Shak Βασιλείου: Βασιλιάς των προωθητικών ενεργειών το φυλλάδιο
15:26 - 10 Μαΐου 2018
Την άποψη πως το φυλλάδιο παραμένει ο βασιλιάς στον τομέα των προωθητικών ενεργειών, εξέφρασε κατά την παρουσίασή του στο 15ο Cyprus Grocery Retail Conference, που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Hliton Park στη Λευκωσία, o Shak Βασιλείου, Retailer Services Director της RetailZoom.
Σύμφωνα με έρευνες, η συγκεκριμένη ενέργεια συνεισφέρει κατά μέσο όρο 38% των μηναίων πωλήσεων των υπεραγορών.
Ο ρόλος του
Σκοπός του φυλλαδίου, όπως τόνισε, είναι να κερδίζει τις εντυπώσεις, προσελκύοντας νέους πελάτες, κρατώντας ταυτόχρονα τους υφιστάμενους αλλά και αυξήσουν το καλάθι των πελατών τους.
Σκοπός του φυλλαδίου, όπως τόνισε, είναι να κερδίζει τις εντυπώσεις, προσελκύοντας νέους πελάτες, κρατώντας ταυτόχρονα τους υφιστάμενους αλλά και αυξήσουν το καλάθι των πελατών τους.
Τι σημαίνει;
Το φυλλάδιο, μεταφράζεται σε στενή εργασία με προμηθευτές, οργάνωση για τον σχεδιασμό και την εκτύπωση, ανάλυση αποτελεσμάτων μετά το τέλος της ισχύς του φυλλαδίου, συνεχείς αγώνα για βελτίωση των πωλήσεων μέσω του φυλλαδίου και σημαντικό μερίδιο του προϋπολογισμού του μάρκετινγκ.
Το φυλλάδιο, μεταφράζεται σε στενή εργασία με προμηθευτές, οργάνωση για τον σχεδιασμό και την εκτύπωση, ανάλυση αποτελεσμάτων μετά το τέλος της ισχύς του φυλλαδίου, συνεχείς αγώνα για βελτίωση των πωλήσεων μέσω του φυλλαδίου και σημαντικό μερίδιο του προϋπολογισμού του μάρκετινγκ.
Οι τάσεις
Ο αριθμός των 368 φυλλαδίων σημειώθηκε, σύμφωνα με την υπηρεσία Promotrack της Retail Zoom το 2017, 376 το 2016 και 425 το 2015. Επίσης 20% ήταν η αύξηση που σημειώθηκε στις 69 μεγαλύτερες κατηγορίες καταναλωτικών προϊόντων, το 2017 όσον αφορά στις προσφορές. Αυτό δείχνει ότι οι υπεραγορές που κυκλοφορούν φυλλάδιο παρουσιάζουν περισσότερες προσφορές. Αύξηση σημειώθηκε επίσης στις τιμές των προσφορών το 2017.
Ο αριθμός των 368 φυλλαδίων σημειώθηκε, σύμφωνα με την υπηρεσία Promotrack της Retail Zoom το 2017, 376 το 2016 και 425 το 2015. Επίσης 20% ήταν η αύξηση που σημειώθηκε στις 69 μεγαλύτερες κατηγορίες καταναλωτικών προϊόντων, το 2017 όσον αφορά στις προσφορές. Αυτό δείχνει ότι οι υπεραγορές που κυκλοφορούν φυλλάδιο παρουσιάζουν περισσότερες προσφορές. Αύξηση σημειώθηκε επίσης στις τιμές των προσφορών το 2017.
Ποιες είναι οι πιο σημαντικές κατηγορίες
Είναι οι κατηγορίες που εμφανίζονται πιο συχνά στις προσφορές των φυλλαδίων.
Είναι οι κατηγορίες που εμφανίζονται πιο συχνά στις προσφορές των φυλλαδίων.
Τα αναψυκτικά βρίσκονται στην πρώτη θέση για το 2017 με 90%, ακολουθούν οι μπύρες και τα είδη καθαρίσματος σπιτιού με 85%.
Ποιοι είναι οι κατασκευαστές που βρίσκονται πιο συχνά στα φυλλάδια;
Στις πρώτες τρις θέσεις της λίστας με τους κατασκευαστές που βρίσκονται πιο συχνά στα φυλλάδια, βρήκαμε τους Unilever, Nestle και P&G, με 78%, 70% και 66% για το 2017 και ανοδική πορεία από το 2016.
Στις πρώτες τρις θέσεις της λίστας με τους κατασκευαστές που βρίσκονται πιο συχνά στα φυλλάδια, βρήκαμε τους Unilever, Nestle και P&G, με 78%, 70% και 66% για το 2017 και ανοδική πορεία από το 2016.
Τι γίνεται με τις τιμές;
Οι τιμές των προσφορών για αναψυκτικά, μπύρες και καθαριστικά προϊόντα, αυξήθηκαν κατά 1%, 14% και 9% κατά το 2017.
Οι τιμές των προσφορών για αναψυκτικά, μπύρες και καθαριστικά προϊόντα, αυξήθηκαν κατά 1%, 14% και 9% κατά το 2017.
Τι είδους προσφορές παίζουν στα φυλλάδια;
Αύξηση σημειώθηκε στην κατηγορία της μειωμένης τιμή χωρίς να διαφημίζεται το συγκεκριμένο προϊόν κατά 7% το 2017. Αξιοσημείωτο είναι επίσης πως σημιεώθηκε μείωση 4% στο είδος προσφοράς 1 συν 1, το 2017.
Αύξηση σημειώθηκε στην κατηγορία της μειωμένης τιμή χωρίς να διαφημίζεται το συγκεκριμένο προϊόν κατά 7% το 2017. Αξιοσημείωτο είναι επίσης πως σημιεώθηκε μείωση 4% στο είδος προσφοράς 1 συν 1, το 2017.
Ποιες υπεραγορές κυκλοφορούν τα περισσότερα φυλλάδια;
Οι υπεραγορές Παπαντωνίου, Lidl, Pop Life και ΆλφΜέγα, εμφανίζονται μεταξύ άλλων στη λίστα με τις υπεραγορές που κυκλοφορούν τα περισσότερα φυλλάδια.
Οι υπεραγορές Παπαντωνίου, Lidl, Pop Life και ΆλφΜέγα, εμφανίζονται μεταξύ άλλων στη λίστα με τις υπεραγορές που κυκλοφορούν τα περισσότερα φυλλάδια.
Ποιες υπεραγορές διαφημίζουν τις περισσότερες προσφορές;
Η νούμερα ένα υπεραγορά, στη λίστα που διαφημίζει τις περισσότερες προσφορές, είναι η ΑλφαΜέγα με ποσοστό αύξησης 27% το 2017. Ακολουθούν οι υπεραγορές Παπαντωνίου και Metro.
Η νούμερα ένα υπεραγορά, στη λίστα που διαφημίζει τις περισσότερες προσφορές, είναι η ΑλφαΜέγα με ποσοστό αύξησης 27% το 2017. Ακολουθούν οι υπεραγορές Παπαντωνίου και Metro.
Ποιες υπεραγορές αύξησαν τις τιμές που διαφημίζουν;
Αύξηση 16% σημειώθηκε στις τιμές που διαφημίζουν οι υπεραγορές Lidl, 9% στα Smart και 7% οι ΆλφαΜέγα.
Αύξηση 16% σημειώθηκε στις τιμές που διαφημίζουν οι υπεραγορές Lidl, 9% στα Smart και 7% οι ΆλφαΜέγα.
Ποια είναι τα brands που διαφημίζονται στα φυλλάδια;
Οι μπύρες KEO, Carlsberg και Stella Artois είναι οι top 3 μπύρες που διαφημίζονται στα φυλλάδια. Τα απορρυπαντικά Dixan, Ariel και Εύρηκα βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της λίστας, ενώ στην περίπτωση των ζυμαρικών βρίσκονται τα ζυμαρικά Μιτσίδης, Triumph, και Melissa Primo Gusto. Στην κατηγορία των μπισκότων συναντάμε τα μπισκότα Παπαδοπούλου, Loacker και McVitie’s στις πρώτες τρις θέσεις. Όσον αφορά την κατηγορία των γιαουρτιών, συναντάμε τα προϊόντα Ζήτα, Χαραλαμπίδης Κρίστης και Junior, ενώ στα δημητριακά, το top 3 της λίστας διαμορφώνουν τα Kellogg’s, Nestle και Ca Del Granbosco.
Οι μπύρες KEO, Carlsberg και Stella Artois είναι οι top 3 μπύρες που διαφημίζονται στα φυλλάδια. Τα απορρυπαντικά Dixan, Ariel και Εύρηκα βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της λίστας, ενώ στην περίπτωση των ζυμαρικών βρίσκονται τα ζυμαρικά Μιτσίδης, Triumph, και Melissa Primo Gusto. Στην κατηγορία των μπισκότων συναντάμε τα μπισκότα Παπαδοπούλου, Loacker και McVitie’s στις πρώτες τρις θέσεις. Όσον αφορά την κατηγορία των γιαουρτιών, συναντάμε τα προϊόντα Ζήτα, Χαραλαμπίδης Κρίστης και Junior, ενώ στα δημητριακά, το top 3 της λίστας διαμορφώνουν τα Kellogg’s, Nestle και Ca Del Granbosco.