powered by

Η Αξία των Brands στην Κύπρο μέσα από τα μάτια των ειδικών!

Τα παραμύθια, οι ιστορίες και αφηγήσεις δεν έχουν θετική επίδραση μονάχα στα παιδιά… Όχι. Το καταναλωτικό κοινό αποζητά ενδιαφέροντα stories πίσω από τις μάρκες και τα brands, με τη σειρά τους, πλάθουν τις δικές τους εξιστορήσεις, δίνοντας προστιθέμενη αξία στο εμπορικό σήμα και την εταιρεία πίσω του. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η δύναμη είναι στα χέρια του καταναλωτή. Με το «μαγικό ραβδάκι» που κρατά στα χέρια του, ως πελάτης, κρατά και την «τύχη», την σημαντικότητα κι αξία του κάθε brand.

Το σύγχρονο Μάρκετινγκ βασίζεται εν πολλοίς στο Storytelling και η Ψηφιακή Εποχή, στην οποία δραστηριοποιούμαστε, είναι πιο εξωστρεφής και ιδιαίτερη από ποτέ. Το “5th Brand Congress” θα ξετυλίξει τη μαγεία και τα case studies πετυχημένων, αξιοζήλευτων brands, την Παρασκευή 18 Μαΐου 2018, στο Hilton Park της Λευκωσίας. Οι πλέον εξειδικευμένοι επαγγελματίες και γκουρού στο Marketing, την Επικοινωνία και το Branding θα καθίσουν μαζί σε μια πολύ διαφορετική κι ενδιαφέρουσα συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης και θα διεισδύσουν στο θέμα: «Η Αξία των Brands στην Κύπρο: Μέσα από τα μάτια των ειδικών – οι εξελίξεις και προκλήσεις των Brands σήμερα». 

Ανάμεσα στα άλλα εξαιρετικά ενδιαφέροντα θέματα, που θα αναλυθούν, είναι και τα παρακάτω: 
•    H αξία των Brands: Εξελίξεις και προκλήσεις
•    Διαμόρφωση σύγχρονων εμπορικών σημάτων στην Κύπρο
•    Διαφοροποίηση των Brands ανάλογα με την ομάδα στόχου
•    Ολοκληρωμένο πλάνο Μάρκετινγκ: Κανάλια επικοινωνίας μέσα από offline & online ενέργειες προβολής

Στη συζήτηση συμμετέχουν:
•    Δάφνη Προδρόμου, Διευθύντρια Τμήματος Επικοινωνίας Συγκροτήματος Τράπεζας Κύπρου
•    Κυριακή Σάββα, Senior Brand and Trade Manager, Laundry Care CY, GPM – Henkel Ltd
•    Μάρλεν Μιχαήλ, Communication & PR Senior Manager, MTN
•    Πλούταρχος Πλουτάρχου, Marketing Manager, Argosy Trading Ltd
•    Πόλυ Τύμβιου, Brand Manager, Maxima Boutiques Ltd

Σε ποιους Απευθύνεται 
Το Συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).

Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με το θεματολόγιο του Συνεδρίου, κάντε κλικ ΕΔΩ
 

Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ ΕΔΩ

Πληροφορίες
Χορηγοί:
Café/Resto Powerbank, Michaels Automative (Ford), Gloria Jean's Coffees, LandasColour, Σκλαβενίτης. 
Υποστηρικτής: OJO Sunglasses
Innovation Partner: Cassandra Trading Limited| IQOS. 
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό ΙΝ Βusiness, περιοδικό Gold, REPORTER και Alpha Κύπρου.
Με τη Στήριξη: του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου.
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com 
 

Δειτε Επισης

Το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος συνυπογράφει τη συμφωνία σύμπραξης της EMERGE
Χρυσήλιος Πελεκάνος: Τι έρχεται να κάνει η Drone Destination στην Κύπρο και ο στόχος για απευθείας πτήσεις με Ινδία
Έτσι έγινε το «Σπύρος Κυπριανού»... Ξενάγηση στους πλήρως αναβαθμισμένους χώρους του σταδίου(pics)
Δρ. Α. Αχιλλεούδη: Σταθερά αφοσιωμένος στη στήριξη ατόμων με εμπειρία καρκίνου και των οικογενειών τους ο ΠΑΣΥΚΑΦ
Π. Ζαφείρης: Στρατηγική προτεραιότητα για το ΤΕΠΑΚ η διεθνοποίηση-« Ανοίγουμε τα σύνορα και τους ορίζοντές μας»
CNP Ασφαλιστική και Yπουργείο Άμυνας ενώνουν δυνάμεις για την καλλιέργεια υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς
Η Imperio στηρίζει τον Ναυτικό Όμιλο Λεμεσού-Επίσημος χορηγός του για τα επόμενα δύο χρόνια
Νέες ημερομηνίες διεξαγωγής για το 3ο Cyprus International Technology Relocation Summit
Euroblinds: Όταν η επιχειρηματικότητα γίνεται δύναμη βιώσιμης ανάπτυξης
Ψηφιακό μάρκετινγκ: Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό