Mothercare: Το κλείσιμο καταστημάτων έριξε τις πωλήσεις
13:04 - 12 Απριλίου 2018

Οι συγκρίσιμες πωλήσεις του Mothercare στο Ηνωμένο Βασίλειο υποχώρησαν 2,8% στο τέταρτο τρίμηνο, ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις επέστρεψαν σε ανάπτυξη.

Σύμφωνα με το MarketWatch, στους 12 μήνες που ολοκληρώθηκαν στις 24 Μαρτίου, η εταιρεία λιανικής πώλησης ρούχων και αξεσουάρ για παιδιά και μητέρες είχε ανάπτυξη στο online εμπόριο, που αντιπροσωπεύει το 49% των πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο, κατά 2,1%.
Το Mothercare σημείωσε ότι συνεχίζει να κλείνει καταστήματα όπως είχε προγραμματίσει, γεγονός που οδήγησε τις πωλήσεις συνολικά στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε πτώση ύψους 5,6% σε σύγκριση με πέρυσι.
ΠΗΓΗ: euro2day.gr
ΠΗΓΗ: euro2day.gr