Powered by

New York Times: Χαμηλότερα των εκτιμήσεων τα έσοδα στο τρίμηνο

Χαμηλότερα των εκτιμήσεων διαμορφώθηκαν τα έσοδα της New York Times στο τρίμηνο, καθώς οι επιχειρήσεις μείωσαν τις διαφημιστικές δαπάνες στο πλαίσιο μιας επικείμενης ύφεσης.

Τα άσχημα αποτελέσματα από τεχνολογικούς κολοσσούς όπως η Meta Platforms και η μητρική της Google, Alphabet, έχει ρίξει σκιά στην αγορά της διαδικτυακής διαφήμισης, με τις επιχειρήσεις να περιορίζουν τις δαπάνες και να μειώνουν το κόστος για να αντιμετωπίσουν τον υψηλότερο πληθωρισμό των δεκαετιών.

Τα έσοδα από τη ψηφιακή διαφήμιση των Times αυξήθηκαν κατά περίπου 5% στο γ΄ τρίμηνο. Τα συνολικά έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν 7,6% στα 547,7 εκατ. δολάρια στο τρίμηνο, έναντι εκτιμήσεων για 548,6 εκατ. δολάρια.

Τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν στα 36,62 εκατ. δολάρια ή 22 σεντς ανά μετοχή στο τρίμηνο, έναντι των 54,66 εκατ. δολαρίων ή 33 σεντς ανά μετοχή πριν από ένα χρόνο.

 

Δειτε Επισης

Γερμανία: Υποχώρηση του καταναλωτικού κλίματος λόγω αυξημένης προθυμίας για αποταμίευση
Η Shell διαψεύδει τα σενάρια εξαγοράς της BP-«Καμία πρόθεση για πρόταση»
Χρυσός: Κέρδη για το πολύτιμο μέταλλο με το βλέμμα σε Μέση Ανατολή και Fed-Στα 3.340 δολάρια η ουγγιά
O Τραμπ θα ανακοινώσει πρόωρα τον αντικαταστάτη του Πάουελ-Πιέσεις στο δολάριο
Κίνα: Επενδύει στην κατανάλωση για να ενισχύσει την οικονομία
Σε κρίσιμο σταυροδρόμι το ευρώ-Πλησιάζει το όριο του 1,2 δολαρίου
Ανάκαμψη για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία με ώθηση από υβριδικά και EVs
Bloomberg: Έτοιμη για αντίποινα η Ε.Ε. εάν οι ΗΠΑ επιβάλουν βασικούς δασμούς
Πράσινο από την ΕΚΤ στην εξαγορά της Mediobanca από Monte dei Paschi
Μεγάλες απώλειες για τον χρυσό καθώς υποχωρεί ο γεωπολιτικός κίνδυνος