GDPR - Επιβάρυνση ή Ευκαιρία;
13:35 - 11 Απριλίου 2018

Σχεδόν ένα μήνα από την εφαρμογή του GDPR, ο κόσμος των επιχειρήσεων περνάει από τη μεγαλύτερη αλλαγή νομοθεσίας προσωπικών δεδομένων των τελευταίων δύο δεκαετιών . Μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις είναι το μάρκετινγκ, η ανάπτυξη των επιχειρήσεων, η απόκτηση και η διατήρηση πελατών, καθώς αυτές οι λειτουργίες σχετίζονται με τα δεδομένα των πελατών για κάθε επιχείρηση.

Είναι δύσκολη η προσαρμογή σε μια τέτοια δραστική αλλαγή. Ως εκ τούτου, σας προσφέρουμε την ευκαιρία να αποκτήσετε γνώσεις και πρακτικές λύσεις, από έναν ειδικό με πάνω από 20 χρόνια διεθνή εμπειρία στην νομοθεσία προστασίας δεδομένων και μάρκετινγκ.
Το συνέδριο πραγματοποιείται με πρωτοβουλία του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων, Διαφήμισης και Μάρκετινγκ του Πανεπιστήμιου Λευκωσίας του και της Growth Marketing εταιρείας Omnifiq. Σκοπός του συνεδρίου είναι να εκπαιδευτούν οι συμμετέχοντες για τις υποχρεώσεις τους που απορρέουν από την εφαρμογή του κανονισμού για την «προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών» ο οποίος τίθεται σε εφαρμογή στις 25 Μαΐου 2018, αλλά και για τα πλεονεκτήματα τα οποία μπορούν να αποκομίσουν οι εταιρείες από την σωστή εφαρμογή αυτού του κανονισμού. Το συνέδριο απευθύνεται σε Επιχειρηματίες, Διευθύνων Σύμβουλους Εταιρειών, Οικονομικούς Διευθυντές Εταιρειών, επαγγελματίες στον τομέα του Μάρκετινγκ και της Πληροφορικής αλλά και γενικά όλους όσοι χειρίζονται προσωπικά δεδομένα.
Κυρίως ομιλητής του συνεδρίου θα είναι ο διεθνής σύμβουλος - εκπαιδευτής και γενικός διευθυντής του συμβουλευτικού οίκου iCompli®, Duncan Smith.
Ο Smith σχεδιάζει ειδικά και παρέχει σεμινάρια κατάρτισης για τους κορυφαίους επαγγελματικούς Οργανισμούς του Ηνωμένου Βασιλείου όπως το Institute of Direct Marketing (IDM), το Chartered Institute of Marketing (CIM), Manchester Metropolitan University, και εκ μέρος της κορυφαίας εταιρείας παροχής συμβουλών για το ψηφιακό μάρκετινγκ: Econsultancy.com.
Μερικοί από τους πελάτες του είναι Salesforce, Marketo, Smart Insights, ACCA, Leads Business School, Νομική Εταιρεία, Allianz, British Business Bank καθώς και άλλες κορυφαίες εταιρείες παγκόσμιος.
Είναι μέλος του International Association of Privacy Professionals (IAPP), και του National Association of Data Protection Officers (NADPO).
Στις 13 Απριλίου, ο Duncan θα είναι μαζί μας στο πανεπιστήμιο της Λευκωσίας για μία εξειδικευμένη κατάρτιση, η οποία στοχεύει να μας προσφέρει πρακτικές λύσεις και εφαρμογές στην καθημερινή μας ροή εργασίας ώστε να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα από τις δραστηριότητες προώθησης, πωλήσεων και ανάπτυξης βάσει του νέου κανονισμού GDPR και ePrivacy.
Για περισσότερες λεπτομερείς επισκεφτείτε www.gdpr.omnifiq.com
Κυρίως ομιλητής του συνεδρίου θα είναι ο διεθνής σύμβουλος - εκπαιδευτής και γενικός διευθυντής του συμβουλευτικού οίκου iCompli®, Duncan Smith.
Ο Smith σχεδιάζει ειδικά και παρέχει σεμινάρια κατάρτισης για τους κορυφαίους επαγγελματικούς Οργανισμούς του Ηνωμένου Βασιλείου όπως το Institute of Direct Marketing (IDM), το Chartered Institute of Marketing (CIM), Manchester Metropolitan University, και εκ μέρος της κορυφαίας εταιρείας παροχής συμβουλών για το ψηφιακό μάρκετινγκ: Econsultancy.com.
Μερικοί από τους πελάτες του είναι Salesforce, Marketo, Smart Insights, ACCA, Leads Business School, Νομική Εταιρεία, Allianz, British Business Bank καθώς και άλλες κορυφαίες εταιρείες παγκόσμιος.
Είναι μέλος του International Association of Privacy Professionals (IAPP), και του National Association of Data Protection Officers (NADPO).
Στις 13 Απριλίου, ο Duncan θα είναι μαζί μας στο πανεπιστήμιο της Λευκωσίας για μία εξειδικευμένη κατάρτιση, η οποία στοχεύει να μας προσφέρει πρακτικές λύσεις και εφαρμογές στην καθημερινή μας ροή εργασίας ώστε να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα από τις δραστηριότητες προώθησης, πωλήσεων και ανάπτυξης βάσει του νέου κανονισμού GDPR και ePrivacy.
Για περισσότερες λεπτομερείς επισκεφτείτε www.gdpr.omnifiq.com