Διαγωνισμός «Caprice Let’s Connect» από τα Caprice Παπαδοπούλου

Στο πλαίσιο της καμπάνιας Caprice Let’s Roll, τα Caprice Παπαδοπούλου αναγνωρίζοντας την ανάγκη των νέων για επικοινωνία, τους καλούν να συμμετάσχουν στο νέο διαγωνισμό Caprice Let’s Connect, δίνοντάς τους την ευκαιρία να κερδίσουν πολλά πλούσια δώρα τεχνολογίας & να είναι «connected» με αυτούς που αγαπούν!
 
Πιο συγκεκριμένα, η ενέργεια Caprice Let’s Connect καλεί το κοινό να αγοράσει τα αγαπημένα του Caprice Παπαδοπούλου με το κίτρινο αυτοκόλλητο, να βρει τον κωδικό στη συσκευασία και να μπει στο www.capriceletsroll.gr για να τον καταχωρήσει. Αυτόματα, o κάθε καταναλωτής μπαίνει στην κλήρωση για να διεκδικήσει κάθε εβδομάδα ένα Samsung Galaxy S8 και πολλά ακόμα δώρα τεχνολογίας. Κάθε κωδικός αντιστοιχεί σε μία συμμετοχή για την εβδομαδιαία κλήρωση, ενώ παραλλήλα ο καθένας μπορεί να συμμετάσχει όσες φορές επιθυμεί.
 
Εκτός απ’ το διαγωνισμό Let’s Connect, το κοινό μπορεί επιπλέον μέσω του website της ενέργειας να βρει και το mini-game Connecting the Dots και να δοκιμάσει πόσα dots θα καταφέρει να ενώσει. Τέλος, οι καταναλωτές μπορούν να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό όσες φορές επιθυμούν. 
 
Ο διαγωνισμός έχει ήδη ξεκινήσει και θα ολοκληρωθεί στις 8 Ιουλίου 2018. 
 
Τα προϊόντα ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ διανέμονται στην Κύπρο από την ΒΑΣΣΟΣ ΗΛΙΑΔΗΣ ΛΤΔ., μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες μάρκετινγκ, πωλήσεων και διανομής τροφίμων στην Κύπρο.

Δειτε Επισης

Minthis Music Festival 2025: Νέα πνοή στην κλασική μουσική με τους Niklas Liepe και Raphaela Gromes
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Άλλη μια επιτυχημένη διαδρομή «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με την Μαρίνα Θεοδώρου»
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Καθάρισε την Ακτή Ολυμπίων η Imperio-Δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας
Beauty & Wellness: Mια μαγευτική βραδιά πλημμυρισμένη από μουσικές του κόσμου, αρώματα και γεύσεις πολιτισμών
Είδαν το Grand Prix του Μονακό από το «Zeus» του Τζον Χριστοδούλου-Μια ανεπανάληπτη εμπειρία που απόλαυσαν με...χίλια (pics)