Μίλα μου για Μάρκες!

Τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται… Αυτό ισχύει και στον κόσμο του Μάρκετινγκ. Κάθε δυνατό brand εμπεριέχει μια σειρά από ενδιαφέροντα στοιχεία: Την ιστορία του, τις αξίες που εκπροσωπεί και τις ανάγκες ή επιθυμίες που καλύπτει. Όλα αυτά και ακόμα περισσότερα για την αξία των brands, θα τα μάθεις στο “5th Brand Congress”, που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 18 Μαΐου 2018 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. Συγκεκριμένα, στο Συνέδριο θα παρουσιαστούν παραδείγματα διεθνών πετυχημένων brands που ασκούν μεγάλη επιρροή στο κοινό.
 
Το Συνέδριο
Ο πολυτάλαντος Branding & Marketing γκουρού, Mark Tungate, στο “5th Brand Congress” και στο Workshop που θα ακολουθήσει, απαντά βασικά ερωτήματα όπως: Τι γνώμη έχουν οι καταναλωτές για το brand σου και τι εικόνα βγάζει προς τα έξω; Έχεις πετύχει τους στόχους σου; Το κοινό μιλά για την Μάρκα σου; Επηρεάζεται και με την σειρά του, επηρεάζει; Μέσα από την ομιλία και το διαδραστικό Εργαστήρι του καταξιωμένου συγγραφέα και ομιλητή Mark Tungate, μάθε πώς να δομήσεις ένα ελκυστικό εμπορικό σήμα χρησιμοποιώντας τα Ψηφιακά Μέσα και τη δύναμη των Καταναλωτών. 
 
O Mark Tungate και η Παρουσίασή του
Ο Mark Tungate θα παρουσιάσει, με έναν πρωτότυπο τρόπο, πώς μπορείς να αυξήσεις την αξία της Μάρκας σου. Θα αποκαλύψει στους συμμετέχοντες του Συνεδρίου εκείνες τις μάρκες που διαγράφουν θεαματική πορεία και διατηρούν ισορροπία μεταξύ του brand και του κοινού. Η εμπειρία του Mark Tungate ως αρθρογράφου σε μεγάλα περιοδικά, όπως είναι το Campaign και το Adweek, αλλά και το Luxury Magazine όπου γράφει για Luxury Brands, και σε εφημερίδες όπως οι Times και Financial Times, τον καθιστούν έναν εξαίρετο ομιλητή, ο οποίος συζητά και παρουσιάζει τις Μάρκες με έναν αλλιώτικο, πραγματικά μοναδικό τρόπο.
 
Σε ποιους Απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).
 
Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
  
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ
 
Πληροφορίες
Οργανωτής:
ΙΜΗ
Χορηγοί: Café/Resto Powerbank, Michaels Automative (Ford),  Gloria Jean's Coffees. Innovation Partner: Cassandra Trading Limited| IQOS
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, Περιοδικό ΙΝ Βusiness, περιοδικό Gold και REPORTER
Με τη Στήριξη: του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές – ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
 
 
 
 
 
 
 
 

Δειτε Επισης

Πλοία-γίγαντες με πράσινη ενέργεια...Η νέα πορεία της ναυτιλίας
Χρηματιστήρια: Πώς οι συγχωνεύσεις και εξαγορές άλλαξαν τον χάρτη την τελευταία εικοσιπενταετία
Στο Λονδίνο για...προεκλογική η Χατζημανώλη-Προωθεί την υποψηφιότητα της Κύπρου για μέλος του Συμβουλίου του ΔΝΟ
Όταν ο ρόλος συναντά την προσωπικότητα
Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού IN Business... Κυπριακή βιομηχανία: Ηοld the line
Matt Murphie: Ένα φυσικό κινηματογραφικό στούντιο η Κύπρος-Η κάθοδος και τα πλάνα της Copper Island για το νησί
Taste Cyprus 2025 by Mare Resorts: Η γευστική εμπειρία του καλοκαιριού συνεχίζεται-Δείτε πού και πότε
ΟΕΒ: Δυσανάλογο μέτρο με απρόβλεπτες συνέπειες για την αλυσίδα εφοδιασμού η απεργία μεταφορέων Α’
Εναρκτήρια εκδήλωση του Ερευνητικού Κέντρου Μνημοσύνη από την έδρα UNESCO του ΤΕΠΑΚ
Όλες οι λεπτομέρειες του νομοσχεδίου για τον έλεγχο των άμεσων ξένων επενδύσεων-«Σταθερό θεσμικό περιβάλλον»