Περιορισμένη η αγοραστική κίνηση στην Πάφο

Τα φετινά Χριστούγεννα οι καταστηματάρχες θα δυσκολευτούν να δημιουργήσουν μια εορταστική και ανέμελη διάθεση στους πελάτες τους, κάτι που αποτελεί προϋπόθεση για να βάλουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη, καθώς η αγοραστική δύναμη του κοινού είναι μειωμένη, όπως εκτιμούν.

Τα καταστήματα έβαλαν τα γιορτινά τους, ενώ και ο Δήμος Πάφου δημιούργησε φέτος μια πιο αναβαθμισμένη διακόσμηση της πόλης, ωστόσο αν και οι γιορτές των Χριστουγέννων και του Νέου Έτους αποτελούν περίοδο που συνήθως είναι η πιο χαρούμενη και κερδοφόρα για το λιανικό εμπόριο, φέτος η αγοραστική κίνηση είναι περιορισμένη.

O Aνδρέας Ευριπίδου, πρόεδρος της ΠΟΒΕΚ Πάφου, δήλωσε στο ΚΥΠΕ ότι «για τη μειωμένη προσέλευση στο εμπορικό κέντρο της Πάφου δεν ευθύνεται ο χριστουγεννιάτικος διάκοσμος, αλλά αυτό που φταίει είναι η αγοραστική δύναμη που έχει το κοινό και τα αλλεπάλληλα ξεπουλήματα που βγαίνουν με διάφορες μορφές στην επιφάνεια όπως το black Friday».

 Εξαιτίας αυτών, ανέφερε, το καταναλωτικό κοινό περιμένει τις εκπτώσεις. Αυτοί που ψωνίζουν στις γιορτές, είπε, είναι αυτοί που έχουν πραγματικές ανάγκες και που επιθυμούν να κάνουν κάποια δώρα. Ερωτηθείς κατά πόσο η επισκεψιμότητα στα καταστήματα της Πάφου είναι μειωμένη σε σύγκριση με πέρσι ο κ. Ευριπίδου σημείωσε πως δεν μπορεί να γίνει σύγκριση λόγω του ότι πέρσι ήταν περίοδος έξαρσης της πανδημίας.

Επεσήμανε πως φέτος μεγάλο πρόβλημα αποτελεί και η ακρίβεια που έχει επηρεάσει το πορτοφόλι του καταναλωτή. «Σήμερα ο καταναλωτής πρέπει να σπαταλήσει περισσότερα χρήματα για ρεύμα, για ενοίκια και τα λοιπά για αυτό ο κόσμος είναι και πιο επιφυλακτικός», είπε.

Η οικονομική στενότητα δεν επηρεάζει όμως μόνο το λιανικό εμπόριο. Τους κραδασμούς δέχονται και οι επαγγελματίες που προσφέρουν άλλες υπηρεσίες ή δραστηριοποιούνται στον τομέα των τροφίμων ή της εστίασης. Ενδεικτικά, η  Γαβριέλλα Γαβριήλ, ιδιοκτήτρια καταστήματος ζαχαροειδών προϊόντων στη Γεροσκήπου, ανέφερε πως μετά τα δύο χρόνια της πανδημίας η κίνηση επανήρχισε στο κατάστημα της, οι αγορές δεν βρίσκονται όμως στα επίπεδα προ της πανδημίας.

Η Έλενα Παναγιώτου και η Μαρίνα Κυριάκου, ιδιοκτήτριες κομμωτηρίων, σε δηλώσεις τους είπαν ότι γενικά οι πελάτισσες είναι ιδιαίτερα προσεκτικές στο τι θα κάνουν ακόμη και την περίοδο των γιορτών αν και οι τιμές παρέμειναν οι ίδιες παρά το γεγονός ότι οι τιμές των προϊόντων που οι ίδιες προμηθεύονται έχουν αυξηθεί.

Η Ευαγγελία Μασιαλή που διατηρεί εστιατόριο, ανέφερε ότι με την άφιξη των φοιτητών και με το κλείσιμο των Πανεπιστημίων αλλά και με τον 13ο μισθό η κίνηση έχει αυξηθεί, η σύγκριση γίνεται, όμως, έναντι του 2021.

Δειτε Επισης

Αισιοδοξεί το λιανεμπόριο λόγω τουρισμού εν μέσω ενεργειακής και υδατικής κρίσης-Ισχυρές οι προοπτικές ανάπτυξης
Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery
Εξοπλισμός για κάθε επιχείρηση με τη σφραγίδα της ΙΚΕΑ
Σκλαβενίτης Κύπρου: Τρέχει το πλάνο ανακαινίσεων και ενσωμάτωσης των καταστημάτων Παπαντωνίου στο δίκτυό της
Μήνυμα Υπουργείου Ενέργειας στις εταιρείες εμπορίας καυσίμων-«Να επιδείξουν μέγιστη υπευθυνότητα για τις τιμές»
Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου