H Porsche γιορτάζει 70 χρόνια στην κατασκευή σπορ αυτοκινήτων
10:18 - 11 Ιουνίου 2018
Η Porsche είναι συνώνυμη με την κατασκευή σπορ αυτοκινήτων. Φέτος, η θρυλική φίρμα γιορτάζει 70 χρόνια κατασκευής σπορ αυτοκινήτων στο υψηλότερο επίπεδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ελάχιστες εταιρίες αυτοκινήτων στον κόσμο έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν μια τόσο ξεκάθαρη εικόνα για το τι σημαίνει σπορ αυτοκίνητο και μάλιστα με διάρκεια στο χρόνο. Η εταιρία θα γιορτάσει τα 70 της χρόνια και διάφορες εκδηλώσεις σε όλο τον κόσμο.
Το πρώτο σπορ όχημα Porsche καταχωρήθηκε επίσημα στις 8 Ιουνίου 1948: Ήταν το 356 No.1 Roadster. Αυτή είναι η ημέρα κατά την οποία γεννήθηκε το σήμα της Porsche. Το Type 356 έκανε το όνειρο του Ferry Porsche για ένα σπορ αυτοκίνητο πραγματικότητα. Ωστόσο, η ίδρυση της φίρμας βασίζεται στο έργο της ζωής του καθηγητή Ferdinand Porsche - έργο του οποίου ακολούθησε ο γιος του Ferry.
Ο Ferdinand Porsche είχε σχεδιάσει καινοτομίες για την αυτοκινητοβιομηχανία ήδη από την αρχή του 20ου αιώνα. Το 1900, δημιούργησε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με κινητήρα απευθείας στους τροχούς, γνωστό ως Lohner-Porsche, ένα όχημα στο οποίο βασίστηκε το πρώτο τετρακίνητο επιβατικό στον κόσμο. Την ίδια χρονιά, δημιούργησε ένα πρότυπο για υβριδικά οχήματα με την ανάπτυξη ενός κινητήριου συνόλου με βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα. Το 1931, ο Ferdinand Porsche ίδρυσε το δικό του μηχανολογικό γραφείο.
Το Type 64 ή "Berlin-Rome Car" που παρουσιάστηκε το 1939 ήταν η αρχή της ιδέας του για ένα σπορ αυτοκίνητο με το όνομα Porsche, αν και το όνειρο αυτό πραγματοποιήθηκε μόνο από τον γιο του Ferry το 1948 με το Type 356. Το μοντέλο διέθετε ένα αερόψυκτο επίπεδο τετρακύλινδρο κινητήρα 1.086 cc, απόδοσης 40 ίππων. Ακολούθησαν οι σειρές 356Α (1955), 356Β (1959) και 356C (1963) ενώ η κλασσική Porsche 911 αντικατέστησε τηv 356 τo 1963. Σε μια συνεργασία με τη VW κατασκευάστηκε το 914 (1969-1975), με διθέσιο αμάξωμα και τov κινητήρα στo κέντρο. Στη συνέχεια η 924 εφοδιάσθηκε για πρώτη φορά με υδρόψυκτο κινητήρα, τοποθετημένο εμπρός ενώ από το 1981 έως τo 1991 η Porsche διέθεσε τηv 944 την οποία διαδέχθηκε το 1991 η 968. Προοριζόμενη vα αντικαταστήσει μελλοντικά τηv 911 αναπτύχθηκε η 928 το 1977.
Το μέλλον των σπορ αυτοκινήτων της Porsche έχει αρχίσει να παίρνει «σάρκα και οστά» με τη μορφή του Mission Ε, του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου στη σύγχρονη ιστορία της Porsche. Το concept συνδυάζει τον ιδιαίτερο σχεδιασμό μιας Porsche, τις επιδόσεις και την καθημερινή λειτουργικότητα. Το τετράθυρο μοντέλο με τέσσερα ξεχωριστά καθίσματα προσφέρει απόδοση συστήματος άνω των 440 kW (600 ίπποι) και αυτονομία μεγαλύτερη των 500 km, επιτάχυνση από 0 έως 100 km/h σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα και χρόνο φόρτισης περίπου 15 λεπτά για το 80% της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας.
Οι εκδηλώσεις για τα 70χρονα της θρυλικής εταιρείας θα γίνουν αυτό το Σαββατοκυρίακο 9-10 Ιουνίου και μπορείτε να το παρακολουθήσετε με live streaming στην πιο κάτω διεύθυνση: https://www.facebook.com/events/2145860115632799/
Το πρώτο σπορ όχημα Porsche καταχωρήθηκε επίσημα στις 8 Ιουνίου 1948: Ήταν το 356 No.1 Roadster. Αυτή είναι η ημέρα κατά την οποία γεννήθηκε το σήμα της Porsche. Το Type 356 έκανε το όνειρο του Ferry Porsche για ένα σπορ αυτοκίνητο πραγματικότητα. Ωστόσο, η ίδρυση της φίρμας βασίζεται στο έργο της ζωής του καθηγητή Ferdinand Porsche - έργο του οποίου ακολούθησε ο γιος του Ferry.
Ο Ferdinand Porsche είχε σχεδιάσει καινοτομίες για την αυτοκινητοβιομηχανία ήδη από την αρχή του 20ου αιώνα. Το 1900, δημιούργησε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με κινητήρα απευθείας στους τροχούς, γνωστό ως Lohner-Porsche, ένα όχημα στο οποίο βασίστηκε το πρώτο τετρακίνητο επιβατικό στον κόσμο. Την ίδια χρονιά, δημιούργησε ένα πρότυπο για υβριδικά οχήματα με την ανάπτυξη ενός κινητήριου συνόλου με βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα. Το 1931, ο Ferdinand Porsche ίδρυσε το δικό του μηχανολογικό γραφείο.
Το Type 64 ή "Berlin-Rome Car" που παρουσιάστηκε το 1939 ήταν η αρχή της ιδέας του για ένα σπορ αυτοκίνητο με το όνομα Porsche, αν και το όνειρο αυτό πραγματοποιήθηκε μόνο από τον γιο του Ferry το 1948 με το Type 356. Το μοντέλο διέθετε ένα αερόψυκτο επίπεδο τετρακύλινδρο κινητήρα 1.086 cc, απόδοσης 40 ίππων. Ακολούθησαν οι σειρές 356Α (1955), 356Β (1959) και 356C (1963) ενώ η κλασσική Porsche 911 αντικατέστησε τηv 356 τo 1963. Σε μια συνεργασία με τη VW κατασκευάστηκε το 914 (1969-1975), με διθέσιο αμάξωμα και τov κινητήρα στo κέντρο. Στη συνέχεια η 924 εφοδιάσθηκε για πρώτη φορά με υδρόψυκτο κινητήρα, τοποθετημένο εμπρός ενώ από το 1981 έως τo 1991 η Porsche διέθεσε τηv 944 την οποία διαδέχθηκε το 1991 η 968. Προοριζόμενη vα αντικαταστήσει μελλοντικά τηv 911 αναπτύχθηκε η 928 το 1977.
Το μέλλον των σπορ αυτοκινήτων της Porsche έχει αρχίσει να παίρνει «σάρκα και οστά» με τη μορφή του Mission Ε, του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου στη σύγχρονη ιστορία της Porsche. Το concept συνδυάζει τον ιδιαίτερο σχεδιασμό μιας Porsche, τις επιδόσεις και την καθημερινή λειτουργικότητα. Το τετράθυρο μοντέλο με τέσσερα ξεχωριστά καθίσματα προσφέρει απόδοση συστήματος άνω των 440 kW (600 ίπποι) και αυτονομία μεγαλύτερη των 500 km, επιτάχυνση από 0 έως 100 km/h σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα και χρόνο φόρτισης περίπου 15 λεπτά για το 80% της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας.
Οι εκδηλώσεις για τα 70χρονα της θρυλικής εταιρείας θα γίνουν αυτό το Σαββατοκυρίακο 9-10 Ιουνίου και μπορείτε να το παρακολουθήσετε με live streaming στην πιο κάτω διεύθυνση: https://www.facebook.com/events/2145860115632799/