Έτοιμος ο Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας επιχειρήσεων

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή πληροφορεί τις κυπριακές επιχειρήσεις και το καταναλωτικό κοινό ότι έχει συντάξει τον Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας (ΚΚΔ), με στόχο τη βελτίωση των σχέσεων των καταναλωτών με τις επιχειρήσεις. Το τελικό κείμενο του ΚΚΔ έχει διαμορφωθεί μετά από διαβούλευση με τους εμπλεκόμενους φορείς, δηλαδή τις οργανώσεις καταναλωτών και επιχειρήσεων. Η κατάρτιση του ΚΚΔ εγκρίθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο στις 28 Μαρτίου 2018. 
 
Σκοπός του ΚΚΔ είναι να παρέχει ένα πλαίσιο όπου η σχέση μεταξύ καταναλωτών και εμπορευόμενων μπορεί να αναπτυχθεί περαιτέρω με αμοιβαίο όφελος. Οι εμπορευόμενοι που συμμετέχουν στον ΚΚΔ, παρέχουν ουσιαστικά στους πελάτες τους επιπρόσθετα οφέλη, πέραν των νόμιμων δικαιωμάτων τους, αναδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο τις επιχειρήσεις που επιδεικνύουν σεβασμό και αφοσίωση προς τους καταναλωτές.
 
Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή προτρέπει τις κυπριακές επιχειρήσεις να συμμετέχουν στον ΚΚΔ με στόχο να συμβάλουν στην προσπάθεια βελτίωσης των σχέσεων μεταξύ των καταναλωτών και των επιχειρήσεων, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τα δικαιώματα των καταναλωτών αλλά και αποκομίζοντας πρόσθετα οφέλη για τις ίδιες τις επιχειρήσεις.
 
Οφέλη για επιχειρήσεις και καταναλωτές
Βασικά οφέλη που προκύπτουν για τους εμπορευόμενους και για τους καταναλωτές, από την υιοθέτηση του ΚΚΔ είναι:
1. οι εμπορευόμενοι προσφέρουν υψηλότερο επίπεδο προστασίας στους καταναλωτές πέραν από ότι απαιτείται από νομοθεσίες,
2. επιτυγχάνεται αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρονται από τους εμπορευόμενους προς τους καταναλωτές,
3. ο ΚΚΔ αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τους εμπορευόμενους, που αποκτούν το σήμα συμμετοχής (λογότυπο).

με αποτέλεσμα να:
4. ενισχύεται η εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς τους εμπορευόμενους,
5. αυξάνονται οι πωλήσεις των εμπορευόμενων και
6. επιτυγχάνεται η δημιουργία συνθηκών υγιούς ανταγωνισμού μεταξύ των εμπορευόμενων.
 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Δεκεμβρίου του IN Business: Παρουσιάζουμε τους βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Βusiness Leader Awards
Σχέδιο για αναζωογόνηση και αύξηση της επισκεψιμότητας της Μακαρίου-Οι έξι άξονες που εξετάζονται
Οι απεργίες στις ουσιώδεις υπηρεσίες και μια συμφωνία 20 ετών που δεν αξιοποιήθηκε ποτέ και πρέπει να γίνει νόμος
Έδωσε πρόταση και αναμένει τις απαντήσεις...Τι προβλέπει η τελική φόρμουλα Παναγιώτου για το σκυρόδεμα
Σε χαμηλές πτήσεις η Black Friday…«Συνηθισμένη μέρα» για τους καταστηματάρχες
Στέλιος Γαβριήλ: 80 με 100 εκατ. το κόστος από την μεγαλύτερη απεργία στην ιστορία της Κυπριακής Δημοκρατίας
Ο CEO του Neon Mall of Pafos στο IΝ Business TV-«Έξι με επτά χιλιάδες επισκέψεις την ημέρα» (video)
Γ. Παναγιώτου: Δεν επηρεάστηκε η απασχόληση των εργαζομένων στην οικοδομική βιομηχανία από την απεργία στο σκυρόδεμα
Απογείωση εσόδων και φουλ για διπλό ρεκόρ ο τουρισμός-«Καθιερώνεται ως έτος αναφοράς για την χώρα μας το 2024»
Αύξηση εσόδων, μείωση δαπανών και υπερδιπλάσιο πλεόνασμα το δεκάμηνο