powered by

Κ. Παπαδοπούλου: Αυξημένη η ζήτηση περιεκτικής εταιρικής κουλτούρας

«Δεν μπορείς να έχεις εξαιρετική εμπειρία πελάτη χωρίς εξαιρετική εμπειρία εργαζομένου», δήλωσε η Κλειώ Παπαδοπούλου, Partner and Chief Inclusion & Diversity Officer, PwC Cyprus, σε ομιλία της στο 21ο Συνέδριο Leadership & Human Resource Management, που παρουσίασε η PwC Cyprus και η ΙMH.

Παρουσιάζοντας την «Global Workforce Hopes and Fears Survey 2022» με τίτλο «Τι αναμένουν οι εργαζόμενοι από τις εταιρείες τους το επόμενο έτος;» που συμπεριέλαβε απαντήσεις εργαζομένων από 44 χώρες, η ομιλήτρια ανέφερε ότι τα τρία βασικά χαρακτηριστικά που επιζητεί κανείς στην εργασία είναι ο μισθός, ο σκοπός (purpose) και η αυθεντικότητα. Το ενδιαφέρον από την ομάδα και η θέληση του manager να εισακούει τα θέματα που απασχολούν τα μέλη της είναι ακόμη δύο παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην απόφασή τους.

Με βάση την ίδια έρευνα, οι γυναίκες είναι λιγότερο πιθανό να αισθάνονται ικανοποιημένες με τον μισθό τους και να ζητήσουν αύξηση ή προαγωγή. Επίσης, οι γυναίκες, είπε, «φαίνεται πως δεν αισθάνονται ότι εισακούγονται».

Ενσυναίσθηση

Την ίδια ώρα, ανάμεσα στους 52.195 εργαζομένους που συμμετείχαν στην έρευνα υπάρχει η αίσθηση ότι η συζήτηση ευαίσθητων θεμάτων θεωρείται ως μια θετική διαδικασία καθώς ενισχύει την καλύτερη κατανόηση των συναδέλφων τους, δημιουργεί ένα περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς, παρέχει διαφορετικές προοπτικές και αυξάνει την ενσυναίσθηση.

Διαφάνεια

«Υπάρχει επίσης μεγάλη ζήτηση για διαφάνεια», τόνισε η κ.Παπαδοπούλου.  Η ίδια εξήγησε ότι με βάση τα ευρήματα της έρευνας, «η υγεία και ασφάλεια καθώς και κοινωνικά ζητήματα όπως ο θετικός αντίκτυπος στην οικονομία, η πολυμορφία και η ένταξη, προηγούνται του περιβάλλοντος και της κλιματικής αλλαγής».

Η Partner και Chief Inclusion & Diversity Officer της PwC Cyprus ολοκλήρωσε την ομιλία τας δίνοντας έμφαση στη σημασία που έχει η πολυμορφία, η ισότητα (equity) και η συμπερίληψη καθώς με την ύπαρξή τους δημιουργείται η αίσθηση του ανήκειν.

«Δεν μπορείς να έχεις εξαιρετική εμπειρία πελάτη χωρίς εξαιρετική εμπειρία υπαλλήλου», κατέληξε.

Δειτε Επισης

Πετρολίνα: Πού βρίσκεται η εξαγορά της ExxonMobil Cyprus, τα κέρδη για το 2024 και η διανομή μερίσματος
Δρ. Α. Αχιλλεούδη: Σταθερά αφοσιωμένος στη στήριξη ατόμων με εμπειρία καρκίνου και των οικογενειών τους ο ΠΑΣΥΚΑΦ
Άνοιξε η πλατφόρμα για επιβεβαίωση της απομείωσης κουρεμένων καταθετών-Όλες οι πληροφορίες
Π. Ζαφείρης: Στρατηγική προτεραιότητα για το ΤΕΠΑΚ η διεθνοποίηση-« Ανοίγουμε τα σύνορα μας και τους ορίζοντες μας»
CNP Ασφαλιστική και Yπουργείο Άμυνας ενώνουν δυνάμεις για την καλλιέργεια υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς
Η Imperio στηρίζει τον Ναυτικό Όμιλο Λεμεσού-Επίσημος χορηγός του για τα επόμενα δύο χρόνια
Νέες ημερομηνίες διεξαγωγής για το 3ο Cyprus International Technology Relocation Summit
Euroblinds: Όταν η επιχειρηματικότητα γίνεται δύναμη βιώσιμης ανάπτυξης
Ψηφιακό μάρκετινγκ: Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό
Το πλαίσιο στρατηγικών πρωτοβουλιών της Eurobank για ενίσχυση της επιχειρηματικής διασύνδεσης με Ινδία