powered by

Νέα εκστρατεία από τη DDB Cyprus για τα προσωπικά δάνεια της Alpha Bank

Με εμπνευσμένες ατάκες σε ένα ευρηματικό σενάριο, η δημιουργική ομάδα της DDB έδωσε τη δυναμική στο Βασίλη Χαραλαμπόπουλο να υποδυθεί μοναδικά, στο τηλεοπτικό σποτ, το ρόλο του ψυχαναλυτή που έχει την απόλυτη συνταγή για τους καταναλωτικούς προβληματισμούς της «ασθενούς» του… Με μια πανάλαφρη δόση!

Με αυτή την εκστρατεία, η ομάδα marketing της Alpha Bank και της DDB, συνεχίζουν να πραγματοποιούν με επιτυχία την ευρύτερη επικοινωνιακή στρατηγική τους που υποστηρίζει την παροχή ευέλικτων και προνομιακών προϊόντων στην κυπριακή κοινωνία.
 

Δειτε Επισης

Ξεκάθαρος και απόλυτος για την ένταξη της Κύπρου στη ζώνη Σένγκεν ο Χριστοδουλίδης-«Θα μπούμε το 2026»
Άστραψε και βρόντηξε για το ΤΚΑ ο Κεραυνός-«Κάποιοι ανέλαβαν να υποκαταστήσουν τους οίκους αξιολόγησης»
Στ. Γαβριήλ: Βασικός μοχλός ανάπτυξης της κυπριακής οικονομίας ο κατασκευαστικός τομέας-Ατεκμηρίωτη στοχοποίηση
Ιδρύει κοινωφελές ίδρυμα στη Νέα Υόρκη και ενισχύει την διεθνή παρουσία του το Ινστιτούτο Κύπρου
Μ. Δαμιανός: Η Κύπρος αναδεικνύεται κόμβος παροχής εξειδικευμένων ιατρικών υπηρεσιών-Εγκαινιάστηκε το El Greco
Alphakat: Εργοστάσιο πυρόλυσης πλαστικών στην Κόσιη-Η εναλλακτική και ορθολογική διαχείριση αποβλήτων
Πόπη Τάντα: Τα 35 χρόνια καριέρας στον όμιλο Louis Hotels και ο τομέας της φιλοξενίας ως τρόπος ζωής
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Eurobank Holdings: Ενισχυμένα καθαρά κέρδη στην Κύπρο με Eurobank Cyprus και Ελληνική-Πάνω κατά 31,3% και στα €121 εκ.
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά