Φουρλής: Ηλεκτρονικό κατάστημα για Intersport σε Κύπρο
10:12 - 18 Ιουνίου 2018
Στην μεσοπρόθεσμη στρατηγική ανάπτυξης του εστιάζει ο όμιλος Φουρλή με ορίζοντα το 2025, προετοιμάζοντας γεωγραφικές και επιχειρησιακές επεκτάσεις, ενώ την ίδια στιγμή «τρέχει» μικρότερα projects ενίσχυσης των υφιστάμενων δραστηριοτήτων του.
Ανάμεσα σ’ αυτά είναι η ενίσχυση του «omnichannel» δικτύου πωλήσεων, όπως ανάφερε η διοίκηση του ομίλου κατά τη διάρκεια της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων της. Ο παραπάνω σχεδιασμός συνίσταται στην παράλληλη ανάπτυξη φυσικών αλλά και ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Ειδικότερα, μέσα στο 2018, ο όμιλος σκοπεύει να λανσάρει ηλεκτρονικά καταστήματα για την Intersport σε Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία και Τουρκία, και εκτιμά ότι οι online πωλήσεις του δικτύου το 2018 θα αντιπροσωπεύουν το 4% του συνολικού τζίρου της αλυσίδας, ενώ το 2022 το ποσοστό αυτό αναμένεται να αγγίξει το 10%.
Ήδη στους 12 μήνες που τρέχει το ελληνικό online κατάστημα οι ηλεκτρονικές πωλήσεις έχουν τετραπλασιαστεί, όπως ανάφερε ο πρόεδρος του ομίλου, Β. Φoυρλής. Παραλλήλως, οι on line πωλήσεις της ΙΚΕΑ σε Ελλάδα και Βουλγαρία αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 7,5% το 2018 με πρόβλεψη αυτό να ανέλθει στο 10 εντός της τριετίας έως το 2020.
Πέραν τούτου, ο όμιλος αναζητά την βέλτιστη τοποθέτηση του με καταστήματα και για τα δύο concepts. Σύμφωνα με τον κ.Φουρλή, στον σχεδιασμό για την ΙΚΕΑ περιλαμβάνεται η δημιουργία καταστημάτων μικρότερου εμβαδού (city stores) και σ’αυτό το πλαίσιο προτιμητέες περιοχές αποτελούν η Βάρνα της Βουλγαρίας αλλά και το Ηράκλειο Κρήτης. Πλάνο προσθήκης νέων καταστημάτων προγραμματίζεται επίσης και για τα δίκτυα των Intersport και Athlete’s Foot μέσα στη χρονιά.
Ο πρόεδρος του ομίλου ωστόσο επαναβεβαίωσε τις επαφές για νέες επεκτάσεις μέσω συνεργασιών σε νέες γεωγραφικές περιοχές με τους βασικούς συνεργάτες του ομίλου (ΙΚΕΑ και Intersport). Πρόσθεσε επίσης ότι ο όμιλος παραμένει προσανατολισμένος στη λιανική και έχει καταλήξει στον κλάδο που θα αποτελέσει την νέα επενδυτική πρωτοβουλία του ομίλου. Παρά το γεγονός του ότι η διοίκηση του ομίλου, δεν έδωσε περαιτέρω στοιχεία και χρονοδιαγράμματα για την κατάληξη των παραπάνω κινήσεων, ο κ. Φoυρλής, ανάφερε ότι ο μεσοπρόθεσμος στόχος του ομίλου είναι να παράγει το 70% των πωλήσεων του στο εξωτερικό (από 40% σήμερα), αποτυπώνοντας και ποσοτικά τη στόχευση του.
ΠΗΓΗ: euro2day.gr