Νίκη Ιωάννου: Η ψηφιοποίηση είναι στρατηγική επιτυχίας για τις ΜμΕ

Σημαντικές είναι οι προοπτικές ανάπτυξης για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις(ΜμΕ) μέσα από την ψηφιακή αναβάθμισή τους.

Για το θέμα μίλησε η προϊστάμενη επιχειρηματικών λύσεων της Cyta Business, Νίκη Ιωάννου. 

Όπως ανέφερε στο πλαίσιο του Cyta Business Roadshow, η ψηφιακή αναβάθμιση είναι μονόδρομος για τις ΜμΕ, στις προσπάθειες που κάνουν για να μειώσουν τα λειτουργικά τους έξοδα. Εξαιρετικά χρήσιμη είναι και για τις επιχειρήσεις που αναζητούν τρόπους για να έχουν καλύτερη επαφή με τους πελάτες και να αξιοποιούν τα δεδομένα (data) που συλλέγουν. Τα δεδομένα, εξάλλου, είναι αυτά που σήμερα, όπως είπε, μπορούν να οδηγήσουν τις εταιρείες σε σωστές αποφάσεις.

Μιλώντας στο Cyta Business Roadshow, η κ. Ιωάννου παρουσίασε στοιχεία που επιβεβαιώνουν ότι η πλειοψηφία των καταναλωτών έβαλε το online shopping για τα καλά στη ζωή της. Σύμφωνα με την κ. Ιωάννου, πέραν του 60% των χρηστών του διαδικτύου αγοράζει online τουλάχιστον ένα προϊόν την εβδομάδα.

Παράλληλα, έκανε λόγο και για το metaverse, ενώ και αναφέρθηκε και σε άλλες διεθνείς τάσεις που συνθέτουν το νέο περιβάλλον. Η προτίμηση του καταναλωτή σε βιώσιμα προϊόντα, οι αποδράσεις στο εξωτερικό και η παρουσία των digital senior είναι μόνο μερικές από αυτές.

Δειτε Επισης

Τα βραβευθέντα προϊόντα των 12ων IN Business Grocery Retail Awards (pics)
Δρ. Χρ. Χατζηκυπριανού: Η επέκταση της Πανεπιστημιούπολης του EUC με επένδυση πέραν των 22 εκατ.(video)
Μάριος Λουκαΐδης: Αναμένεται σημαντική επιτάχυνση στις συγχωνεύσεις και εξαγορές-Η δυναμική του λιανεμπορίου στην Κύπρο
Στην Prodea Investments σχεδόν το 100% της MHV-Απέκτησε ποσοστό 20% από την Flowpulse έναντι €92,3 εκατ.
Μάριος Αντωνίου για e-kalathi: Να αποφεύγονται παρεμβάσεις που δημιουργούν στρεβλώσεις στο λιανεμπόριο-Η αγορά αυτορυθμίζεται
Στην...πρίζα και οι εταιρείες στον τομέα των τεχνολογιών φόρτισης-Έντονη ανησυχία για την περικοπή χορηγιών για ηλεκτρικά
Ξεκάθαρο μήνυμα ΠΑΣΥΛΕ για το DRS: «Το κόστος να μην μεταφερθεί σε υπεραγορές και καταναλωτές»
Φωκίων Καραβίας: Σταυροδρόμι η Κύπρος για τους σχεδιασμούς της Eurobank-Προχωρά η νομική συγχώνευση με Ελληνική
Ολύμπιος Τουμάζου: Το προφίλ του Κύπριου καταναλωτή-Με συμπεριφορές που θυμίζουν τη γάτα στα κεραμίδια
Αριστοτέλης Παντελιάδης: Η αγορά του λιανεμπορίου τροφίμων αλλάζει γρήγορα-Το «σκέτο online» ανήκει στο παρελθόν