Επίσης, προβάλλονται η Μαρίνα Λεμεσού, το Παλιό Λιμάνι και το παραλιακό μέτωπο. Ο συνολικός χρόνος προβολής είναι 3 λεπτά, όπου δίνεται η ευκαιρία στον θεατή να παρακολουθήσει πλάνα από όποια γωνία επιθυμεί όπως εάν βρισκόταν πραγματικά εκεί.
 
Σκοπός του βίντεο εικονικής πραγματικότητας είναι οι επισκέπτες να ταξιδέψουν στη Λεμεσό από το σπίτι τους και να ζήσουν την απόλυτη εμπειρία ενός εικονικού ταξιδιού. Nα πάρουν μια γεύση από τον παλμό της Λεμεσού και να συνδεθούν συναισθηματικά με την ομορφιά και τους ανθρώπους της, μιας και η εμπειρία ενός βίντεο εικονικής πραγματικότητας το επιτρέπει σε μεγάλο βαθμό.
 
Αυτό είναι το πρώτο από μια σειρά βίντεο εικονικής πραγματικότητας που θα ακολουθήσουν. Στόχος της Εταιρίας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λεμεσού είναι να προβάλει αυτά τα βίντεο διαδικτυακά αλλά και με ‘VR headset stand’ σε προωθητικές εκδηλώσεις, σε τουριστικές εκθέσεις, σε ομάδες δημοσιογράφων και τουριστικών συμβούλων, καθώς και στο ευρή κοινό.

 

Δειτε Επισης

Γιώργος Παπαναστασίου: Κόστος ενέργειας και γραφειοκρατία τα βασικά προβλήματα των βιομηχανιών Λεμεσού
Στήλη καθαρού φυσικού αέριου 350 μέτρων στον στόχο «Πήγασος-1»…Ενημερώθηκε από ExxonMobil ο Χριστοδουλίδης
Το νέο προϊόν που λάνσαρε στην κυπριακή αγορά η Laiko Cosmos Trading Ltd-Ενισχύει την γκάμα των επωνυμιών που διανέμει
Slamdunk: Κάθοδος στην Κύπρο για το brand με εξειδίκευση στα είδη μπάσκετ-Άνοιξε στο My Mall(pics)
Εμπιστεύεται τον τομέα της υγείας της Κύπρου και ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο την παρουσία της η HHG
Wizz Air: Στην κορυφή της κατάταξης για τις χαμηλότερες εκπομπές μεταξύ μεγάλων αεροπορικών εταιρειών το 2024
Παγκόσμια τουριστική έκρηξη-Γιατί τα ταξίδια γίνονται η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη
Ο Επιχειρηματικός Σύνδεσμος Κύπρου-Ουζμπεκιστάν, οι στόχοι του, η εταιρεία Arosal και ποια είναι η Arofat Salayeva
Νικόλας Παπακωνσταντίνου: Χρειάζεται ένα νέο μοντέλο επιχειρηματικότητας η Κύπρος-Ολιστική πρόταση από ΔΗΣΥ
Μαγνήτης με…δέλεαρ το χαλλούμι για τις ελληνικές γαλακτοβιομηχανίες η Κύπρος-Στην αγορά με επενδύσεις εκατομμυρίων