Κ. Παπαδοπούλου: Αυξημένη η ζήτηση περιεκτικής εταιρικής κουλτούρας
09:36 - 11 Απριλίου 2018

«Δεν μπορείς να έχεις εξαιρετική εμπειρία πελάτη χωρίς εξαιρετική εμπειρία εργαζομένου», δήλωσε η Κλειώ Παπαδοπούλου, Partner and Chief Inclusion & Diversity Officer, PwC Cyprus, σε ομιλία της στο 21ο Συνέδριο Leadership & Human Resource Management, που παρουσίασε η PwC Cyprus και η ΙMH.
Παρουσιάζοντας την «Global Workforce Hopes and Fears Survey 2022» με τίτλο «Τι αναμένουν οι εργαζόμενοι από τις εταιρείες τους το επόμενο έτος;» που συμπεριέλαβε απαντήσεις εργαζομένων από 44 χώρες, η ομιλήτρια ανέφερε ότι τα τρία βασικά χαρακτηριστικά που επιζητεί κανείς στην εργασία είναι ο μισθός, ο σκοπός (purpose) και η αυθεντικότητα. Το ενδιαφέρον από την ομάδα και η θέληση του manager να εισακούει τα θέματα που απασχολούν τα μέλη της είναι ακόμη δύο παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην απόφασή τους.
Με βάση την ίδια έρευνα, οι γυναίκες είναι λιγότερο πιθανό να αισθάνονται ικανοποιημένες με τον μισθό τους και να ζητήσουν αύξηση ή προαγωγή. Επίσης, οι γυναίκες, είπε, «φαίνεται πως δεν αισθάνονται ότι εισακούγονται».
Ενσυναίσθηση
Την ίδια ώρα, ανάμεσα στους 52.195 εργαζομένους που συμμετείχαν στην έρευνα υπάρχει η αίσθηση ότι η συζήτηση ευαίσθητων θεμάτων θεωρείται ως μια θετική διαδικασία καθώς ενισχύει την καλύτερη κατανόηση των συναδέλφων τους, δημιουργεί ένα περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς, παρέχει διαφορετικές προοπτικές και αυξάνει την ενσυναίσθηση.
Διαφάνεια
«Υπάρχει επίσης μεγάλη ζήτηση για διαφάνεια», τόνισε η κ.Παπαδοπούλου. Η ίδια εξήγησε ότι με βάση τα ευρήματα της έρευνας, «η υγεία και ασφάλεια καθώς και κοινωνικά ζητήματα όπως ο θετικός αντίκτυπος στην οικονομία, η πολυμορφία και η ένταξη, προηγούνται του περιβάλλοντος και της κλιματικής αλλαγής».
Η Partner και Chief Inclusion & Diversity Officer της PwC Cyprus ολοκλήρωσε την ομιλία τας δίνοντας έμφαση στη σημασία που έχει η πολυμορφία, η ισότητα (equity) και η συμπερίληψη καθώς με την ύπαρξή τους δημιουργείται η αίσθηση του ανήκειν.
«Δεν μπορείς να έχεις εξαιρετική εμπειρία πελάτη χωρίς εξαιρετική εμπειρία υπαλλήλου», κατέληξε.