Χυμός πορτοκάλι, το νέο προϊόν του ΑΠΟΕΛ

Μια δεύτερη ετικέτα προστίθεται στη γκάμα των private label προϊόντων του ΑΠΟΕΛ. Μετά την επιτυχημένη κυκλοφορία εμφιαλωμένου νερού, το οποίο βρίσκεται σε ράφια υπεραγορών και ψυγεία περιπτέρων για περισσότερο από δύο χρόνια, οι γαλαζοκίτρινοι προχωρούν στη δημιουργία χυμού πορτοκάλι με την ετικέτα «orange madness». Σύμφωνα με πληροφορίες, ο επίσημος χυμός του ΑΠΟΕΛ θα μπει στην αγορά αυτό το καλοκαίρι.

«Σε μια έντονα ανταγωνιστική αγορά, το επίσημο νερό του ΑΠΟΕΛ στάθηκε επάξια και κερδίζει σταθερά όλο και μεγαλύτερο μερίδιο της πίτας. Φιλοδοξούμε πως το ίδιο θα συμβεί με το χυμό πορτοκάλι, ο οποίος πιστεύουμε ότι θα αγκαλιαστεί από τον κόσμο της ομάδας με την ίδια θέρμη που αγαπήθηκε το πορτοκαλί χρώμα» αναφέρει πηγή που πρόσκειται στο Σωματείο.

Πρέπει να σημειωθεί πως σημαντικό μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις των επίσημων προϊόντων του ΑΠΟΕΛ ενισχύουν την προσπάθεια του Σωματείου να πρωταγωνιστεί στα έντεκα διαφορετικά αθλήματα που δραστηριοποιείται, σε άνδρες και γυναίκες.

Δειτε Επισης

Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα