Π. Βλαδιμήρου: Προσεγγίζουμε το digital ως το κύριο κανάλι επικοινωνίας
21:24 - 14 Απριλίου 2018
Τις μεγάλες αλλαγές και τις εξελίξεις που καταγράφονται στην τοπική αγορά παρουσίασε ενώπιον του 18ου Digital Marketing Forum ο Διευθύνων Σύμβουλος της Webarts, Παντελής Βλαδιμήρου.
Με τίτλο «Προς αναζήτηση του "καλύτερου": Τι θα κυριαρχήσει στο Digital Marketing το 2023», ο ομιλητής εξέφρασε τις εκτιμήσεις του αναφορικά με τις μεταβαλλόμενες συνθήκες, τονίζοντας τη σημασία που έχει να γίνονται σωστές επιλογές από τις εταιρείες για μεγαλύτερο δυνατό όφελος.
Όπως είπε, το μάρκετινγκ δεν αφορά μόνο την ανάπτυξη στρατηγικού πλάνου και δημιουργικής προσέγγισης, αλλά και τη δέσμευσή μας για συνεχή βελτιστοποίηση της απόδοσης με σκοπό το ευρύτερο όφελος του οργανισμού μας.
Προς αναζήτηση του "καλύτερου", δεν χρειάζεται να αναζητούμε το “νέο”. Αντιθέτως, "πρώτα προσπαθούμε να κάνουμε καλύτερα αυτό που ήδη γνωρίζουμε", είπε χαρακτηριστικά.
Στην εποχή μας, τόνισε, καλούμαστε να προσεγγίσουμε το Digital «ως το κύριο κανάλι επικοινωνίας».
Όσον αφορά στις προσαρμογές που πρέπει να γίνουν ενόψει του 2023, ο κ. Βλαδιμήρου ήταν ξεκάθαρος. Για να είναι επιτυχές το διαδικτυκό μάρκετινγκ πρέπει να υπάρχον μετρήσιμα αποτελέσματα, αποδοτικότητα, έξυπνες ιδέες και το Impression να αντικαταταθεί από Conversion.
Ακολούθησε ανάλυση ενεργειών που κάνουν καλύτερη την παρουσία στην digital ζωή. Μεταξύ αυτών, είναι η επιδίωξη για εξειδίκευση, το έξυπνο, ρεαλιστικό και δημιουργικό περιεχόμενο, η αξιοποίηση στοχευμένων τακτικών εκστρατειών και η σταθερότητα στην επικοινωνία, απαραίτητη σε εποχές με προκλήσεις.
«Επικεντρωνόμαστε σε ενέργειες οι οποίες έχουν άμεσο όφελος στους μετρήσιμους στόχους του οργανισμού μας», ανέφερε λίγο αργότερα ο Διευθύνων Σύμβουλος της Webarts σε μια ιδιαίτερα χρήσιμη για το κοινό παρουσίαση.