Έτοιμος ο Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας επιχειρήσεων

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή πληροφορεί τις κυπριακές επιχειρήσεις και το καταναλωτικό κοινό ότι έχει συντάξει τον Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας (ΚΚΔ), με στόχο τη βελτίωση των σχέσεων των καταναλωτών με τις επιχειρήσεις. Το τελικό κείμενο του ΚΚΔ έχει διαμορφωθεί μετά από διαβούλευση με τους εμπλεκόμενους φορείς, δηλαδή τις οργανώσεις καταναλωτών και επιχειρήσεων. Η κατάρτιση του ΚΚΔ εγκρίθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο στις 28 Μαρτίου 2018. 
 
Σκοπός του ΚΚΔ είναι να παρέχει ένα πλαίσιο όπου η σχέση μεταξύ καταναλωτών και εμπορευόμενων μπορεί να αναπτυχθεί περαιτέρω με αμοιβαίο όφελος. Οι εμπορευόμενοι που συμμετέχουν στον ΚΚΔ, παρέχουν ουσιαστικά στους πελάτες τους επιπρόσθετα οφέλη, πέραν των νόμιμων δικαιωμάτων τους, αναδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο τις επιχειρήσεις που επιδεικνύουν σεβασμό και αφοσίωση προς τους καταναλωτές.
 
Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή προτρέπει τις κυπριακές επιχειρήσεις να συμμετέχουν στον ΚΚΔ με στόχο να συμβάλουν στην προσπάθεια βελτίωσης των σχέσεων μεταξύ των καταναλωτών και των επιχειρήσεων, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τα δικαιώματα των καταναλωτών αλλά και αποκομίζοντας πρόσθετα οφέλη για τις ίδιες τις επιχειρήσεις.
 
Οφέλη για επιχειρήσεις και καταναλωτές
Βασικά οφέλη που προκύπτουν για τους εμπορευόμενους και για τους καταναλωτές, από την υιοθέτηση του ΚΚΔ είναι:
1. οι εμπορευόμενοι προσφέρουν υψηλότερο επίπεδο προστασίας στους καταναλωτές πέραν από ότι απαιτείται από νομοθεσίες,
2. επιτυγχάνεται αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρονται από τους εμπορευόμενους προς τους καταναλωτές,
3. ο ΚΚΔ αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τους εμπορευόμενους, που αποκτούν το σήμα συμμετοχής (λογότυπο).

με αποτέλεσμα να:
4. ενισχύεται η εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς τους εμπορευόμενους,
5. αυξάνονται οι πωλήσεις των εμπορευόμενων και
6. επιτυγχάνεται η δημιουργία συνθηκών υγιούς ανταγωνισμού μεταξύ των εμπορευόμενων.
 

Δειτε Επισης

Η παρέμβαση στην άτυπη σύνοδο του Συμβουλίου Ανταγωνιστικότητας και οι διμερείς επαφές Παπαναστασίου στην Κοπεγχάγη
Lidl Κύπρου: Αναδεικνύει τη δέσμευσή της στην τοπική ποιότητα μέσα από μία ξεχωριστή γαστρονομική εμπειρία ΓΑΛΠΟ
Το πλήρως ανακαινισμένο Holland & Barrett στο Metropolis Mall και η καινοτόμα προσθήκη του νέου καταστήματος
Μάριος Αντωνίου: Το ασταθές περιβάλλον, η αγορά που σφύζει εν μέσω εκπτώσεων και οι κατασχέσεις fake labubu
Στην Κοπεγχάγη για τη άτυπη σύνοδο των Υπουργών Ανταγωνιστικότητας ο Γιώργος Παπαναστασίου
Νέα εποχή διασκέδασης στο Mall of Cyprus-Επεκτείνεται σημαντικά το Players Arcade (pics)
Χιλιάδες οχήματα παραμένουν ακινητοποιημένα σε ευρωπαϊκά λιμάνια λόγω των δασμών Τραμπ
Tο FMCG Unit της CTC...Οι εταιρείες που το αποτελούν, ο πρωταγωνιστικός ρόλος στην αγορά και η πορεία εξέλιξης
Παπαέλληνας: Τέσσερις γυναίκες του ομίλου μιλούν για τα brands που εκπροσωπούν-Η δυναμική, το εύρος και η αποστολή
Επαναπιστοποίηση Υπεραγορών Αλφαμέγα και Bean Bar ως Great Place To Work®