Ο καταξιωμένος brand εξπέρ, Mark Tungate, στην Κύπρο
10:18 - 02 Μαΐου 2018

Ο περιζήτητος brand εξπέρ, συγγραφέας, δημοσιογράφος και ομιλητής, Mark Tungate, θα βρίσκεται στην Κύπρο για μία μέρα στο “5th Brand Congress” που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 18 Μαΐου 2018 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. O καταξιωμένος brand guru γράφει για τα περιοδικά Campaign, Adweek, Times και Financial Times, καθώς και για τα Luxury Brands στο Luxury Magazine. Ξεκίνησε την καριέρα του το 1987 αρθρογραφώντας στο περιοδικό PR Week Magazine, στο Media International και στο Campaign. Συμβουλεύει χρόνια τώρα με αφοσίωση, πάθος και πρωτοποριακή σκέψη, επιχειρήσεις κι ομάδες παγκόσμιου βεληνεκούς σε θέματα Branding, όπως είναι οι Diesel, MTV, Coca-Cola, αλλά και τα μεγάλα διαφημιστικά γραφεία TBWA, Publicis και M&C Saatchi. Είναι διευθυντής Σύνταξης των “Epica Awards”, των μοναδικών παγκόσμιων βραβείων Διαφήμισης που στην κριτική επιτροπή τους φιλοξενούν ειδικούς σε θέματα Media, από όλο τον κόσμο.
Επιπλέον, είναι συγγραφέας συνολικά 7 βιβλίων σε θέματα Branding και Marketing. Το πιο πρόσφατο βιβλίο του με άξονα τα travel brands, το “The Escape Industry - How Iconic and Innovative Brands built the Travel Industry”, περιλαμβάνει πολλά κι ενδιαφέροντα παραδείγματα Brand Storytelling.
Το Συνέδριο
To “5th Brand Congress” με κεντρικό ομιλητή τον Mark Tungate θα αναλύσει την αξία των brands αλλά και την αντίληψη που έχει ο κόσμος για τις μάρκες. Πως γίνεται τα διεθνή πασίγνωστα brands να είναι τόσο πετυχημένα και να επηρεάζουν καθημερινά το καταναλωτικό κοινό σε τέτοια κλίμακα, μάλιστα; Ο Mark Tungate θα πραγματοποιήσει, επιπλέον, Workshop σχετικά με την αξία και ουσία των brands,,ιδανικό για όσους πιστεύουν ότι το εμπορικό τους σήμα αποτελεί και το «όπλο» τους. Το Συνέδριο, συνολικά, εστιάζει στον τρόπο με τον οποίο η δημιουργία εμπειριών από τα brands ενισχύει τη σχέση τους με τους καταναλωτές. Ακόμη, επικεντρώνεται στη δύναμη του Brand Storytelling και στο πώς γίνεται να χτιστεί ένα νέο εμπορικό σήμα στην Ψηφιακή Εποχή.
Σε ποιους Απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).
Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με το θεματολόγιο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ
Πληροφορίες
Χορηγοί: Café/Resto Powerbank, Michaels Automative (Ford), Gloria Jean's Coffees, LandasColour, Σκλαβενίτης.
Innovation Partner: Cassandra Trading Limited| IQOS.
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό ΙΝ Βusiness, περιοδικό Gold, REPORTER και Alpha Κύπρου.
Με τη Στήριξη: του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου.
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
Επιπλέον, είναι συγγραφέας συνολικά 7 βιβλίων σε θέματα Branding και Marketing. Το πιο πρόσφατο βιβλίο του με άξονα τα travel brands, το “The Escape Industry - How Iconic and Innovative Brands built the Travel Industry”, περιλαμβάνει πολλά κι ενδιαφέροντα παραδείγματα Brand Storytelling.
Το Συνέδριο
To “5th Brand Congress” με κεντρικό ομιλητή τον Mark Tungate θα αναλύσει την αξία των brands αλλά και την αντίληψη που έχει ο κόσμος για τις μάρκες. Πως γίνεται τα διεθνή πασίγνωστα brands να είναι τόσο πετυχημένα και να επηρεάζουν καθημερινά το καταναλωτικό κοινό σε τέτοια κλίμακα, μάλιστα; Ο Mark Tungate θα πραγματοποιήσει, επιπλέον, Workshop σχετικά με την αξία και ουσία των brands,,ιδανικό για όσους πιστεύουν ότι το εμπορικό τους σήμα αποτελεί και το «όπλο» τους. Το Συνέδριο, συνολικά, εστιάζει στον τρόπο με τον οποίο η δημιουργία εμπειριών από τα brands ενισχύει τη σχέση τους με τους καταναλωτές. Ακόμη, επικεντρώνεται στη δύναμη του Brand Storytelling και στο πώς γίνεται να χτιστεί ένα νέο εμπορικό σήμα στην Ψηφιακή Εποχή.
Σε ποιους Απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).
Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με το θεματολόγιο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ
Πληροφορίες
Χορηγοί: Café/Resto Powerbank, Michaels Automative (Ford), Gloria Jean's Coffees, LandasColour, Σκλαβενίτης.
Innovation Partner: Cassandra Trading Limited| IQOS.
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό ΙΝ Βusiness, περιοδικό Gold, REPORTER και Alpha Κύπρου.
Με τη Στήριξη: του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου.
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com