Οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, κύριο trend στον τουρισμό
07:05 - 12 Απριλίου 2018
Την εμπειρία των διαδικτυακών πρακτόρων ταξιδιών και τη σημασία της Κύπρου, ανέδειξαν ομιλητές στο 44ο Cyprus Hotel Summit & Exhibition.
Η Βασιλική Μαυροκέφαλου, Director, Market Management for Greece, Cyprus & East Adriatic, Expedia Group, ανέφερε ότι η Κύπρος επιτυγχάνει φέτος επίπεδα του 2019.
Από πλευράς της Expedia Group, αναφέρθηκε στα εργαλεία που δίνονται στα ξενοδοχεία και τους φορείς του τουρισμού, για να αυξήσουν την κινητικότητα και οι ταξιδιώτες να μπορούν να κάνουν κρατήσεις πιο εύκολα.
Σε σύγκριση με άλλους προορισμούς, είπε, η Κύπρος φέτος τα πήγε πολύ καλύτερα. Επιπρόσθετα, στην πλατφόρμα της Expedia, καταγράφτηκαν αρκετές κρατήσεις της τελευταίας στιγμής και αυτό είναι κάτι που πρέπει να προσεχθεί την επόμενη σεζόν. Ακόμη, καμπάνιες μαζί με τα κράτη έχουν δώσει ώθηση στις κρατήσεις.
Από πλευράς της Thomas Cook, o CEO, Alan French, ανέφερε ότι η εταιρεία προχώρησε σε ψηφιοποίηση της πλατφόρμας, κάτι που βοήθησε να αυξηθεί η ζήτηση, την εξασφάλιση των χρημάτων των πελατών για αποφυγή μελλοντικών προβλημάτων και τέλος η όλη διαδικασία να γίνεται πιο διασκεδαστική.
«Έχουμε κάνει πολύ καλή δουλειά πιστεύω, να ζωντανεύουμε την περίοδο των εορτών. Οπότε η Κύπρος μπορεί να επεκτείνει την σεζόν, πιστεύω», είπε. Για την Thomas Cook φέτος η Κύπρος είχε ένα στόχο του 3% και ο κ. French είπε ότι το ζητούμενο είναι να φτάσει στο 5%.