Φουρλής: Ηλεκτρονικό κατάστημα για Intersport σε Κύπρο

Στην μεσοπρόθεσμη στρατηγική ανάπτυξης του εστιάζει ο όμιλος Φουρλή με ορίζοντα το 2025, προετοιμάζοντας γεωγραφικές και επιχειρησιακές επεκτάσεις, ενώ την ίδια στιγμή «τρέχει» μικρότερα projects ενίσχυσης των υφιστάμενων δραστηριοτήτων του.

Ανάμεσα σ’ αυτά είναι η ενίσχυση του «omnichannel» δικτύου πωλήσεων, όπως ανάφερε η διοίκηση του ομίλου κατά τη διάρκεια της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων της. Ο παραπάνω σχεδιασμός συνίσταται στην παράλληλη ανάπτυξη φυσικών αλλά και ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Ειδικότερα, μέσα στο 2018, ο όμιλος σκοπεύει να λανσάρει ηλεκτρονικά καταστήματα για την Intersport σε Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία και Τουρκία, και εκτιμά ότι οι online πωλήσεις του δικτύου το 2018 θα αντιπροσωπεύουν το 4% του συνολικού τζίρου της αλυσίδας, ενώ το 2022 το ποσοστό αυτό αναμένεται να αγγίξει το 10%.

Ήδη στους 12 μήνες που τρέχει το ελληνικό online κατάστημα οι ηλεκτρονικές πωλήσεις έχουν τετραπλασιαστεί, όπως ανάφερε ο πρόεδρος του ομίλου, Β. Φoυρλής. Παραλλήλως, οι on line πωλήσεις της ΙΚΕΑ σε Ελλάδα και Βουλγαρία αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 7,5% το 2018 με πρόβλεψη αυτό να ανέλθει στο 10 εντός της τριετίας έως το 2020.

Πέραν τούτου, ο όμιλος αναζητά την βέλτιστη τοποθέτηση του με καταστήματα και για τα δύο concepts. Σύμφωνα με τον κ.Φουρλή, στον σχεδιασμό για την ΙΚΕΑ περιλαμβάνεται η δημιουργία καταστημάτων μικρότερου εμβαδού (city stores) και σ’αυτό το πλαίσιο προτιμητέες περιοχές αποτελούν η Βάρνα της Βουλγαρίας αλλά και το Ηράκλειο Κρήτης. Πλάνο προσθήκης νέων καταστημάτων προγραμματίζεται επίσης και για τα δίκτυα των Intersport και Athlete’s Foot μέσα στη χρονιά.

Ο πρόεδρος του ομίλου ωστόσο επαναβεβαίωσε τις επαφές για νέες επεκτάσεις μέσω συνεργασιών σε νέες γεωγραφικές περιοχές με τους βασικούς συνεργάτες του ομίλου (ΙΚΕΑ και Intersport). Πρόσθεσε επίσης ότι ο όμιλος παραμένει προσανατολισμένος στη λιανική και έχει καταλήξει στον κλάδο που θα αποτελέσει την νέα επενδυτική πρωτοβουλία του ομίλου. Παρά το γεγονός του ότι η διοίκηση του ομίλου, δεν έδωσε περαιτέρω στοιχεία και χρονοδιαγράμματα για την κατάληξη των παραπάνω κινήσεων, ο κ. Φoυρλής, ανάφερε ότι ο μεσοπρόθεσμος στόχος του ομίλου είναι να παράγει το 70% των πωλήσεων του στο εξωτερικό (από 40% σήμερα), αποτυπώνοντας και ποσοτικά τη στόχευση του.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Δεκεμβρίου του IN Business: Παρουσιάζουμε τους βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Βusiness Leader Awards
Σχέδιο για αναζωογόνηση και αύξηση της επισκεψιμότητας της Μακαρίου-Οι έξι άξονες που εξετάζονται
Οι απεργίες στις ουσιώδεις υπηρεσίες και μια συμφωνία 20 ετών που δεν αξιοποιήθηκε ποτέ και πρέπει να γίνει νόμος
Έδωσε πρόταση και αναμένει τις απαντήσεις...Τι προβλέπει η τελική φόρμουλα Παναγιώτου για το σκυρόδεμα
Σε χαμηλές πτήσεις η Black Friday…«Συνηθισμένη μέρα» για τους καταστηματάρχες
Στέλιος Γαβριήλ: 80 με 100 εκατ. το κόστος από την μεγαλύτερη απεργία στην ιστορία της Κυπριακής Δημοκρατίας
Ο CEO του Neon Mall of Pafos στο IΝ Business TV-«Έξι με επτά χιλιάδες επισκέψεις την ημέρα» (video)
Γ. Παναγιώτου: Δεν επηρεάστηκε η απασχόληση των εργαζομένων στην οικοδομική βιομηχανία από την απεργία στο σκυρόδεμα
Απογείωση εσόδων και φουλ για διπλό ρεκόρ ο τουρισμός-«Καθιερώνεται ως έτος αναφοράς για την χώρα μας το 2024»
Αύξηση εσόδων, μείωση δαπανών και υπερδιπλάσιο πλεόνασμα το δεκάμηνο