Γ. Ζερβίδης: Νέες στρατηγικές μάρκετινγκ εν μέσω τεχνολογικών εξελίξεων

Η τεχνολογία απαιτεί νέους τρόπους από τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ μέσω των οποίων τα brands θα έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, προειδοποίησε ο Γιώργος Ζερβίδης, Marketing & Brand Strategist της Trainer.

Σε χαιρετισμό που απηύθυνε στο 18ο Digital Marketing Forum, ο κ.Ζερβίδης μίλησε αρχικά για τις σαρωτικές και ραγδαίες αλλαγές στον κόσμο της τεχνολογίας. Αλλαγές, με τεράστια επιρροή στο μάρκετινγκ.

«Είναι σημαντικό να προσπαθήσουμε να αντιληφθούμε πού θα μας πάει το μέλλον», είπε. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, η ροή των πληροφοριών τα τελευταία πέντε χρόνια είναι πολλαπλάσια της ροής πληροφοριών που λαμβάναμε ως καταναλωτές από την αρχή της ιστορίας.

Σε λίγα χρόνια θα χρησιμοποιούμε εικονική πραγματικότητα και άλλα εργαλεία της τεχνολογίας, στο πλαίσιο των οποίων οι marketiers «θα πρέπει να βρουν τρόπους να εγκαινιάζουν στρατηγικές και να δημιουργούν περιεχόμενο», επισήμανε ο ομιλητής.

«Σε μια εποχή όπου ο κύκλος ζωής των brands όλο ένα και μικραίνει, θα πρέπει να βρούμε τρόπους μέσα από το digital marketing να μεγαλώσουμε την διάρκεια ζωής τους, ώστε να εξυπηρετούμε τους πελάτες», τόνισε ο Marketing & Brand Strategist της Trainer.

Δειτε Επισης

Εμπλουτίζεται ο ψηφιακός βοηθός-24/7 εξυπηρέτηση και για θέματα δημόσιων συμβάσεων
Η Canyon παρουσιάζει το OnTag 1: Καινοτόμος ασύρματος ανιχνευτής αντικειμένων
Kyndryl People Readiness 2025 report: Γιατί οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν κερδίζουν ακόμα από την τεχνητή νοημοσύνη
Ο Επικεφαλής Επιστήμονας φιλοξένησε τον COO της Tenstorrent Κιθ Ουίτεκ-Στόχος η ίδρυση γραφείου και η συμβολή στην ψηφιακή οικονομία
Νικόδημος Δαμιανού: Έτοιμη να συμμετάσχει στην ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης στην Ευρώπη η Κύπρος
AWS European Sovereign: Το νέο αυτόνομο cloud για την ευρωπαϊκή αγορά από την AWC
Επαφές Ν. Δαμιανού στις Βρυξέλλες-Στο επίκεντρο τα χαρτοφυλάκια της έρευνας, καινοτομίας και ψηφιακής πολιτικής
Συγχωνεύονται η κυπριακή Hybrid ConsulTech και η αμερικανική TKI-Χαιρετίζει η Πρεσβεία των ΗΠΑ στη Λευκωσία
Samsung Vision AI: Επαναπροσδιορίζοντας την οικιακή ψυχαγωγία με τη νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars 2025
ASBIS και Huawei: Μια συνεργασία που βραβεύεται με το Premier Growth Partner Award