powered by

Απόσυρση ή τροποποίηση διαφημιστικού σποτ;

Με αφορμή τη συζήτηση για απόσυρση του διαφημιστικού σποτ που σκοπό έχει την ευαισθητοποίηση ως προς την εξέταση για τον καρκίνο του προστάτη, ο Φορέας Ελέγχου Διαφήμισης θα ήθελε να επισημάνει ότι κάθε διαφήμιση έχει ένα στόχο.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΦΕΔ, η συγκεκριμένη διαφήμιση έχει ένα ιδιαίτερα σημαντικό στόχο - να ευαισθητοποιήσει το ανδρικό κοινό να κάνει την εξέταση για τον καρκίνο του προστάτη. «Στη διαφήμιση -που διαρκεί περίπου ένα λεπτό- υπάρχει μια συγκεκριμένη φράση που ενοχλεί και προβληματίζει όσον αφορά στα στερεότυπα που αναπαράγει για τους ρόλους των φύλων», επισημαίνει σχετικά. «Αυτή η φράση μπορεί με μεγάλη ευκολία να τροποποιηθεί με τρόπο που να μην αναπαράγει τα πρότυπα αυτά και η διαφήμιση να συνεχίσει να προβάλλεται και να πραγματοποιήσει τον εξαιρετικά σημαντικό στόχο της», διευκρινίζει ακόμα. 

Για την πρόληψη τέτοιου είδους θεμάτων, ο ΦΕΔ παρέχει την υπηρεσία συμβουλευτικού προελέγχου (copy advice), η οποία αφορά αξιολόγηση διαφημιστικού υλικού, πριν αυτό δημοσιευτεί, με σκοπό τον εντοπισμό πιθανών παραβιάσεων του Κυπριακού Κώδικα Δεοντολογίας Επικοινωνίας και των Παραρτημάτων του. Η υπηρεσία είναι συμβουλευτική, παρέχεται με απόλυτη εμπιστευτικότητα, πριν από τη δημοσίευση/μετάδοση μιας διαφήμισης, έχει χαρακτήρα μη δεσμευτικής γνωμοδότησης. και αφορά μια συγκεκριμένη διαφημιστική πρόταση. 

Ο Φορέας Ελέγχου Διαφήμισης είναι ιδιωτική, μη κερδοσκοπική εταιρεία με κύριο αντικείμενο τον έλεγχο του περιεχομένου των διαφημίσεων που προβάλλονται στην Κύπρο. Είναι μέλος της European Advertising Standards Alliance από τον Ιανουάριο του 2013. Στον ΦΕΔ συμμετέχουν ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου [ΣΔΚ], ο Σύνδεσμος Διαφήμισης - Επικοινωνίας Κύπρου [ΣΔΕΚ], οι τηλεοπτικοί σταθμοί Alpha Κύπρου, ΑΝΤ1, Sigma, TVONE και όλα τα ΜΜΕ των ομίλων ΔΙΑΣ, Ειδικές Εκδόσεις, Πολίτης και Φιλελεύθερος και Adboard Media.

Δειτε Επισης

To Andrey & Julia Dashin’s Foundation και η Επίτροπος για τα Δικαιώματα του Παιδιού γιόρτασαν τη Διεθνή Ημέρα του Παιδιού
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Πρωτοπορία στην τεχνολογική ευθύνη και την κοινωνική καινοτομία
Στην Κύπρο ο Νίκος Δένδιας για την «Αόρατη Συνωμοσία» του Ανδρέα Χατζηκυριάκου
Οι μεγάλες τάσεις και η μετεξέλιξη των ΜΜΕ: Πώς οι όμιλοι μεταμορφώνονται για να είναι βιώσιμοι και κερδοφόροι
AI Agents στην πρώτη γραμμή: Η νέα εποχή της εμπειρίας πελάτη
Φόβοι για κλείσιμο των Στενών του Ορμούζ-Kρίσιμες επιπτώσεις στη ναυτιλία
Η ομάδα της Δρ. Ειρήνης Σαργιαννίδου τιμάται για την επιτυχημένη εμπορική αξιοποίηση της έρευνας της στα Κυπριακά Βραβεία Έρευνας ΙδΕΚ(vid)
GAEA: Η γυναίκα στο επίκεντρο της αγρο-επιχειρηματικότητας
Αναστάζια Χατζηγιάννη: Οι γυναίκες στους κλάδους STEAM και το κομβικό σημείο στρατηγικής και συναλλαγών
Μάριος Ταννούσης: Ανέδειξε τον ρόλο της Κύπρου στα επενδυτικά δρώμενα της περιοχής το Investopia Global Mediterranean