Το μέλλον μιας αγοραστικής εμπειρίας πελάτη είναι Phygital
14:41 - 17 Απριλίου 2018
Ως καταναλωτές πλέον ζούμε και οι ίδιοι σε έναν Phygital κόσμο. Ειδικότερα, μέσα στην πανδημία ο κόσμος έμαθε, περισσότερο από ανάγκη, να κάνει τις αγορές του μέσω του διαδικτύου. Όμως, δεν ήταν μόνο ο καταναλωτής που «αναγκάστηκε» να καταφύγει στις διαδικτυακές αγορές, αλλά και οι ίδιοι οι έμποροι αναγκάστηκαν να εγκαταστήσουν λύσεις, όπου θα έχουν την ευκαιρία να χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, αλλά και να αλλάξουν τα επιχειρηματικά τους μοντέλα για να μπορούν η εμπειρία του πελάτη τους να είναι μοναδική, αφού παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στις μέρες μας.
Οι πελάτες του 2022 περιμένουν να έχουν καινοτόμες, ψηφιακές και εξατομικευμένες εμπειρίες, ανεξάρτητα από το κανάλι πωλήσεων. Αυτή η εποχή εμπειρίας διευκολύνεται από το ενοποιημένο εμπόριο που επιτρέπει στις επιχειρήσεις, οι πελάτες τους να μπορούν να αγοράσουν από οποιοδήποτε κανάλι επιθυμούν οι ίδιοι να κάνουν τις αγορές τους, από οπουδήποτε και να βρίσκονται.
Περισσότερο από ποτέ, οι σημερινοί αγοραστές θέλουν να μπορούν να επιλέγουν πού, πότε και πώς θα πληρώσουν, θα παραλάβουν τα αγαθά τους ή και που θα τους τα παραδώσουν.
Θέλουν να τους θυμούνται και να τους αναγνωρίζουν με εξατομικευμένες προσφορές. Για να γίνει αυτό, οι έμποροι πρέπει να είναι σε θέση να παρακολουθούν αποτελεσματικά τους πελάτες τους με το να συλλέγουν δεδομένα, βάση των προτιμήσεων τους και ασφαλώς να ανταποκρίνονται άμεσα στις προτιμήσεις τους.
Αυτό σημαίνει την ενοποίηση δεδομένων και δυνατότητα πραγματικής ενσωμάτωσης πολύ-καναλιών, υπηρεσιών μέσω μιας omni-channel στρατηγικής που ο σκοπός της θα είναι να καθοδηγήσει τον πελάτη στην αγορά αλλά και στο να του δημιουργήσει μια αξέχαστη εμπειρία αγοράς.
Έτσι, η εμπειρία αποτελεί την επόμενη, μεγάλη πρόκληση αφού η Phygital προσέγγιση είναι μονόδρομος για μια επιχείρηση που θέλει να βρίσκεται στην κορυφή του τομέα της. Το μυστικό βέβαια βρίσκεται στην ισορροπία που θα πρέπει να επιτύχει κανείς μεταξύ φυσικών καταστημάτων και online παρουσίας.
Τώρα, η ψηφιοποίηση των πληρωμών πρέπει να ενδυναμώσει τους εμπόρους με ευελιξία, ελευθερία και συνδυασμούς πληρωμών από τα διάφορα κανάλια πληρωμών, ακόμα και στους διαδρόμους των καταστημάτων. Αυτό θα τους επιτρέψει να δώσουν μια μοναδική εμπειρία αγοράς στους πελάτες τους στο κατάστημα, στο διαδίκτυο η και συνδυασμό των δύο καναλιών (Phygital) και κατ’ επέκταση από οπουδήποτε οι πελάτες τους προτιμούν να ψωνίσουν και να πληρώσουν.
Ένας μοντέρνος Payment Provider θα πρέπει να μπορεί να συμβουλέψει, να καθοδηγήσει αλλά και να υποστηρίξει τον έμπορο για να μπορεί να ακολουθήσει την σωστή στρατηγική που θα του φέρει επαναλαμβανόμενους, καινούργιους πελάτες, αύξηση των εσόδων της επιχείρησης αλλά και να τον ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.
Εμείς, στην JCC γνωρίζουμε πόσο σημαντική είναι η εμπειρία πελάτη σε αυτό τον Phygital κόσμο που ζούμε σήμερα, αφού έχουμε την εμπειρία σε μια τεράστια γκάμα Phygital υπηρεσιών που μπορούν να εξυπηρετήσουν τόσο μικρομεσαίες επιχειρήσεις όσο και τους πιο μεγάλους εμπόρους σε Κύπρο και εξωτερικό. Είναι στο DNA μας να υποστηρίζουμε λύσεις τεχνολογίας, αφού είμαστε πίσω από κάθε προσαρμοσμένη λύση πληρωμών στην Κύπρο.
Τέλος, θα ήθελα να επισημάνω ότι εμείς σαν JCC επικεντρωνόμαστε και προσφέρουμε όλες μας τις λύσεις και υπηρεσίες (JCC POS Terminals, SoftPOS, Mobile POS Terminals, Loyalty Programs, Gift Cards, Instalments, Cashback, Gateway, JCC Smart, DCC κ.α) είτε είναι Physical είτε Digital κάτω από ένα Οικοσύστημα. Για να μπορεί μια επιχείρηση να πάρει σωστές αποφάσεις και στρατηγικές, θα πρέπει να έχει και την σωστή πληροφόρηση. ‘Άρα για εμάς στην JCC όλα αυτά καταλήγουν σε ένα Merchant Portal όπου είναι η καινούργια μας υπηρεσία και είναι άμεσα διαθέσιμη για τους πελάτες μας. Το JCC Merchant Portal δίνει άμεση πληροφόρηση των συναλλαγών σε πραγματικό χρόνο και αναλυτικές για την κάθε επιχείρηση ξεχωριστά αφού όπως είναι πλέων γνωστό η πληροφόρηση είναι το μέλλον της ραγδαίας εξελισσόμενης τεχνολογίας.
*Στέφανη Γιάγκου, Head Sales & Merchant Relations, JCC