powered by

Το Κοινό, η Αφήγηση, η Εμπειρία… Τα brands σήμερα

Η αξία του σύγχρονου brand είναι συνδεδεμένη με τον τρόπο, με τον οποίο το καταναλωτικό κοινό και η ευρύτερη αγορά αντιλαμβάνεται ένα προϊόν και την εταιρεία πίσω του. Η εξέλιξη των brands στην Ψηφιακή Εποχή είναι πολύ ιδιαίτερη κι εξωστρεφής. Το Brand Storytelling αποκτά τη δική του σημασία στο παιχνίδι του Μάρκετινγκ και ένα νέου τύπου εμπορικό σήμα κάνει την εμφάνισή του. Το “5th Brand Congress”, που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 18 Μαΐου 2018 στο Hilton Park, στη Λευκωσία, φιλοξενεί φέτος τον brand guru και expert, Mark Tungate. Ο καταξιωμένος ομιλητής θα παρουσιάσει στο κοινό την πορεία και μεταμόρφωση των brands στην Ηλεκτρονική Εποχή και θα αποκωδικοποιήσει τη μαγεία του Storytelling, που κάνει τα brands τόσο ξεχωριστά και μοναδικά. 
 
Το Συνέδριο
Το “5th Brand Congress” έχει στόχο να αναλύσει πώς τα διεθνή πασίγνωστα brands είναι τόσο πετυχημένα και έχουν τόσο μεγάλη επιρροή στο κοινό. Μέσα από την ομιλία του αλλά και το διαδραστικό εργαστήρι που θα τρέξει, ο πολυτάλαντος Branding & Marketing γκουρού, Mark Tungate, θα μοιραστεί με τους συμμετέχοντες μυστικά και στρατηγικές για το πώς μπορούν να δομήσουν και οι ίδιοι ένα ελκυστικό εμπορικό σήμα, χρησιμοποιώντας τα Ψηφιακά Μέσα και τη δύναμη που έχουν οι καταναλωτές σήμερα.
 
O Mark Tungate και το διαδραστικό του Εργαστήρι
Ο Mark Tungate, εξαιρετικά μεταδοτικός ομιλητής, θα πραγματοποιήσει με τον δικό το\υ μοναδικό τρόπο ένα Εργαστήρι για τη σημασία των brands, σκιαγραφώντας στο κοινό τα στοιχεία εκείνα που κάνουν τα εμπορικά σήματα μεγάλα και δυνατά. Θα ταξιδέψει τους συμμετέχοντες στον δυναμικό κόσμο του Μάρκετινγκ, για να ανακαλύψουν μαζί πώς το brand αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα «όπλα» των επιχειρήσεων στον καθημερινό στίβο προτίμησης κι εμπιστοσύνης των καταναλωτών. Στόχος του Mark Tungate είναι οι συμμετέχοντες, ολοκληρώνοντας το Εργαστήρι, να μπορούν να καθορίσουν εκείνα τα στοιχεία που θα προσδώσουν μεγαλύτερη αξία και στo δικό τους brand.
 
Σε ποιους Απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).
 
Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ

Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ
 
Πληροφορίες
Οργανωτής:
ΙΜΗ
Χορηγοί: Café/Resto Powerbank, Michaels Automative (Ford), Gloria Jean's Coffees, Υπεραγορές Σκλαβενίτης. Innovation Partner: Cassandra Trading Limited| IQOS. Υποστηρικτής: Landas Colour Ltd
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, Περιοδικό ΙΝ Βusiness, περιοδικό Gold και REPORTER
Με τη Στήριξη: του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές – ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
 

Δειτε Επισης

Μαρίνα Χατζημανώλη: Tα γαλάζια επαγγέλματα ευκαιρία πετυχημένης σταδιοδρομίας
Σημαντική η συνεισφορά του Πανεπιστημίου Κύπρου σε εκπαίδευση, έρευνα, οικονομία-Στον ΠτΔ η μελέτη αποτυπώματος
Παράταση στην υποβολή αιτήσεων για διεκδίκηση υποτροφιών για μεταπτυχιακά σε κλάδους της ναυτιλίας
Παν. Νεάπολις Πάφος-Δημοκρίτειο Παν. Θράκης: Νέο κοινό μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Έργου
Το Jeep Club CY και ο ΠΑΣΥΚΑΦ διοργανώνουν για 4η συνεχή χρονιά τη φιλανθρωπική εκδήλωση «Jeep Invasion 4» στη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Η κυπριακή Generation Z μιλάει: Τα πρώτα ευρήματα από την εμβληματική έρευνα του Λεωνίδα Αλεξάνδρου
Η νέα ευρωπαϊκή αρχή AMLA αλλάζει το τοπίο της συμμόρφωσης
Τα METRO Supermarkets στο πλευρό του Αντικαρκινικού Συνδέσμου Κύπρου
Έρχεται το πρώτο corporate Padel Tournament στην Κύπρο-Περιορισμένος αριθμός oμάδων
Έναρξη δημόσιας διαβούλευσης για το νέο πρόγραμμα «AI in Gov’t» από το ΙδΕΚ