Οι influencers «πουλάνε» μεν, βλάπτουν τη ψυχική υγεία δε
14:21 - 13 Απριλίου 2018

Οι influencers αναλαμβάνουν ένα ολοένα και μεγαλύτερο κομμάτι διαφημιστικών προϋπολογισμών. Όπως οι διασημότητες του παρελθόντος, οι θαυμαστές τους θέλουν να τους μοιάζουν, χρησιμοποιώντας τα ίδια προϊόντα με εκείνους. Εξ ου και το όνομα «influencer». Οι Influencer προσφέρουν μάλιστα σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τις διασημότητες του παρελθόντος. Είναι πιο προσιτοί. Επίσης συχνά έχουν στενές σχέσεις με τους θαυμαστές τους, χτίζουν μια σχέση που οι ίδιες οι μάρκες δεν μπορούν να αναπαράγουν. Και συχνά ασκούν ιδιαίτερη επιρροή σε θέσεις που συνδέονται στενά με συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων.
Ο αντίκτυπος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των influencer στη ψυχική υγεία, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά την εικόνα του σώματος και την αυτοεκτίμηση είναι, ωστόσο, πολύ μεγάλος. Μάλιστα μόλις τώρα αρχίζει δειλά-δειλά να γίνεται καλύτερα κατανοητός.
Για το θέμα θα μιλήσει η Ogilvy εκ μέρους της οποίας θα βγει στη σκηνή του 18o Digital Marketing Forum, o Alessandro Fragiacomo. O ομιλητής θα εξηγήσει στην παρουσίασή του με τίτλο «Keep it Real with Ogilvy Influence», το πώς τα φίλτρα και η παραμόρφωση που επικρατούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν την ψυχική μας υγεία και τι κάνουν οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής σε όλο τον κόσμο για να το καταπολεμήσουν αυτό. Τι μπορείτε να κάνετε ως επωνυμία και έμποροι για να γίνετε μέρος της λύσης; Οι χρήσιμες απαντήσεις θα δοθούν στο επικείμενο Συνέδριο.
Ο Alessandro Fragiacomo διαθέτει πάνω από 12 χρόνια διεθνούς εμπειρίας στον χώρο του influence μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Εργάστηκε στο μάρκετινγκ για την The Walt Disney Company και δημιούργησε τις λειτουργίες Influencer Marketing στο Opel Vauxhall και το lastminute.com, οδηγώντας σε πολλαπλές συνεργασίες με influencer. Εργάστηκε επίσης σε εκστρατείες influencer για επωνυμίες όπως η Amazon, το BBC και η Salomon. Το 2019 ίδρυσε την εταιρεία του MY4THWALL για να συμβουλή σε επιχειρηματίες και ψηφιακά ταλέντα σχετικά με τις επιχειρηματικές τους στρατηγικές. Το 2021 ήταν ένας από τους 50 κορυφαίους παγκόσμιους παίκτες στο Influencer Marketing. Από το 2022, ο Alessandro είναι μέλος του συμβουλευτικού συμβουλίου του IMS και εργάζεται στην Ogilvy ως Influence Business Director.
Ενδιαφέρουσα θεματολογία
Το Digital Marketing Forum επιστρέφει για 18η χρονιά και φέρνει μαζί του όλα τα νέα γύρω από το ψηφιακό μάρκετινγκ. Στις 2 Δεκεμβρίου 2022, οι σύνεδροι θα παρακολουθήσουν ομιλίες από τους κορυφαίους του Κλάδου. Το κοινό θα φύγει από την εκδήλωση έχοντας αποκομίσει πλούσια γνώση για τις τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ μέσα από μια ενδιαφέρουσα θεματολογία. Στο επίκεντρό της είναι εξάλλου η νέα γενιά, στο πλαίσιο συζητήσεων στρογγυλής τραπέζης, καθώς και οι ιδανικές ψηφιακές καμπάνιες: Από την ιδέα, στη διαδικτυακή προώθηση μέχρι τον καταναλωτή.
Ποιους ενδιαφέρει
Απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ από επιχειρήσεις όλων των κλάδων της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα σε: Εταιρείες διαφήμισης και επικοινωνίας, γραφεία δημοσίων σχέσεων, media planners, media agencies, υπηρεσίες και συμβούλους μάρκετινγκ, εταιρείες ερευνών αγοράς, επαγγελματίες πωλήσεων, brand managers, διευθύνοντες σύμβουλους, γενικούς διευθυντές και digital marketing specialists.
Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Κύριος Χορηγός: Webarts
Χορηγοί: Adtech Holdings, Great Place To Work, Imarcomms, KEAN Group, OJO
Digital Printing Sponsor: Landas Colour
Οργανωτής: IMH
Με την Στήριξη: Cyprus Advertisers Association, Σύνδεσμος Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου, Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου
Χορηγοί Επικοινωνίας: Άλφα Κύπρου, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, Mesimvria
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com