Διαγωνισμός «Caprice Let’s Connect» από τα Caprice Παπαδοπούλου

Στο πλαίσιο της καμπάνιας Caprice Let’s Roll, τα Caprice Παπαδοπούλου αναγνωρίζοντας την ανάγκη των νέων για επικοινωνία, τους καλούν να συμμετάσχουν στο νέο διαγωνισμό Caprice Let’s Connect, δίνοντάς τους την ευκαιρία να κερδίσουν πολλά πλούσια δώρα τεχνολογίας & να είναι «connected» με αυτούς που αγαπούν!
 
Πιο συγκεκριμένα, η ενέργεια Caprice Let’s Connect καλεί το κοινό να αγοράσει τα αγαπημένα του Caprice Παπαδοπούλου με το κίτρινο αυτοκόλλητο, να βρει τον κωδικό στη συσκευασία και να μπει στο www.capriceletsroll.gr για να τον καταχωρήσει. Αυτόματα, o κάθε καταναλωτής μπαίνει στην κλήρωση για να διεκδικήσει κάθε εβδομάδα ένα Samsung Galaxy S8 και πολλά ακόμα δώρα τεχνολογίας. Κάθε κωδικός αντιστοιχεί σε μία συμμετοχή για την εβδομαδιαία κλήρωση, ενώ παραλλήλα ο καθένας μπορεί να συμμετάσχει όσες φορές επιθυμεί.
 
Εκτός απ’ το διαγωνισμό Let’s Connect, το κοινό μπορεί επιπλέον μέσω του website της ενέργειας να βρει και το mini-game Connecting the Dots και να δοκιμάσει πόσα dots θα καταφέρει να ενώσει. Τέλος, οι καταναλωτές μπορούν να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό όσες φορές επιθυμούν. 
 
Ο διαγωνισμός έχει ήδη ξεκινήσει και θα ολοκληρωθεί στις 8 Ιουλίου 2018. 
 
Τα προϊόντα ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ διανέμονται στην Κύπρο από την ΒΑΣΣΟΣ ΗΛΙΑΔΗΣ ΛΤΔ., μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες μάρκετινγκ, πωλήσεων και διανομής τροφίμων στην Κύπρο.

Δειτε Επισης

Arla Protein: Έδωσε το σύνθημα για ένα καλοκαίρι γεμάτο ενέργεια στο «Feed your Jump»
ENAVSMA...για μια ξεχωριστή βραδιά Wine and Dine στο ολοκαίνουριο Amyth of Nicosia
Η RSM Cyprus στέλνει μηνύματα ελπίδας στο συμβολικό ταξίδι μεταφοράς της «Βαλίτσας της Χριστοδούλας»
Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου Κύπρου (CITF): Σε τελική ευθεία με δυναμικές παραστάσεις και ενδιαφέροντα workshops
Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus: Επιτυχής διοργάνωση της κοινωνικής δράσης «Τρέχω για τον τόπο μου»
Goal αποδοχής και συμπερίληψης στον τελικό Κυπέλλου Coca-Cola Γ' Κατηγορίας & Επίλεκτης Κατηγορίας ΣΤΟΚ 2024-2025
Biography Month στο Movies Best-Οι ταινίες που θα προβληθούν τον Μάιο
Παρουσίασε το βιβλίο της «Φαγητάρες» η Brand Ambassador των υπεραγορών Αλφαμέγα, σεφ Χριστίνα Χριστοφή
Το ντοκιμαντέρ «The (M) Factor: Shredding the Silence on Menopause» σε αποκλειστική προβολή στην Κύπρο
Το Andrey & Julia Dashin’s Foundation γιόρτασε το Πάσχα με πράξεις γενναιοδωρίας