Powered by

New York Times: Χαμηλότερα των εκτιμήσεων τα έσοδα στο τρίμηνο

Χαμηλότερα των εκτιμήσεων διαμορφώθηκαν τα έσοδα της New York Times στο τρίμηνο, καθώς οι επιχειρήσεις μείωσαν τις διαφημιστικές δαπάνες στο πλαίσιο μιας επικείμενης ύφεσης.

Τα άσχημα αποτελέσματα από τεχνολογικούς κολοσσούς όπως η Meta Platforms και η μητρική της Google, Alphabet, έχει ρίξει σκιά στην αγορά της διαδικτυακής διαφήμισης, με τις επιχειρήσεις να περιορίζουν τις δαπάνες και να μειώνουν το κόστος για να αντιμετωπίσουν τον υψηλότερο πληθωρισμό των δεκαετιών.

Τα έσοδα από τη ψηφιακή διαφήμιση των Times αυξήθηκαν κατά περίπου 5% στο γ΄ τρίμηνο. Τα συνολικά έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν 7,6% στα 547,7 εκατ. δολάρια στο τρίμηνο, έναντι εκτιμήσεων για 548,6 εκατ. δολάρια.

Τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν στα 36,62 εκατ. δολάρια ή 22 σεντς ανά μετοχή στο τρίμηνο, έναντι των 54,66 εκατ. δολαρίων ή 33 σεντς ανά μετοχή πριν από ένα χρόνο.

 

Δειτε Επισης

Σεντένο (ΕΚΤ): Στόχος να παραμείνει ο πληθωρισμός στο 2% σε βάθος διετίας
Ζάκερμπεργκ: Εκτόπισε τον Τζεφ Μπέζος και έγινε ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο με περιουσία $206,2 δις
Γκούλσμπι (Fed): Τα επιτόκια πρέπει να μειωθούν πολύ τους επόμενους 12 μήνες
ΗΠΑ: Έληξε η απεργία των λιμενεργατών-Κλείστηκε «καταρχήν συμφωνία»
Σταθερός παρέμεινε ο χρυσός-Η ζήτηση για ασφαλή καταφύγια αντισταθμίζει το ισχυρότερο δολάριο
«Καμπανάκι» ΔΝΤ για τις επιπτώσεις από κλιμάκωση της σύγκρουσης στη Μ. Ανατολή-«Σημαντικές οικονομικές συνέπειες»
Προειδοποίηση αναλυτών: Παραμένει αυξημένος ο κίνδυνος ύφεσης στις ΗΠΑ
Έρευνα: Οι 10 κορυφαίες «δεξαμενές» ταλέντων παγκοσμίως-Γιατί οι ΗΠΑ δεν είναι μία από αυτές
Χρυσός: Διατηρεί τα κέρδη του μετά την κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή
Ράλι στα «ασφαλή» assets, αναταράξεις σε μετοχές και ομόλογα μετά την επίθεση του Ιράν