Powered by

Zara: High-Tech ρυθμούς σε κούρσα με την Amazon

Η Inditex SA επωφελείται από επενδύσεις στην τεχνολογία που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα online και σε καταστήματα, βοηθώντας τον ιδιοκτήτη της Zara να αντιμετωπίσει την εισβολή της Amazon.com Inc. Στον τομέα της μόδας.

Τα κέρδη κατά τους τρεις μήνες μέχρι τον Απρίλιο ανήλθαν σε €851 εκατ. διαψεύδοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Η αύξηση των πωλήσεων έχει επιταχυνθεί μέχρι στιγμής κατά το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με την Inditex.

Η Inditex λάνσαρε νέα τεχνολογίας σε επιλεγμένα καταστήματα Zara σε όλο τον κόσμο τους τελευταίους μήνες, συμπεριλαμβανομένης της επαυξημένης πραγματικότητας και των ολογραμμάτων των ενδυμάτων, καθώς κινείται για να απαλείψει τις γραμμές μεταξύ των διαδικτυακών και των δραστηριοτήτων εντός των καταστημάτων. Ένα νέο κατάστημα ιδεών στο Ηνωμένο Βασίλειο χρησιμοποιεί ρομπότ για να παραδώσει παραγγελίες μέσω διαδικτύου στους πελάτες που περπατούν.

Ο Σουηδός αντίπαλος Hennes & Mauritz AB αγωνίζεται να αναζωογονήσει την αύξηση των πωλήσεων καθώς τα λάθη της μόδας και ο αυξανόμενος ανταγωνισμός έχουν άρει τα επίπεδα αποθεμάτων σε ρεκόρ άνω των $4 δισ.

«Η μεγάλη έκπληξη και ο λόγος που οι αριθμοί είναι καλύτεροι από το αναμενόμενο είναι ότι το ακαθάριστο περιθώριο αυξάνεται», δήλωσε ο αναλυτής της Bloomberg Intelligence Charles Allen.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Zara ξεκίνησε online πωλήσεις σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου. Η Inditex σχεδιάζει να ξεκινήσει τη λειτουργία ενός νέου κέντρου διανομής 90.000 τετραγωνικών μέτρων κοντά στην έδρα της στο Arteixo εντός του καλοκαιριού και η εταιρεία εργάζεται σε ένα νέο κόμβο logistics στις Κάτω Χώρες. Αυτές οι επενδύσεις θα ξεπεράσουν τα €150 εκατ., ανέφερε η εταιρεία.

Με την εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας της Zara, ένας αγοραστής μπορεί να προβάλλει κινούμενες εικόνες μοντέλων που εμφανίζουν την πιο πρόσφατη συλλογή σε smartphones και στα παράθυρα των καταστημάτων της Inditex.

Η Inditex δήλωσε ότι σχεδιάζει να αντικαταστήσει ένα μέλος του διοικητικού συμβουλίου με τον Pilar Lopez Alvarez, επικεφαλής της Microsoft Corp. για την Ισπανία.

Η Inditex, η οποία εκμεταλλεύεται επίσης τα εμπορικά σήματα Pull & Bear και Oysho, ανακοίνωσε πέρυσι αύξηση 41% στις online πωλήσεις. Η στρατηγική της εταιρείας βασίζεται σε χαμηλά αποθέματα και γρήγορο κύκλο εργασιών πράγμα το οποίο την καθιστά περισσότερο παρόμοια με πολλές εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου παρά με τους περισσότερους παραδοσιακούς λιανοπωλητές.


ΠΗΓΗ: Bloomberg

 

Δειτε Επισης

Βιομηχανική παραγωγή: Ισχυρή άνοδος στην Ευρώπη τον Μάρτιο, πτώση 4,6% στην Ελλάδα
Ευρωζώνη: Αύξηση 0,3% για το ΑΕΠ και την απασχόληση το α’ τρίμηνο
Εμπορική συμφωνία με μηδενικούς δασμούς προτείνει στις ΗΠΑ η Ινδία
Ξεπέρασε τις εκτιμήσεις η ανάπτυξη στη Βρετανία-Στο +0,7% το πρώτο τρίμηνο
Ιστορική οικονομική δέσμευση 1,2 τρις δολαρίων μεταξύ ΗΠΑ και Κατάρ-Τι αφορούν οι συμφωνίες
Σε χαμηλό 5 εβδομάδων ο χρυσός-Νέα πτώση πέραν του 2%
Οι 10 πιο κερδισμένες μετοχές από την επιστροφή Τραμπ στον Λευκό Οίκο
Παγκόσμιο χρέος: Ποιες χώρες το εκτινάσσουν την ώρα που οι γεωπολιτικές εντάσεις και οι εμπορικοί πόλεμοι εντείνουν την κρίση
Οι χώρες της ΕΕ με τις περισσότερες ώρες εργασίας-Τα νέα στοιχεία της Eurostat
Αυστηρότεροι έλεγχοι ασφάλισης πλοίων στα χωρικά ύδατα της Ε.Ε.-Τι απαιτεί η νέα οδηγία