powered by

Κτίζοντας την επωνυμία σας στο Digital Marketing

Η εμπιστοσύνη είναι η βάση όλων των σχέσεων, είτε είναι προσωπικές είτε επαγγελματικές. Επομένως, οι έντιμες εταιρείες πωλούν περισσότερα και επιτυγχάνουν υψηλότερα κέρδη. Εκτός από τις βελτιωμένες πωλήσεις, η ειλικρίνεια δημιουργεί πίστη και προσελκύει κορυφαία ταλέντα.

Η εμπιστοσύνη των πελατών είναι η πίστη που έχει ένας καταναλωτής σε μια εταιρεία. Είναι η δέσμευση του Οργανισμού να εκπληρώσει τις υποσχέσεις του και να κάνει αυτό που είναι σωστό για τον πελάτη. Η εμπιστοσύνη των πελατών πρέπει να κερδίζεται και να προστατεύεται – χρειάζεται επίσης δουλειά για να αναπτυχθεί και να διατηρηθεί. Μια επιχείρηση πρέπει να εμφανίζεται με συνέπεια στην πελατειακή της βάση και να υπερβαίνει τις προσδοκίες της: Πρέπει να παρέχετε ποιοτικά προϊόντα και τις υπηρεσίες και τις εμπειρίες που υπόσχεστε.

Το θέμα της εμπιστοσύνης πελάτη και επωνυμίας θα βρεθεί στο επίκεντρο της πολυαναμενόμενης παρουσίασης του Founder & Creative Director της Porpoise Marketing,  Harri Pasanen. Ο ομιλητής θα αναδείξει τη σημασία της ειλικρίνειας ως θεμέλιο μιας επιτυχημένης επωνυμίας - και πως, στη ψηφιακή εποχή, μια απλή πράξη ανεντιμότητας μπορεί να τα καταστρέψει όλα.

Who is who

Ο ιδρυτής της Porpoise Marketing έχει συνεργαστεί με πελάτες όπως η IKEA, η Audi και η UNICEF. Στην εικοσαετή καριέρα του δημιούργησε, επίσης, βραβευμένες καμπάνιες για τη Nissan, τη Stora Enso και τη L'Oréal και πραγματοποίησε επιτυχημένα εργαστήρια σε διεθνή διαφημιστικά φεστιβάλ όπως το Eurobest και το Digital Marketing Europe.

Ενδιαφέρουσα θεματολογία

Το 18o Digital Marketing Forum επιστρέφει και φέρνει μαζί του όλα τα νέα γύρω από το ψηφιακό μάρκετινγκ. Στις 2 Δεκεμβρίου 2022, οι σύνεδροι θα παρακολουθήσουν ομιλίες από τους κορυφαίους του Κλάδου. Το κοινό θα φύγει από την εκδήλωση έχοντας αποκομίσει πλούσια γνώση για τις τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ μέσα από μια ενδιαφέρουσα θεματολογία. Στο επίκεντρό της είναι εξάλλου η νέα γενιά, στο πλαίσιο συζητήσεων στρογγυλής τραπέζης, καθώς και οι ιδανικές ψηφιακές καμπάνιες: Από την ιδέα, στη διαδικτυακή προώθηση μέχρι τον καταναλωτή.

Ποιους ενδιαφέρει

Απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ από επιχειρήσεις όλων των κλάδων της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα σε: Εταιρείες διαφήμισης και επικοινωνίας, γραφεία δημοσίων σχέσεων, media planners, media agencies, υπηρεσίες και συμβούλους μάρκετινγκ, εταιρείες ερευνών αγοράς, επαγγελματίες πωλήσεων, brand managers, διευθύνοντες σύμβουλους, γενικούς διευθυντές και digital marketing specialists.

Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Κύριος Χορηγός: Webarts

Χορηγοί: Adtech Holdings, Great Place To Work, Imarcomms, KEAN Group, OJO

Digital Printing Sponsor: Landas Colour

Οργανωτής: IMH

Με την Στήριξη: Cyprus Advertisers Association, Σύνδεσμος Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου, Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου

Χορηγοί Επικοινωνίας: Άλφα Κύπρου, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, Mesimvria

 

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

British Council και Invest Cyprus συνεργάζονται για προώθηση της διακρατικής εκπαίδευσης και των επενδυτικών προοπτικών
XM: Στηρίζει την προσπάθεια προώθησης ίσων ευκαιριών και προσβασιμότητας στον αθλητισμό
Ξεκαθαρίζει για την συμμετοχή αθλητών σε διεθνές τουρνουά στην Αθήνα η Ομοσπονδία Wushu Kung Fu
Η Baker Tilly South East Europe φιλοξενεί το Baker Tilly Europe Conference 2025 στην Αθήνα
Cyta: Γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με το συνέδριο Women in STEAM
MASO Strategic: Στρατηγική συνεργασία με Oneglobal Broking που ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά
Πρώτη επίσημη προβολή του ντοκιμαντέρ «Η Ιστορία του Χαλκού στην Κύπρο»
Ψηφιακές πληρωμές: Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές επιλέγουν ταχύτητα, αλλά ζητούν ασφάλεια
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Webinar για τη διεθνή ασφάλεια και τη σύγχρονη γεωπολιτική
Ιστορική απόφαση του Δικαστηρίου της Ε.Ε. για «χρυσά διαβατήρια» σε επενδυτές-Παραβιάζει το δίκαιο της Ε.Ε