Τα Google Analytics 4 και το μέλλον των δεδομένων
11:08 - 08 Απριλίου 2018

Σε μια μεταβατική περίοδο θα βρεθούν τα εκατομμύρια χρηστών του Universal Analytics,. Η Google σύντομα θα αποσύρει την υπηρεσία και θα την αντικαταστήσει με το Google Analytics 4. Η ανάγκη για επιμόρφωση και κατάλληλη εκπαίδευση των επαγγελματιών που συχνά στηρίζονται στα αποτελέσματά της για επιτυχείς πωλήσεις, είναι πλέον τεράστια και… σύνθετη.
Η μεταφορά στη νέα πλατφόρμα είναι μεγάλη πρόσκληση. Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ που δεν είναι έτοιμοι για αυτήν την αλλαγή δεν θα μπορούν πλέον να συγκρίνουν την απόδοση του ιστότοπού τους, επειδή τα δεδομένα Google Analytics 3 δεν μεταφέρονται στο Google Analytics 4. Επίσης, το Google Analytics 4 είναι πολύ διαφορετικό από το Google Analytics 3, επομένως είναι σημαντικό να υπάρξει κατανόηση του τι έχει αλλάξει και τι να κάνουμε για αυτό.
Το 18ο Digital Marketing Forum προετοιμάζει με τον καλύτερο δυνατό το τρόπο του επαγγελματίες του χώρου. Το σπουδαίο γεγονός θα φέρει κοντά σας τον Chris N. Cheetham-West, Ιδρυτή και Πρόεδρο της LR Training Solutions σε μια παρουσίαση που θα επιτρέψει στους συμμετέχοντες να αντιληφθούν τις διαφορές μεταξύ Google Analytics 3 και Google Analytics 4. Δηλώστε συμμετοχή στο Συνέδριο και προετοιμαστείτε για μια επιτυχημένη μεταφορά στη νέα πλατφόρμα λαμβάνοντας τις καλύτερες και πιο έξυπνες αποφάσεις σχετικά με τα δεδομένα σας.
Δημοφιλής προσωπικότητα στην τεχνολογία
Ο Chris N. Cheetham-West, MBA, είναι διεθνής ομιλητής, συγγραφέας και ιδρυτής της LR Training Solutions. Παγκόσμιες επωνυμίες, εταιρείες του Fortune 500 και κυβερνητικές υπηρεσίες συνεργάζονται με τον ειδικό και την εταιρεία του για τις εκπαιδεύσεις τους. Στην προηγούμενη θέση του στην Google, διαχειριζόταν προγράμματα μάρκετινγκ και στρατηγικές για βασικά προϊόντα. Έχει κάνει παρουσιάσεις σε 48 πολιτείες της Αμερικής και σε Οργανισμούς σε διάφορες χώρες, όπως η Σερβία, η Γερμανία, ο Καναδάς και η Γαλλία. Έχει συνεργαστεί με την Κυβέρνηση του Καναδά, τη Lamar Advertising και πολλά άλλα.
Λίγα λόγια για το Συνέδριο
Το 18ο Digital Marketing Forum θα συμπεριλάβει ομιλίες από διακεκριμένους ομιλητές, και συζητήσεις με έμπειρους επιχειρηματίες, ακόμη και αλληλεπιδράσεις σε πραγματικό χρόνο που θα ενισχύσουν την ικανότητα των συμμετεχόντων ώστε να γίνουν ακόμη πιο ελκυστικοί εργοδότες.
Το γεγονός θα λάβει χώρα στις 2 Δεκεμβρίου 2022 στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia Hotel και απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ από επιχειρήσεις όλων των κλάδων της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα σε: Εταιρείες διαφήμισης και επικοινωνίας, γραφεία δημοσίων σχέσεων, media planners, media agencies, υπηρεσίες και συμβούλους μάρκετινγκ, εταιρείες ερευνών αγοράς, επαγγελματίες πωλήσεων, brand managers, διευθύνοντες σύμβουλους, γενικούς διευθυντές και digital marketing specialists.
Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Κύριος Χορηγός: Webarts
Χορηγοί: Adtech Holdings, Great Place To Work, KEAN Group, OJO
Digital Printing Sponsor: Landas Colour
Οργανωτής: IMH
Με την Στήριξη: Cyprus Advertisers Association, Σύνδεσμος Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου, Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου
Χορηγοί Επικοινωνίας: Άλφα Κύπρου, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, Mesimvria
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com