Powered by

Νέο Caffe Nero στο Δάλι

Από το Σάββατο 7 Απριλίου 2018 ένα νέο Caffé Nero άνοιξε τις πόρτες του στην πολυσύχναστη οδό Χαλκάνωρος 15 στο Δάλι, Λευκωσία. 

Η οικογένεια του Caffé Nero καλωσόρισε το δωδέκατό της μέλος το οποίο, πέραν από το βραβευμένο του χαρμάνι καφέ, σερβίρει φρεσκοψημένα φαγητά που φτιάχνονται στην υπερσύγχρονη επιτόπια κουζίνα κατά παραγγελία, όλες τις ώρες της ημέρας, όπως επίσης και άλλα σνακ και γλυκά. 

Το νέο Caffé Nero χαρακτηρίζεται από τη μοναδική ατμόσφαιρα που μόνο τα Caffé Nero μπορούν να προσφέρουν, αλλά και από ιδιαίτερα στοιχεία όπως τον άνετο και σύγχρονο χώρο μελέτης, την αίθουσα για επιχειρηματικές και άλλες συναντήσεις αλλά και μεγάλο, διασκεδαστικό παιδότοπο τον οποίο αγκαλιάζει ο καταπράσινός του κήπος.
 
Το νέο Caffé Nero είναι ιδανικό για φοιτητές, οικογένειες καθώς και για την παρέα που απλά θέλει να περάσει ευχάριστα σε ένα μοναδικό περιβάλλον, απολαμβάνοντας ποιοτικό καφέ και ροφήματα, φρέσκο φαγητό και την άριστη εξυπηρέτηση από τα έμπειρα χέρια των μπαρίστας. 

Δειτε Επισης

«Αλώβητες» από τους δασμούς Τραμπ οι κυπριακές τράπεζες-Βλέπει θετικές προοπτικές για Τρ. Κύπρου και Ελληνική ο Fitch
Τα βραβευθέντα προϊόντα των 12ων IN Business Grocery Retail Awards (pics)
Μάριος Λουκαΐδης: Αναμένεται σημαντική επιτάχυνση στις συγχωνεύσεις και εξαγορές-Η δυναμική του λιανεμπορίου στην Κύπρο
Στην Prodea Investments σχεδόν το 100% της MHV-Απέκτησε ποσοστό 20% από την Flowpulse έναντι €92,3 εκατ.
Μάριος Αντωνίου για e-kalathi: Να αποφεύγονται παρεμβάσεις που δημιουργούν στρεβλώσεις στο λιανεμπόριο-Η αγορά αυτορυθμίζεται
Στην...πρίζα και οι εταιρείες στον τομέα των τεχνολογιών φόρτισης-Έντονη ανησυχία για την περικοπή χορηγιών για ηλεκτρικά
Ξεκάθαρο μήνυμα ΠΑΣΥΛΕ για το DRS: «Το κόστος να μην μεταφερθεί σε υπεραγορές και καταναλωτές»
Φωκίων Καραβίας: Σταυροδρόμι η Κύπρος για τους σχεδιασμούς της Eurobank-Προχωρά η νομική συγχώνευση με Ελληνική
Ολύμπιος Τουμάζου: Το προφίλ του Κύπριου καταναλωτή-Με συμπεριφορές που θυμίζουν τη γάτα στα κεραμίδια
Αριστοτέλης Παντελιάδης: Η αγορά του λιανεμπορίου τροφίμων αλλάζει γρήγορα-Το «σκέτο online» ανήκει στο παρελθόν