powered by

Σε ξένους οι μισές πωλήσεις ακινήτων

Ακριβώς στα ίσα είναι μοιρασμένη η πίτα της αγοράς ακινήτων ανάμεσα σε ξένους και εγχώριους αγοραστές. Σύμφωνα με στοιχεία του Τμήματος Κτηματολογίου και Χωρομετρίας από τις 2,784 πωλήσεις που καταγράφηκαν το πρώτο τετράμηνο του 2018, οι 1,410 δηλαδή λίγες περισσότερες από τις μισές, αφορούσαν αλλοδαπούς αγοραστές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι χεδόν χίλιες πράξεις (997) έγιναν με αγοραστές εκτός ΕΕ, ενώ μόλις 413 έγιναν με αγοραστές εντός ΕΕ.

Πρώτη η Πάφος
Πρώτη στις προτιμήσεις των ξένων αγοραστών ακινήτων ήταν την περίοδο Ιανουαρίου - Απριλίου του 2018 η Πάφος, με 566 πωλήσεις, εκ των οποίων 363 ήταν από αγοραστές εκτός ΕΕ.

Στη Λεμεσό, οι πωλήσεις σε ξένους έφτασαν τις 421, από τις οποίες η πλειοψηφία (340) έγιναν από μη Ευρωπαίους αγοραστές.

Ουραγός η Λευκωσία
Εξάλλου, από τις 195 πράξεις με ξένους που έγιναν στη Λάρνακα, οι 162 αφορούσαν αγοραστές εκτός ΕΕ.
 
Στις 147 ανήλθαν οι πωλήσεις ακινήτων σε ξένους στην ελεύθερη επαρχία Αμμοχώστου, με τις 88 να πραγματοποιούνται από αγοραστές εκτός ΕΕ.

Μόλις 78 πωλήσεις σε ξένους μετρά η πρωτεύουσα το πρώτο τετράμηνο. Περίπου οι μισές, δηλαδή 41, έγιναν από μη Ευρωπαίους αγοραστές.

Δειτε Επισης

Δημόσια διαβούλευση για τον στρατηγικό σχεδιασμό του Δήμου Στροβόλου-Κάλεσμα προς τους δημότες για εισηγήσεις
Μεγάλη πρόοδος στην ταχύτητα εξέτασης πολεοδομικών αιτήσεων από ΕΟΑ Αμμοχώστου-Τι δείχνουν τα στοιχεία
Δυναμική παρουσία GoGordian στο 7ο Doing Business with Cyprus Summit στο Τελ Αβίβ
Ακίνητα στην Πάφο: Γιατί το μέγεθος, το ύψος και οι παροχές έχουν σημασία
Καθυστερήσεις στην έκδοση πολεοδομικών αδειών και πολεοδομικών ελέγχων συζήτησαν ΕΒΕΛ-ΕΟΑ Λάρνακας
Η ακμάζουσα αγορά ακινήτων της Λευκωσίας και το top 5 των ακριβότερων συναλλαγών
Πράσινο Υπουργικού για καταβολή εφάπαξ ποσού χορηγίας σε μη συμμετέχοντες δικαιούχους του Σχεδίου «κτίΖΩ»
Horizon Towers: Σε διαβούλευση η ανάπτυξη μαμούθ που θα αναβαθμίσει την περιοχή των διυλιστηρίων Λάρνακας
Στα 18 εκατ. το κόστος για την ανέγερση των γηπέδων της ΚΟΠ στον Κόρνο-Τα χρονοδιαγράμματα του έργου
Κ. Κωνσταντή: Δεν μπορούμε να μιλάμε για βιώσιμη κινητικότητα όσο τα αστικά μας κέντρα λειτουργούν ως πάρκινγκ