Νέα εκστρατεία από τη DDB Cyprus για τα προσωπικά δάνεια της Alpha Bank

Με εμπνευσμένες ατάκες σε ένα ευρηματικό σενάριο, η δημιουργική ομάδα της DDB έδωσε τη δυναμική στο Βασίλη Χαραλαμπόπουλο να υποδυθεί μοναδικά, στο τηλεοπτικό σποτ, το ρόλο του ψυχαναλυτή που έχει την απόλυτη συνταγή για τους καταναλωτικούς προβληματισμούς της «ασθενούς» του… Με μια πανάλαφρη δόση!

Με αυτή την εκστρατεία, η ομάδα marketing της Alpha Bank και της DDB, συνεχίζουν να πραγματοποιούν με επιτυχία την ευρύτερη επικοινωνιακή στρατηγική τους που υποστηρίζει την παροχή ευέλικτων και προνομιακών προϊόντων στην κυπριακή κοινωνία.
 

Δειτε Επισης

Καταγγέλλουν συμφέροντα πίσω από τα γηροκομεία-«Ας αναλογιστούν οι έντιμοι βουλευτές μας...»
Sarvjeet Singh (Finvasia): Η AI αλλάζει τα πάντα, από τις τράπεζες ως την υγεία
Η συνδρομητική υπηρεσία Foody Pro διευρύνεται-Ακόμα περισσότερα καταστήματα με αποκλειστικά προνόμια
Το ΧΑΚ βραβεύει την ακαδημαϊκή αριστεία-«Ετήσιο βραβείο του Χρηματιστηρίου Αξιών Κύπρου»
22ο Συνέδριο Marketing, Advertising, Media & Communication: Ορίζοντας τη νέα εποχή της επικοινωνίας (video)
Ανδρέας Μουζουρίδης: Με την προσμονή του Ευρωμπάσκετ...Χρονιά-ορόσημο για την κυπριακή καλαθοσφαίριση το 2025
Harris Kyriakides: Στο μικροσκόπιο νομικά ζητήματα που απασχολούν τις ασφαλιστικές εταιρείες
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Καλοκαιρινό ταξίδι αυτοεκτίμησης για παιδιά
Έρχονται τα 13α Invest Cyprus International Investment Awards-Επιβραβεύονται ξένες εταιρείες που επένδυσαν στην Κύπρο
Η Κυπριακή Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου στο πλευρό του TELETHON