Περιορισμένη η αγοραστική κίνηση στην Πάφο

Τα φετινά Χριστούγεννα οι καταστηματάρχες θα δυσκολευτούν να δημιουργήσουν μια εορταστική και ανέμελη διάθεση στους πελάτες τους, κάτι που αποτελεί προϋπόθεση για να βάλουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη, καθώς η αγοραστική δύναμη του κοινού είναι μειωμένη, όπως εκτιμούν.

Τα καταστήματα έβαλαν τα γιορτινά τους, ενώ και ο Δήμος Πάφου δημιούργησε φέτος μια πιο αναβαθμισμένη διακόσμηση της πόλης, ωστόσο αν και οι γιορτές των Χριστουγέννων και του Νέου Έτους αποτελούν περίοδο που συνήθως είναι η πιο χαρούμενη και κερδοφόρα για το λιανικό εμπόριο, φέτος η αγοραστική κίνηση είναι περιορισμένη.

O Aνδρέας Ευριπίδου, πρόεδρος της ΠΟΒΕΚ Πάφου, δήλωσε στο ΚΥΠΕ ότι «για τη μειωμένη προσέλευση στο εμπορικό κέντρο της Πάφου δεν ευθύνεται ο χριστουγεννιάτικος διάκοσμος, αλλά αυτό που φταίει είναι η αγοραστική δύναμη που έχει το κοινό και τα αλλεπάλληλα ξεπουλήματα που βγαίνουν με διάφορες μορφές στην επιφάνεια όπως το black Friday».

 Εξαιτίας αυτών, ανέφερε, το καταναλωτικό κοινό περιμένει τις εκπτώσεις. Αυτοί που ψωνίζουν στις γιορτές, είπε, είναι αυτοί που έχουν πραγματικές ανάγκες και που επιθυμούν να κάνουν κάποια δώρα. Ερωτηθείς κατά πόσο η επισκεψιμότητα στα καταστήματα της Πάφου είναι μειωμένη σε σύγκριση με πέρσι ο κ. Ευριπίδου σημείωσε πως δεν μπορεί να γίνει σύγκριση λόγω του ότι πέρσι ήταν περίοδος έξαρσης της πανδημίας.

Επεσήμανε πως φέτος μεγάλο πρόβλημα αποτελεί και η ακρίβεια που έχει επηρεάσει το πορτοφόλι του καταναλωτή. «Σήμερα ο καταναλωτής πρέπει να σπαταλήσει περισσότερα χρήματα για ρεύμα, για ενοίκια και τα λοιπά για αυτό ο κόσμος είναι και πιο επιφυλακτικός», είπε.

Η οικονομική στενότητα δεν επηρεάζει όμως μόνο το λιανικό εμπόριο. Τους κραδασμούς δέχονται και οι επαγγελματίες που προσφέρουν άλλες υπηρεσίες ή δραστηριοποιούνται στον τομέα των τροφίμων ή της εστίασης. Ενδεικτικά, η  Γαβριέλλα Γαβριήλ, ιδιοκτήτρια καταστήματος ζαχαροειδών προϊόντων στη Γεροσκήπου, ανέφερε πως μετά τα δύο χρόνια της πανδημίας η κίνηση επανήρχισε στο κατάστημα της, οι αγορές δεν βρίσκονται όμως στα επίπεδα προ της πανδημίας.

Η Έλενα Παναγιώτου και η Μαρίνα Κυριάκου, ιδιοκτήτριες κομμωτηρίων, σε δηλώσεις τους είπαν ότι γενικά οι πελάτισσες είναι ιδιαίτερα προσεκτικές στο τι θα κάνουν ακόμη και την περίοδο των γιορτών αν και οι τιμές παρέμειναν οι ίδιες παρά το γεγονός ότι οι τιμές των προϊόντων που οι ίδιες προμηθεύονται έχουν αυξηθεί.

Η Ευαγγελία Μασιαλή που διατηρεί εστιατόριο, ανέφερε ότι με την άφιξη των φοιτητών και με το κλείσιμο των Πανεπιστημίων αλλά και με τον 13ο μισθό η κίνηση έχει αυξηθεί, η σύγκριση γίνεται, όμως, έναντι του 2021.

Δειτε Επισης

Σχέδιο για αναζωογόνηση και αύξηση της επισκεψιμότητας της Μακαρίου-Οι έξι άξονες που εξετάζονται
Σε χαμηλές πτήσεις η Black Friday…«Συνηθισμένη μέρα» για τους καταστηματάρχες
Ο CEO του Neon Mall of Pafos στο IΝ Business TV-«Έξι με επτά χιλιάδες επισκέψεις την ημέρα» (video)
Οι δασμοί Τραμπ «σημαίνουν συναγερμό» στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία
Stephanis Black Friday 2024: Αποκαλύφθηκαν όλες οι προσφορές
Στα ύψη η τιμή του καφέ-Προβλήματα με τα χρέη παραγωγών στη Βραζιλία
Η πρεμούρα για να βγει το e-kalathi πριν από τα Χριστούγεννα και οι βάσιμες ανησυχίες
Ο Ντίνος Λευκαρίτης για εξαγορά ExxonMobil: Όταν βρίσκουμε κάποια ευκαιρία προσπαθούμε να την αξιοποιήσουμε
Αλλάζουν όψη τα σνακς Giants-Οι νέες συσκευασίες
Λαγκάρντ για δασμούς: Η Ευρώπη πρέπει να διαπραγματευτεί, όχι να πάει σε αντίποινα