Marketing Automation: Το «όλα σε ένα» Marketing λογισμικό που θα αλλάξει την εταιρεία σας
09:48 - 23 Απριλίου 2018

Η αυτοματοποιημένη τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και έχει αγγίξει σχεδόν όλες τις πτυχές της. Θα ήταν αδύνατον λοιπόν να μην εισβάλει και εμείς ταυτόχρονα να μην την ακολουθήσουμε και στο χώρο του Μάρκετινγ.
H Webarts, γνωρίζει καλύτερα την επιτακτική ανάγκη που υπάρχει σε ένα οργανισμό να υιοθετήσει τις τεχνολογίες αυτές που θα φέρουν το Μάρκετινγ σε άλλο επίπεδο.
Τι είναι λοιπόν το Marketing Automation;
Σε απλή γλώσσα, το Marketing Automation είναι μια μεθοδολογία η οποία, σε συνδυασμό με τη τεχνολογία σας βοηθά να αυτοματοποιήσετε τις βασικές ενέργειες του marketing σας. Επιπρόσθετα βοηθά στη μέτρηση και συνεχή βελτίωση των κυριότερων KPIs metrics του marketing σας όπως engagements, traffic, leads, και πωλήσεις.
Μερικές από τις λειτουργίες που μπορείτε να διαχειριστείτε και να ελέγξετε είναι τα social media, την ιστόσελίδα σας, το περιεχόμενό, τα landing pages, τις καμπάνιες email, τη διαφήμιση, το CRM, τα reports και πολλά περισσότερα - όλα από μία και μόνο πλατφόρμα. Είναι επίσης το εργαλείο που θα συνδέσει τις τελείες μεταξύ των διαφόρων καναλιών marketing, αξιοποιώντας την αξία των δεδομένων που παράγονται.
Το Marketing Automation αποτελεί για τον τομέα του Marketing και των Πωλήσεων ό,τι είναι το ERP για μια επιχείρηση. H ολοκληρωμένη αυτή λύση θα καλύψει όλες τις διαδικασίες του οργανισμού σας, της διαδρομής που ακολουθείτε από το στάδιο της προβολής, μέχρι και τη πώληση.
Μεγάλοι κολοσσοί όπως Microsoft, Oracle, Salesforce, Hubspot, IBM έχουν ήδη προχωρήσει σε μεγάλες επενδύσεις για να μπορέσουν να προσφέρουν αυτή τη τεχνολογία και αναμένουμε την ενίσχυση τους ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια.
Διαβάστε εδώ όλες τις λειτουργίες του Marketing Automation
Ποια είναι τα οφέλη για την επιχείρησή:
Εξοικονόμηση χρόνου – Θα ελέγχετε τα πάντα σε ένα μέρος και θα έχετε πολλαπλές καμπάνιες προδιαγεγραμμένες και έτοιμες πολύ καιρό πριν, σύμφωνα με τις επιθυμίες σας.
Αποδοτικότητα – παρέχει μια στρωτή αυτοματοποιημένη εναλλακτική σε διαδικασίες που παραδοσιακά είναι χειρωνακτικές. Μπορεί να μειωθεί δραστικά ο χρόνος και ο κόπος που απαιτεί μια εργασία, και συνεπώς και το αντίστοιχο κόστος της.
CRM - Το Marketing automation συλλέγει δεδομένα δυναμικά, ώστε να είστε σε θέση να έχετε στη διάθεσή σας όλα τα δεδομένα των επαφών σας και των leads στο CRM δίχως κόπο.
Συλλογή δεδομένων – Τα δεδομένα στο marketing automation βασίζονται στην αλληλεπίδραση του χρήστη με το περιεχόμενό σας, τον ιστότοπό σας, τα social media, τα emails κτλ. Μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε περισσότερη ενόραση κι έτσι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη βελτίωση μελλοντικών campaigns ή προσπαθειών επικοινωνίας. H τεχνολογία είναι συμμορφωμένη πλήρως με το GDPR
Σφαιρική διαχείριση – Ενώ στο παρελθόν η διαχείριση ενός μεμονωμένου καναλιού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ήταν εύκολη, τώρα, χάρη στα πολλαπλά κανάλια στα οποία μπορούν να βρεθούν οι καταναλωτές, υπάρχουν πολλά που πρέπει να παρακολουθούνται. Το Marketing automation μπορεί να σας βοηθήσει να έχετε όλα τα κανάλια μαζί (social media, emails, ιστότοπος, ads, κτλ.).
Συνέπεια – Ενσωματώνοντας όλες τις προσπάθειές σας στο marketing σε μία και μόνο διαδικασία, μπορεί να διατηρήσετε μια πλήρως ενοποιημένη φωνή ως επιχείρηση. Θα βοηθήσει τον οργανισμό και το προσωπικό σας να παραμείνουν στη σωστή κατεύθυνση όσον αφορά τη στρατηγική και το σχέδιό σας.
Προσωποποίηση – Το automation βοηθά την προσαρμογή της εμπειρίας στο χρήστη, δημιουργώντας μια μοναδική και πιο ελκυστική εμπειρία που είναι ολότελα σχετική και έχει περισσότερες πιθανότητες να οδηγήσει σε conversion.
Reporting - Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των επιχειρήσεων σχετίζεται με την απόδοσή τους. Τα εργαλεία που περιλαμβάνονται στο Marketing automation θα παράσχουν μια αναφορά από το Α ως το Ω, δίνοντάς σας την ικανότητα να κατανοήσετε ποιες δραστηριότητες εξασφαλίζουν το καλύτερο ROI για την επιχείρησή σας.
Συγκεκριμένα το Marketing Automation θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να:
Τα τμήματα Marketing μπορούν να εξοικονομήσουν χρόνο και resources με μια εύχρηστη πλατφόρμα που θα απλοποιεί τη διαχείριση των campaigns σε μία και μόνη λύση. Μεγάλος όγκος εργασίας από τις καμπάνιες σας θα τρέχει στον αυτόματο πιλότο, ενώ εσείς θα αφιερώνετε χρόνο σε όλα τα άλλα πράγματα που πρέπει να κάνετε για να γίνετε πιο επιτυχημένοι. Με το marketing automation έχετε μια συνολική εικόνα του τρόπου με τον οποίο τα prospects σας αλληλεπιδρούν μαζί σας, καθώς και τα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να τα μετατρέψετε σε πελάτες.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τo Marketing Automation στην ιστοσελίδα της Webarts μπορείτε να βρείτε εδώ

H Webarts, γνωρίζει καλύτερα την επιτακτική ανάγκη που υπάρχει σε ένα οργανισμό να υιοθετήσει τις τεχνολογίες αυτές που θα φέρουν το Μάρκετινγ σε άλλο επίπεδο.
Τι είναι λοιπόν το Marketing Automation;
Σε απλή γλώσσα, το Marketing Automation είναι μια μεθοδολογία η οποία, σε συνδυασμό με τη τεχνολογία σας βοηθά να αυτοματοποιήσετε τις βασικές ενέργειες του marketing σας. Επιπρόσθετα βοηθά στη μέτρηση και συνεχή βελτίωση των κυριότερων KPIs metrics του marketing σας όπως engagements, traffic, leads, και πωλήσεις.
Μερικές από τις λειτουργίες που μπορείτε να διαχειριστείτε και να ελέγξετε είναι τα social media, την ιστόσελίδα σας, το περιεχόμενό, τα landing pages, τις καμπάνιες email, τη διαφήμιση, το CRM, τα reports και πολλά περισσότερα - όλα από μία και μόνο πλατφόρμα. Είναι επίσης το εργαλείο που θα συνδέσει τις τελείες μεταξύ των διαφόρων καναλιών marketing, αξιοποιώντας την αξία των δεδομένων που παράγονται.
Το Marketing Automation αποτελεί για τον τομέα του Marketing και των Πωλήσεων ό,τι είναι το ERP για μια επιχείρηση. H ολοκληρωμένη αυτή λύση θα καλύψει όλες τις διαδικασίες του οργανισμού σας, της διαδρομής που ακολουθείτε από το στάδιο της προβολής, μέχρι και τη πώληση.
Μεγάλοι κολοσσοί όπως Microsoft, Oracle, Salesforce, Hubspot, IBM έχουν ήδη προχωρήσει σε μεγάλες επενδύσεις για να μπορέσουν να προσφέρουν αυτή τη τεχνολογία και αναμένουμε την ενίσχυση τους ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια.
Διαβάστε εδώ όλες τις λειτουργίες του Marketing Automation
Ποια είναι τα οφέλη για την επιχείρησή:
Εξοικονόμηση χρόνου – Θα ελέγχετε τα πάντα σε ένα μέρος και θα έχετε πολλαπλές καμπάνιες προδιαγεγραμμένες και έτοιμες πολύ καιρό πριν, σύμφωνα με τις επιθυμίες σας.
Αποδοτικότητα – παρέχει μια στρωτή αυτοματοποιημένη εναλλακτική σε διαδικασίες που παραδοσιακά είναι χειρωνακτικές. Μπορεί να μειωθεί δραστικά ο χρόνος και ο κόπος που απαιτεί μια εργασία, και συνεπώς και το αντίστοιχο κόστος της.
CRM - Το Marketing automation συλλέγει δεδομένα δυναμικά, ώστε να είστε σε θέση να έχετε στη διάθεσή σας όλα τα δεδομένα των επαφών σας και των leads στο CRM δίχως κόπο.
Συλλογή δεδομένων – Τα δεδομένα στο marketing automation βασίζονται στην αλληλεπίδραση του χρήστη με το περιεχόμενό σας, τον ιστότοπό σας, τα social media, τα emails κτλ. Μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε περισσότερη ενόραση κι έτσι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη βελτίωση μελλοντικών campaigns ή προσπαθειών επικοινωνίας. H τεχνολογία είναι συμμορφωμένη πλήρως με το GDPR
Σφαιρική διαχείριση – Ενώ στο παρελθόν η διαχείριση ενός μεμονωμένου καναλιού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ήταν εύκολη, τώρα, χάρη στα πολλαπλά κανάλια στα οποία μπορούν να βρεθούν οι καταναλωτές, υπάρχουν πολλά που πρέπει να παρακολουθούνται. Το Marketing automation μπορεί να σας βοηθήσει να έχετε όλα τα κανάλια μαζί (social media, emails, ιστότοπος, ads, κτλ.).
Συνέπεια – Ενσωματώνοντας όλες τις προσπάθειές σας στο marketing σε μία και μόνο διαδικασία, μπορεί να διατηρήσετε μια πλήρως ενοποιημένη φωνή ως επιχείρηση. Θα βοηθήσει τον οργανισμό και το προσωπικό σας να παραμείνουν στη σωστή κατεύθυνση όσον αφορά τη στρατηγική και το σχέδιό σας.
Προσωποποίηση – Το automation βοηθά την προσαρμογή της εμπειρίας στο χρήστη, δημιουργώντας μια μοναδική και πιο ελκυστική εμπειρία που είναι ολότελα σχετική και έχει περισσότερες πιθανότητες να οδηγήσει σε conversion.
Reporting - Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των επιχειρήσεων σχετίζεται με την απόδοσή τους. Τα εργαλεία που περιλαμβάνονται στο Marketing automation θα παράσχουν μια αναφορά από το Α ως το Ω, δίνοντάς σας την ικανότητα να κατανοήσετε ποιες δραστηριότητες εξασφαλίζουν το καλύτερο ROI για την επιχείρησή σας.
Συγκεκριμένα το Marketing Automation θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να:
- Δομήσει καλύτερο Brand Awareness και Engagement
- Αυξήσει το traffic στην ιστοσελίδα σας
- Παράγει περισσότερα leads
- Διαχειριστεί και να ελέγξει τα social media
- Δημιουργήσει περιεχόμενο και landing pages με A/B testing
- Χαρακτηρίσει και να ιεραρχήσει τα contact σας
- Να κάνει τροφοδοτεί με ενέργειες τα leads εκείνα που είναι έτοιμα να οδηγήσουν σε πώληση
- Διαχειριστεί όλες τις καμπάνιες email marketing
- Στέλνει emails που βασίζονται στη συμπεριφορά των contacts
- Δημιουργεί αυτοματοποιημένα email μέσα από workflows
- Δομεί λίστες βασισμένες σε συμπεριφορές χρηστών
- Βρει περισσότερα prospects
- Αποτυπώσει την επιτυχία της κάθε καμπάνιας σας
- Παρακολουθεί τις καμπάνιες σας
- Βοηθήσει στην αντίληψη όλων των KPIs και των ROI σας
- Διαχειριστεί και να κατανοήσει τα contacts σας (CRM)
Τα τμήματα Marketing μπορούν να εξοικονομήσουν χρόνο και resources με μια εύχρηστη πλατφόρμα που θα απλοποιεί τη διαχείριση των campaigns σε μία και μόνη λύση. Μεγάλος όγκος εργασίας από τις καμπάνιες σας θα τρέχει στον αυτόματο πιλότο, ενώ εσείς θα αφιερώνετε χρόνο σε όλα τα άλλα πράγματα που πρέπει να κάνετε για να γίνετε πιο επιτυχημένοι. Με το marketing automation έχετε μια συνολική εικόνα του τρόπου με τον οποίο τα prospects σας αλληλεπιδρούν μαζί σας, καθώς και τα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να τα μετατρέψετε σε πελάτες.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τo Marketing Automation στην ιστοσελίδα της Webarts μπορείτε να βρείτε εδώ