Powered by

New York Times: Χαμηλότερα των εκτιμήσεων τα έσοδα στο τρίμηνο

Χαμηλότερα των εκτιμήσεων διαμορφώθηκαν τα έσοδα της New York Times στο τρίμηνο, καθώς οι επιχειρήσεις μείωσαν τις διαφημιστικές δαπάνες στο πλαίσιο μιας επικείμενης ύφεσης.

Τα άσχημα αποτελέσματα από τεχνολογικούς κολοσσούς όπως η Meta Platforms και η μητρική της Google, Alphabet, έχει ρίξει σκιά στην αγορά της διαδικτυακής διαφήμισης, με τις επιχειρήσεις να περιορίζουν τις δαπάνες και να μειώνουν το κόστος για να αντιμετωπίσουν τον υψηλότερο πληθωρισμό των δεκαετιών.

Τα έσοδα από τη ψηφιακή διαφήμιση των Times αυξήθηκαν κατά περίπου 5% στο γ΄ τρίμηνο. Τα συνολικά έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν 7,6% στα 547,7 εκατ. δολάρια στο τρίμηνο, έναντι εκτιμήσεων για 548,6 εκατ. δολάρια.

Τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν στα 36,62 εκατ. δολάρια ή 22 σεντς ανά μετοχή στο τρίμηνο, έναντι των 54,66 εκατ. δολαρίων ή 33 σεντς ανά μετοχή πριν από ένα χρόνο.

 

Δειτε Επισης

Νέα πυρά Τραμπ κατά Πάουελ για τους δασμούς-«Δεν κάνει καλή δουλειά, ξέρω περισσότερα για τα επιτόκια από αυτόν»
Βρετανία: Προχωρά στη θέσπιση ρυθμιστικού πλαισίου για τα κρυπτονομίσματα
ΗΠΑ: Αρνητικό ρεκόρ στο εμπορικό έλλειμμα-Πλήγμα για το ΑΕΠ
Ισπανία: Παραμένει ισχυρή η οικονομία αλλά το blackout επιδεινώνει τις προοπτικές
Σταθεροποίηση δικτύων σε Ισπανία, Πορτογαλία-Χωρίς διαδίκτυο και τηλέφωνο απομακρυσμένες περιοχές στη Γροιλανδία
Το Πεκίνο βελτιώνει την πολιτική επιστροφών φόρου για ξένους τουρίστες
Εντολές για αξιολογήσεις από ΕΤΕπ θα λαμβάνει πλέον ο Scope Ratings
Μεγάλοι κίνδυνοι για ύφεση της παγκόσμιας οικονομίας φέτος-Καμπανάκι από οικονομολόγους
Η IBM σχεδιάζει επενδύσεις $150 δισ. στις ΗΠΑ την επόμενη πενταετία
Φωνάζουν για τον υπερτουρισμό και παροτρύνουν τους Βρετανούς τουρίστες να «μείνουν σπίτι» οι Ισπανοί