Audi Q5 "Life is calling": Το σκεπτικό πίσω από το Μανιφέστο

Ο Art Director της διαφημιστικής εταιρείας Innovation/Leo Burnett Εύθυμιος Χαρμαλιάς, εξηγεί το σκεπτικό πίσω από τη νέα εκστρατεία του Audi Q5 “Life is Calling”, για λογαριασμό της Unicars, της δημιουργίας δηλαδή local content για ένα διεθνές brand, αλλά και τη σημασία του Μανιφέστο και των μηνυμάτων του, που καλούν τον αποδέκτη να αποδράσει από τα συνηθισμένα, να κάνει ένα διάλειμμα από τη ρουτίνα και να ζήσει τη δική του περιπέτεια. 

Το Μανιφέστο «μεταφράστηκε» στις μαγευτικές εικόνες του Κύπριου φωτογράφου Silvio Augusto Rusmigo, ο οποίος ταξίδεψε με το Audi Q5 για μια εβδομάδα, συλλαμβάνοντας τις ομορφιές της κυπριακής φύσης με μια διαφορετική καλλιτεχνική ματιά.
 
Το να δημιουργείς για ένα brand όπως η Αudi αποτελεί ένα συναρπαστικό και γεμάτο προκλήσεις ταξίδι που ωστόσο η διαδρομή πάντα σε ανταμείβει. Αυτή τη φορά όλα ξεκίνησαν από την ανάγκη να δημιουργηθεί local content ώστε να γίνει άμεσα συσχέτιση με την κυπριακή αγορά. Brands όπως η Audi, δεν κάνουν tailor made καμπάνιες σε πιο μικρές αγορές, με αποτέλεσμα κάποιες φορές να μοιάζουν απόμακρες όσο αναγνωρίσιμες και αγαπητές κι αν είναι.

Το περιεχόμενο που επιθυμούσαμε να δημιουργήσουμε δεν θέλαμε να είναι αυστηρά προϊοντικό. Προτιμήσαμε να δίνει έμπνευση στον αναγνώστη/θεατή, αλλά κυρίως, να βγάζει προς τα έξω τη φιλοσοφία της Audi και του Q5. Προσπαθήσαμε με αυτόν τον τρόπο να κτίσουμε συναισθηματικούς δεσμούς με τo brand. O τόπος, η γη είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με τον Κύπριο. Αγαπάει τον τόπο του και τον κουβαλάει μέσα του. Το να δημιουργηθεί μία καμπάνια με το αυτοκίνητο εντός του κυπριακού περιβάλλοντος, αυτομάτως όχι μόνο ξυπνάει τις αισθήσεις, αλλά δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να ανακαλύψει και κάποια μέρη του νησιού του που μπορεί και να μην είχε ξαναδεί. 

Το κείμενο που θα «έντυνε» την καμπάνια θα έπρεπε κι αυτό να βγάζει τον χαρακτήρα του Audi Q5, του τόπου και του κοινού. Να λειτουργεί σε δύο επίπεδα, απευθυνόμενο και στο νησί (και κατ’επέκταση στο κοινό) αλλά και στο αυτοκίνητο. Να είναι γραμμένο με τέτοιο τρόπο που να αναγνωρίζεις τον εαυτό σου και να σε εμπνέει. 

Ένα πολύ αρχικό προσχέδιο είχε ήδη αρχίσει να δημιουργείται λίγο πριν δούμε τις φωτογραφίες. Όταν όμως αντικρίσαμε το αποτέλεσμα που μας έφερε ο Σύλβιο, ήταν πλέον ξεκάθαρος ο δρόμος που έπρεπε να πάρουμε.

Το μανιφέστο του Q5 ουσιαστικά ξεκινά με αυτό που ζούμε όλοι μας και τη συνειδητοποίηση της κατάστασης αυτής. Μία καθημερινότητα δηλαδή, που δεν μας αφήνει πολλά περιθώρια να απολαύσουμε αυτό που υπάρχει γύρω μας, ή να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο τις δυνατότητες που μας δίνονται. 

Συνεχίζει με τις ιδιότητες και την επιρροή που έχει το κυπριακό τοπίο και το Q5 σε έναν άνθρωπο. Η δύναμη, η ομορφιά, οι εναλλακτικές, είναι κάποια μόνο από τα κοινά τους σημεία και του τα προσφέρουν απλόχερα.

Τότε γίνεται αντιληπτό πως όλο το νησί είναι μια απέραντη «παιδική χαρά» για όποιον θέλει να το εξερευνήσει. Να εξερευνήσει έναν τόπο που μέσα του περιέχει άπειρους μικρόκοσμους απίστευτης ομορφιάς. Και ο καλύτερος τρόπος να το κάνει, είναι με το Audi Q5 που μπορεί να φέρει το ταξίδι στα δικά του μέτρα. 

Η δήλωση «Life is calling» στην οποία το μανιφέστο καταλήγει ουσιαστικά είναι ένα «wake up call» για όλους μας, και ταυτόχρονα κάτι μεγαλύτερο από όλους μας. Είναι η χαρά της ίδιας της ζωής. Και αυτό είναι στάση ζωής.

Ο Ευθύμιος Χαρμαλιάς είναι Art Director Innovation/Leo Burnett

Δειτε Επισης

Οι μειώσεις στα επιτόκια, ο μηχανισμός νομισματικής μετάδοσης και οι επιπτώσεις στην κυπριακή οικονομία
Προκλήσεις και ευκαιρίες στον τομέα ακινήτων: Ανάγκη για βιώσιμες λύσεις και συνεργασία
Γραφειοκρατία στην Κύπρο: Ένα εμπόδιο για τους πολίτες και τις επενδύσεις
Η αυστηρή προειδοποίηση του Elon Musk: Πράγματι η Αμερική οδεύει προς τη χρεοκοπία;
Ο μετασχηματιστικός ρόλος της ΤΝ στην κανονιστική συμμόρφωση των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων
Παρωχημένα συστήματα και τεχνολογία αιχμής: Μπορεί το PropTech να φέρει επιτέλους την αγορά ακινήτων στο μέλλον;
Το ψηφιακό ευρώ: Ποια τα οφέλη του για εσάς;
Η άνοδος των βιώσιμων επενδύσεων: Οι προκλήσεις του ESG και των πράσινων ομολόγων για έναν επενδυτή
Καλό είναι κάποιοι να αρχίσουν να ξεχνάνε την ηλεκτροκίνηση
Έχει ο άνθρωπος νοημοσύνη να βάλει χαλινάρια στην AI πριν να είναι αργά;