Κυριάκος Κόκκινος: Κρυφό σμαράγδι τα data

Με μια αναδρομή στην ιστορία της κυπριακής αγοράς, ξεκίνησε την παρουσίασή του κατά το 15ο Cyprus Grocery Retail Conference, που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Hliton Park στη Λευκωσία, ο Κυριάκος Κόκκινος, Executive Director, Digital Transformation & Strategy Consulting Advisory Services της PwC Cyprus.
 
Το να καταλαβαίνουν οι λιανέμποροι τα είδη των αγοραστών είναι το κλειδί, σύμφωνα με τον ίδιο. Το να γνωρίζουν ποιος πραγματικά είναι ο καταναλωτής, αποκαλύπτει τις προτιμήσεις του, πρόσθεσε.

Έρευνες έδειξαν ότι το 47% αγοράζουν και μέσω διαδικτύου αλλά και στο κατάστημα.

Οι απαιτήσεις από το ηλεκτρονικό εμπόριο
Κρυφό σμαράγδι, χαρακτήρισε τα data, το οποίο πρέπει να αξιοποιήσουν οι εταιρείες για να λάβουν ακόμη περισσότερες πληροφορίες για τους πελάτες τους. Η σωστή εκμετάλλευση των date είναι η προϋπόθεση για να είναι ανταγωνιστική μια εταιρεία.

Το ψηφιακό εμπόριο δεν μπορεί να αποφευχθεί κι αυτό είναι γεγονός, σύμφωνα με τον ομιλητή. Η τεχνολογία, φέρνει την διαφοροποίηση, τόνισε. Αυτό που έχει σημασία για το online shopping είναι να παραμένει το brand συνδεδεμένο με τον καταναλωτή και μέσω τις τεχνολογίας να του προσφέρει όσοι το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες. Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, αλλά ένα βοηθητικό εργαλείο.
 
Το Omni-channel έχει μετακινηθεί από έναν παράγοντα διαφοροποίησης, σε έναν προσδιοριστή καθορίζοντας το μέλλον του τομέα.  Με βάση το προφίλ του πελάτη, οι πελάτες πρέπει να αντιμετωπίζονται μεμονωμένα και προσωπικά.

Τα data, ανέφερε κλείνοντας είναι το καινούργιο κεφάλαιο για τις εταιρείες. Πρέπει, όπως τόνισε, να βρουν τον τρόπο να τα ενεργοποιήσουν, έτσι ώστε να δουλέψουν προς όφελος τους.

Δειτε Επισης

Πέραν των €33 δισ. έσοδα ΦΠΑ το 2024 μέσω συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ενώπιον της ΕΠΑ η εξαγορά του Foody Market από τις υπεραγορές Αλφαμέγα
Toyota Κύπρου: Ολοκλήρωσε το μεγάλυτερο μέρος των ανακλήσεων σε οχήματα ευρωπαϊκών προδιαγραφών
Lidl Κύπρου: Γιορτάζει τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του καταστήματός της στο Neon Mall of Pafos
Epic: Ακραία φαινόμενα προσφορών με έως €320 σε smartphones και 50% έκπτωση στο πάγιο 2ης γραμμής
Διαπιστώνουν υπέρμετρη αύξηση των λιανικών τιμών φρούτων και λαχανικών οι καταναλωτές-Ζητούν λήψη μέτρων
Δυναμική είσοδος στην κυπριακή αγορά για τη BYD...Ξεπέρασε τις 100 παραγγελίες μέσα σε μόλις 50 ημέρες
Τα υβριδικά οδηγούν την κούρσα της αγοράς αυτοκινήτων μαζί με τα βενζινοκίνητα-Οι κορυφαίες μάρκες του πρώτου εξαμήνου
Η γαλακτοβιομηχανία Όμηρος, το μπαράζ επενδύσεων και η πολλαπλή στόχευση της καθόδου στην Κύπρο
Τα κριτήρια για τα €4 εκατ. ανά έτος την επόμενη τριετία με στόχο την αύξηση της παραγωγής αιγοπρόβειου γάλακτος