«Πράσινη» ναυτιλία αποφάσισε ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός

Η πλειονότητα των μελών του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών συμφώνησε για πρώτη φορά στην μείωση των εκπομπών ρύπων από την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία.

Μετά από μια εβδομάδα διαπραγματεύσεων του Διεθνή Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO), ενός σώματος του ΟΗΕ, εκπρόσωποι 173 χωρών συμφώνησαν στην μείωση των εκπομπών ρύπων κατά τουλάχιστον 50% ως το 2050 από τα επίπεδα του 2008.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg, με την απόφαση διαφώνησαν η Σαουδική Αραβία, οι ΗΠΑ και η Ρωσία.

Σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα, η ναυτιλία, η μόνη βιομηχανία που δεν περιλαμβάνεται στην συμφωνία του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή, θα κατατασσόταν ως η έκτη μεγαλύτερη πηγή εκπομπής αερίων του θερμοκηπίου αν ήταν χώρα.

Τα πλοία συνήθως καίνε βαρύ μαζούτ, έναν από τα πιο φθηνά αλλά και πιο βρώμικα ορυκτά καύσιμα.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Αυτοψία Παπαναστασίου στο γεωτρύπανο «Valaris DS-9»… Ενημερώθηκε για τη νέα ανακάλυψη φυσικού αερίου στο «Πήγασος-1»
Δίνει διευκρινίσεις για το τερματικό η ΕΤΥΦΑ-Σε εξέλιξη η μελέτη δεδομένων έργου για χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης
ΣΑΗ: Το πιο κρίσιμο βήμα για την μείωση του κόστους ηλεκτρισμού στην χώρα η έλευση του φυσικού αερίου
Ασκήσεις ισορροπίας στα 70 δολάρια για το brent-Μικρή ανάσα στην αγορά
Στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα η ηλεκτρική διασύνδεση και κάπου στο... μέλλον η ολοκλήρωση του τερματικού
Πιέσεις στο κόστος ηλεκτρικής ενέργειας σε όλη την Ευρώπη-Στις πρωτεύουσες με τις υψηλότερες αυξήσεις η Αθήνα
Ψάχνουν τρόπους διαφύλαξης της εύφορης γεωργικής γης από τις εγκαταστάσεις φωτοβολταϊκών πάρκων
Θέατρο του παραλόγου η ηλεκτρική διασύνδεση-Πλήρης στασιμότητα, αλλά το έργο «συνεχίζεται» και θέλει χρήμα ο ΑΔΜΗΕ
Γ. Παπαναστασίου: Άρχισε να μαζεύεται κάποια ποσότητα εμπορεύσιμη και οικονομικά βιώσιμη-Τα επόμενα βήματα για το «Πήγασος 1»
Τι λείπει και πότε αναμένεται να γίνει FSRU o «Προμηθέας»-Πόσα στοιχίζει τον μήνα η παραμονή του στη Μαλαισία