Ανακάλυψε τι κάνει τα πασίγνωστα brands τόσο πετυχημένα
09:31 - 23 Απριλίου 2018

Ανακάλυψε ποιο είναι το στοιχείο εκείνο, που κάνει τα διεθνή πασίγνωστα brands τόσο πετυχημένα και με τόση επιρροή στο καταναλωτικό κοινό. Άκουσε, μάθε κι εφάρμοσε τις τεχνικές που θα αναβαθμίσουν την αξία και σημαντικότητα της δικής σου μάρκας. Βίωσε τη σημασία του Storytelling και των άλλων Μάρκετινγκ στοιχείων, που κάνουν τα εμπορικά σήματα να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Όλα αυτά κι ακόμη περισσότερα, στο “5th Brand Congress” που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 18 Μαΐου 2018 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. Μη χάσεις την ευκαιρία να παρακολουθήσεις το Συνέδριο και το εξειδικευμένο Workshop που θα καλύψουν όλες τις εξελίξεις στα θέματα Branding & Επικοινωνίας. 
Το Συνέδριο
To “5th Brand Congress” όπως και η παρουσίαση του Mark Tungate θα αναλύσουν την αξία των brands αλλά και την αντίληψη που έχει ο κόσμος για τις μάρκες. Πώς γίνεται τα διεθνή πασίγνωστα brands να είναι τόσο πετυχημένα και να επηρεάζουν καθημερινά το καταναλωτικό κοινό σε τέτοια κλίμακα, μάλιστα; Ο σπουδαίος συγγραφέας και ομιλητής, Mark Tungate, θα πραγματοποιήσει workshop σχετικά με την αξία και ουσία των brands,,ιδανικό για όσους πιστεύουν ότι το εμπορικό τους σήμα αποτελεί και το «όπλο» τους. Το Συνέδριο, συνολικά, θα εστιάσει στον τρόπο με τον οποίο η δημιουργία εμπειριών από τα brands ενισχύει τη σχέση τους με τους καταναλωτές, όπως και στη δύναμη του Brand Storytelling και στο πώς γίνεται να χτιστεί ένα νέο εμπορικό σήμα στην Ψηφιακή Εποχή.
Mark Tungate: καταξιωμένος Μαρκετίστας σε παγκόσμια κλίμακα
Ο Mark Tungate συμβουλεύει χρόνια τώρα με αφοσίωση, πάθος και πρωτοποριακή σκέψη, επιχειρήσεις κι ομάδες παγκόσμιου βεληνεκούς. Ανάμεσά τους, οι: Diesel, MTV, Coca-Cola, Disney, Sodexo, Louis Vuitton. Επιπλέον, συνεργάζεται σε επίπεδο branding consultant με πολύ μεγάλα διαφημιστικά γραφεία, όπως είναι τα: TBWA, Publicis, M&C Saatchi και Initiative Media. Επίσης, γράφει για τα περιοδικά Campaign, Adweek, Times και Financial Times, καθώς και για τα Luxury Brands στο περιοδικό Luxury Magazine. Τέλος, είναι διευθυντής Σύνταξης στα διεθνή Epica Awards.
Σε ποιους Απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).
Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με το θεματολόγιο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ
Πληροφορίες
Χορηγοί: Café/Resto Powerbank, Michaels Automative (Ford), Gloria Jean's Coffees, LandasColour, Σκλαβενίτης.
Innovation Partner: Cassandra Trading Limited| IQOS.
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό ΙΝ Βusiness, περιοδικό Gold, REPORTER και Alpha Κύπρου.
Με τη Στήριξη: του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου.
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Το Συνέδριο
To “5th Brand Congress” όπως και η παρουσίαση του Mark Tungate θα αναλύσουν την αξία των brands αλλά και την αντίληψη που έχει ο κόσμος για τις μάρκες. Πώς γίνεται τα διεθνή πασίγνωστα brands να είναι τόσο πετυχημένα και να επηρεάζουν καθημερινά το καταναλωτικό κοινό σε τέτοια κλίμακα, μάλιστα; Ο σπουδαίος συγγραφέας και ομιλητής, Mark Tungate, θα πραγματοποιήσει workshop σχετικά με την αξία και ουσία των brands,,ιδανικό για όσους πιστεύουν ότι το εμπορικό τους σήμα αποτελεί και το «όπλο» τους. Το Συνέδριο, συνολικά, θα εστιάσει στον τρόπο με τον οποίο η δημιουργία εμπειριών από τα brands ενισχύει τη σχέση τους με τους καταναλωτές, όπως και στη δύναμη του Brand Storytelling και στο πώς γίνεται να χτιστεί ένα νέο εμπορικό σήμα στην Ψηφιακή Εποχή.
Mark Tungate: καταξιωμένος Μαρκετίστας σε παγκόσμια κλίμακα
Ο Mark Tungate συμβουλεύει χρόνια τώρα με αφοσίωση, πάθος και πρωτοποριακή σκέψη, επιχειρήσεις κι ομάδες παγκόσμιου βεληνεκούς. Ανάμεσά τους, οι: Diesel, MTV, Coca-Cola, Disney, Sodexo, Louis Vuitton. Επιπλέον, συνεργάζεται σε επίπεδο branding consultant με πολύ μεγάλα διαφημιστικά γραφεία, όπως είναι τα: TBWA, Publicis, M&C Saatchi και Initiative Media. Επίσης, γράφει για τα περιοδικά Campaign, Adweek, Times και Financial Times, καθώς και για τα Luxury Brands στο περιοδικό Luxury Magazine. Τέλος, είναι διευθυντής Σύνταξης στα διεθνή Epica Awards.
Σε ποιους Απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).
Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με το θεματολόγιο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ
Πληροφορίες
Χορηγοί: Café/Resto Powerbank, Michaels Automative (Ford), Gloria Jean's Coffees, LandasColour, Σκλαβενίτης.
Innovation Partner: Cassandra Trading Limited| IQOS.
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό ΙΝ Βusiness, περιοδικό Gold, REPORTER και Alpha Κύπρου.
Με τη Στήριξη: του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου.
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com