Προχωρεί ο Καθεδρικός Ναός

Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι εργασίες για την κατασκευή του Καθεδρικού Ναού, Αποστόλου Βαρνάβα στην καρδιά της εντός των τειχών Λευκωσίας. Πρόκειται για ένα μεγαλεπήβολο έργο, το οποίο πέραν του Ιερού Ναού, περιλαμβάνει τη δημιουργία δύο υπόγειων χώρων στάθμευσης, συνολικής χωρητικότητας 150 αυτοκινήτων, καθώς επίσης και την κατασκευή μεγάλης πλατείας.  Φωτογραφίες από τις εργασίας κατασκευής του έργου, το κόστος του έργου εκτιμάται ότι θα πλησιάσει τα €8 εκατ, ανήρτησε στο προσωπικό του λογαριασμό στο facebook  ο τεχνικός διευθυντής της Αρχιεπισκοπής, Στέλιος Γεωργίου.

 

Αυτή την περίοδο, τελεί υπό κατασκευήν η πρώτη φάση του έργου, η οποία  περιλαμβάνει την κατασκευή των δύο υπόγειων χώρων στάθμευσης, μαζί με υπόγειες αίθουσες εκδηλώσεων, χώρο στέγασης μουσείου και τριών παρεκκλησίων, καθώς επίσης και τη δημιουργία της πλατείας. Ο κύκλος της Α’ φάσης, το κόστος της οποίας υπολογίζεται στα €4 εκατ., αναμένεται να  ολοκληρωθεί σε ένα περίπου χρόνο, δηλαδή περί τα τέλη του 2018.

Η β’ φάση του έργου περιλαμβάνει την ανέγερση του Καθεδρικού Ναού, ο οποίος θα είναι αφιερωμένος στον Απόστολο Βαρνάβα. Τα έργα της Β’ φάσης αναμένεται να ξεκινήσουν εφόσον ληφθεί το πράσινο φως από την Αρχιεπισκοπή. Το όλο έργο θα μπορεί να ολοκληρωθεί σε περίοδο δύο με τριών ετών από την έναρξη των εργασιών κατασκευής του. 
 

Δειτε Επισης

Η μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία που προσέφερε η Cyfield σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Κύπρου
Η διαφωνία Αβέρωφ με τον τερματισμό των συμβάσεων και τα «κάποια σφάλματα κατά την διάρκεια των προσφορών»
«Πιο σκληρή διαπραγμάτευση από ό,τι στην εξαγορά ΑΒ Μαρινόπουλος σε όλη την Ελλάδα»
Βολές Κωνσταντίνου Πετρίδη… Οι «μανδαρίνοι» του Χριστόφια και η «πολιτική» μετακίνηση Γιώργου Παντελή
Τι ισχυρίζεται ο Κυριάκος Χατζηγιάννης για την μετακίνηση του Γιώργου Παντελή από το Υπ. Οικονομικών
Χορηγικό «τρίποντο» για ΠΑΟ και η ECOMMBX στο glass floor του ανακαινισμένου ΟΑΚΑ
Αιφνιδίασαν τα κόμματα της συγκυβέρνησης για τον μηδενικό ΦΠΑ Χριστοδουλίδης και Μάκης
Σαφείς και πειστικές οι απαντήσεις Πέτρου Χριστοδούλου σε «ανησυχίες» μετόχων
Τριάντα τρία χρόνια επιτυχημένης πορείας στην ΟΕΒ συμπληρώνει ο Μ. Αντωνίου-Το… χθες και το σήμερα
Γιατί η Βουλή δεν ασκεί τον έλεγχό της και στον ΑΔΜΗΕ για την ηλεκτρική διασύνδεση;