Κυριάκος Κόκκινος: Κρυφό σμαράγδι τα data

Με μια αναδρομή στην ιστορία της κυπριακής αγοράς, ξεκίνησε την παρουσίασή του κατά το 15ο Cyprus Grocery Retail Conference, που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Hliton Park στη Λευκωσία, ο Κυριάκος Κόκκινος, Executive Director, Digital Transformation & Strategy Consulting Advisory Services της PwC Cyprus.
 
Το να καταλαβαίνουν οι λιανέμποροι τα είδη των αγοραστών είναι το κλειδί, σύμφωνα με τον ίδιο. Το να γνωρίζουν ποιος πραγματικά είναι ο καταναλωτής, αποκαλύπτει τις προτιμήσεις του, πρόσθεσε.

Έρευνες έδειξαν ότι το 47% αγοράζουν και μέσω διαδικτύου αλλά και στο κατάστημα.

Οι απαιτήσεις από το ηλεκτρονικό εμπόριο
Κρυφό σμαράγδι, χαρακτήρισε τα data, το οποίο πρέπει να αξιοποιήσουν οι εταιρείες για να λάβουν ακόμη περισσότερες πληροφορίες για τους πελάτες τους. Η σωστή εκμετάλλευση των date είναι η προϋπόθεση για να είναι ανταγωνιστική μια εταιρεία.

Το ψηφιακό εμπόριο δεν μπορεί να αποφευχθεί κι αυτό είναι γεγονός, σύμφωνα με τον ομιλητή. Η τεχνολογία, φέρνει την διαφοροποίηση, τόνισε. Αυτό που έχει σημασία για το online shopping είναι να παραμένει το brand συνδεδεμένο με τον καταναλωτή και μέσω τις τεχνολογίας να του προσφέρει όσοι το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες. Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, αλλά ένα βοηθητικό εργαλείο.
 
Το Omni-channel έχει μετακινηθεί από έναν παράγοντα διαφοροποίησης, σε έναν προσδιοριστή καθορίζοντας το μέλλον του τομέα.  Με βάση το προφίλ του πελάτη, οι πελάτες πρέπει να αντιμετωπίζονται μεμονωμένα και προσωπικά.

Τα data, ανέφερε κλείνοντας είναι το καινούργιο κεφάλαιο για τις εταιρείες. Πρέπει, όπως τόνισε, να βρουν τον τρόπο να τα ενεργοποιήσουν, έτσι ώστε να δουλέψουν προς όφελος τους.

Δειτε Επισης

Alphakat: Εργοστάσιο πυρόλυσης πλαστικών στην Κόσιη-Η εναλλακτική και ορθολογική διαχείριση αποβλήτων
Πόπη Τάντα: Τα 35 χρόνια καριέρας στον όμιλο Louis Hotels και ο τομέας της φιλοξενίας ως τρόπος ζωής
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Eurobank Holdings: Ενισχυμένα καθαρά κέρδη στην Κύπρο με Eurobank Cyprus και Ελληνική-Πάνω κατά 31,3% και στα €121 εκ.
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Γίνεται «παίχτης» για την Κύπρο η ρουμανική αγορά…Περιμένει περισσότερους από 100 χιλιάδες τουρίστες ο Κουμής
Στον αστερισμό των 17ων IN Business Awards...Την ερχόμενη Τετάρτη η τελετή απονομής των βραβείων
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA
Πώλησε και τα πολυκαταστήματα ERA η Ermes-Στην Gencom που αναλαμβάνει όλες τις υποχρεώσεις έναντι του τυπικού ποσού του €1,00
15 χρόνια Lidl Κύπρου με 15 επιχειρηματικά ορόσημα που καθόρισαν την πορεία της