Η Medochemie στήριξε την Εκστρατεία Διαφώτισης του κοινού για την υπέρταση

Χορηγός της Εκστρατείας Διαφώτισης για την υπέρταση ήταν και φέτος η εταιρεία Medochemie, η οποία στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής της Ευθύνης ανέλαβε τη στήριξη της προσπάθειας ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του κοινού για τις σοβαρές παθολογικές επιπλοκές που προκαλεί η υψηλή αρτηριακή πίεση, αποδεικνύοντας έμπρακτα για μια ακόμη φορά το ενδιαφέρον της, για την προστασία της υγείας, την πρόληψη και τη διασφάλιση της ποιότητας ζωής των πολιτών.
 
Στη διάρκεια της Εκστρατείας Διαφώτισης που διοργανώθηκε από την Κυπριακή Εταιρεία Υπέρτασης και τελούσε υπό την αιγίδα του Υπουργού Υγείας Κωνσταντίνου Ιωάννου, εκατοντάδες πολίτες σε όλες τις πόλεις της Κύπρου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από καρδιολόγους για τους παράγοντες κινδύνου της υψηλής αρτηριακής πίεσης και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να προληφθεί η υπέρταση, ενώ παράλληλα υποβλήθηκαν σε δωρεάν μέτρηση της πίεσης.
 
Ο Διευθυντής Πωλήσεων της Medochemie κ. Νίκος Χρηστίδης σε δηλώσεις του ανέφερε ότι η Medochemie συμμετέχει ενεργά και με ουσιαστικό τρόπο σε δράσεις που έχουν ως στόχο τη φροντίδα του πολύτιμου αγαθού της Υγείας, τονίζοντας ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να στηρίζει τέτοιου είδους πρωτοβουλίες, που προωθούν την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού.

Δειτε Επισης

Μαρίνος Γιαλελή: Το οινοποιείο στον Κάθηκα, η σχέση με το κρασί και η νέα ετικέτα διά χειρός Νικόλα Λαδόμματου(pics)
Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό
Τράπεζα Κύπρου: Αλλαγή στην σύνθεση της Επιτροπής Ανθρώπινου Δυναμικού & Αμοιβών
Τελευταίες πινελιές στα νομοσχέδια για την φορολογική μεταρρύθμιση-Οι βασικές πτυχές και πότε πάνε στην Βουλή
Βγαίνει η Ελληνική, ετοιμάζεται να μπει η Eurobank...Πρόθεση για παράλληλη εισαγωγή των μετοχών της στο ΧΑΚ
Το ανεξίτηλο στίγμα της προσφοράς του γιατρού και ανθρώπου Νίκου Ιωάννου-«Χειρουργούσα συνεχώς, χωρίς τελειωμό...»
Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ...Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό
Η φιλοσοφία του Palm Beach Resort...Η αρχιτεκτονική, ο εσωτερικός σχεδιασμός και ένα έργο που αλλάζει την Λάρνακα
Θάνος Μιχαηλίδης: Ανοίγει το καλοκαίρι του 2026 το Palm Beach Resort-Μεγάλη τιμή η συνεργασία με την Premium Access