CYhere: Η πλατφόρμα που μας πάει στην Κίνα
09:05 - 12 Μαΐου 2018
Η Κίνα, δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, αποτελεί τεράστια πηγή εξερχόμενων επενδύσεων, με αποδεδειγμένη δυναμική για την Κύπρο, σημείωσε η Marina Li, chief operation officer της διαδικτυακής πλατφόρμας, CYhere, η οποία προωθεί τη χώρα μας στην Κίνα ως επενδυτικό και τουριστικό προορισμό.
Από τότε που η Κύπρος προχώρησε στην εφαρμογή σχεδίων μετανάστευσης, με πρόγραμμα που συνδέει τη χορήγηση αδειών μόνιμης διαμονής και πολιτογράφησης με τις επενδύσεις σε ακίνητα, έχει σημειωθεί μεγάλο ενδιαφέρον από Κινέζους επενδυτές. Παράλληλα, τομείς που συνδέονται άμεσα με τον τουρισμό, προσελκύουν επίσης επενδύσεις, επεσήμανε η κ. Li: «Για παράδειγμα, εταιρεία από την Κίνα έχει επενδύσει στο κτίσιμο πεντάστερου ξενοδοχείου, ενώ ως CYhere έχουμε λάβει αιτήματα ενδιαφέροντος σχετικά με επενδυτικές ευκαιρίες στον τομέα των ξενοδοχείων, διευθετώντας στο πλαίσιο αυτό ξεναγήσεις σε διάφορες περιοχές του νησιού».
Από τότε που η Κύπρος προχώρησε στην εφαρμογή σχεδίων μετανάστευσης, με πρόγραμμα που συνδέει τη χορήγηση αδειών μόνιμης διαμονής και πολιτογράφησης με τις επενδύσεις σε ακίνητα, έχει σημειωθεί μεγάλο ενδιαφέρον από Κινέζους επενδυτές. Παράλληλα, τομείς που συνδέονται άμεσα με τον τουρισμό, προσελκύουν επίσης επενδύσεις, επεσήμανε η κ. Li: «Για παράδειγμα, εταιρεία από την Κίνα έχει επενδύσει στο κτίσιμο πεντάστερου ξενοδοχείου, ενώ ως CYhere έχουμε λάβει αιτήματα ενδιαφέροντος σχετικά με επενδυτικές ευκαιρίες στον τομέα των ξενοδοχείων, διευθετώντας στο πλαίσιο αυτό ξεναγήσεις σε διάφορες περιοχές του νησιού».
Η Κίνα διακρίνεται για το ιδιαίτερα υψηλό επίπεδό της στον τομέα των ψηφιακών τεχνολογιών, ο οποίος σήμερα γνωρίζει ραγδαία εξάπλωση. Το διαδίκτυο είναι για τους Κινέζους η πρώτη και καλύτερη πηγή πληροφόρησης. Έτσι, η προώθηση που γίνεται εκεί από το CYhere - μέσα από καμπάνιες online marketing σε διαδικτυακά σημεία, όπως, Baidu και Toutiao PPC (pay per click) και κοινωνικά δίκτυα - δίνει την ευκαιρία να εισέλθουν οι επιχειρήσεις της Κύπρου, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους, σε κινεζικό στοχευμένο κοινό, να κινήσουν το ενδιαφέρον και να αποκτήσουν δυναμική.
«Φυσικά, θα πρέπει να σημειωθεί, πως μια επιχείρηση οφείλει να έχει ρεαλιστικές προσδοκίες και να μην αναμένει εξασφαλισμένες αυξημένες αποδόσεις, απλώς και μόνο γιατί συμμετέχει στο CYhere», υπογράμμισε η κ. Li. Δουλειά της πλατφόρμας, είπε, δεν είναι να διασφαλίσει ότι θα υπάρξουν συμφωνίες των συμμετεχόντων με εταιρείες στην Κίνα, αλλά να δοκιμάσει την κινεζική αγορά και παράλληλα να διερευνήσει τις δυνατότητες που υπάρχουν γι’ αυτούς.
Στην παρούσα φάση η ομάδα του CYhere εκφράζει ικανοποίηση για τη σταθερή απόδοση της πλατφόρμας, της οποίας το online marketing ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2017. Ωστόσο, συμπλήρωσε η ίδια, «πρέπει να είμαστε ειλικρινείς και να επισημάνουμε ότι δουλεύουμε περισσότερο για όσους έχουν προϊόντα και υπηρεσίες που εμπίπτουν στα ενδιαφέροντα των Κινέζων επενδυτών».
Την ίδια ώρα η προσπάθεια συνεχίζεται, με το πλάνο εξέλιξης να εστιάζει στην ενίσχυση των υπηρεσιών που παρέχονται offline στους συμμετέχοντες. Επίσης, στοχεύουν σε μελλοντικές δωρεάν καταχωρήσεις των πελατών τους στην πλατφόρμα, για διάστημα 12 μηνών μετά τη λήξη του μεταξύ τους συμβολαίου.
Μια ευκαιρία για δοκιμή
Η συμμετοχή στο CYhere και η online προώθηση σε αυτό αποτελεί για τους περισσότερους συμμετέχοντες τον μοναδικό τρόπο δοκιμής και εξερεύνησης των δυνατοτήτων που τους παρέχει η κινεζική αγορά, τόνισε η κ. Li: «Για να το διαπιστώσουν, θα πρέπει να το δοκιμάσουν για έναν, τουλάχιστον, χρόνο, έτσι ώστε να γνωρίσουν από πρώτο χέρι αυτή την… άγνωστη και μυστήρια αγορά, γνωρίζοντας, πλέον, την απόδοση που είχε η απόφασή τους να ενταχθούν στην πλατφόρμα».
Μια ευκαιρία για δοκιμή
Η συμμετοχή στο CYhere και η online προώθηση σε αυτό αποτελεί για τους περισσότερους συμμετέχοντες τον μοναδικό τρόπο δοκιμής και εξερεύνησης των δυνατοτήτων που τους παρέχει η κινεζική αγορά, τόνισε η κ. Li: «Για να το διαπιστώσουν, θα πρέπει να το δοκιμάσουν για έναν, τουλάχιστον, χρόνο, έτσι ώστε να γνωρίσουν από πρώτο χέρι αυτή την… άγνωστη και μυστήρια αγορά, γνωρίζοντας, πλέον, την απόδοση που είχε η απόφασή τους να ενταχθούν στην πλατφόρμα».