powered by

Κτίζοντας την επωνυμία σας στο Digital Marketing

Η εμπιστοσύνη είναι η βάση όλων των σχέσεων, είτε είναι προσωπικές είτε επαγγελματικές. Επομένως, οι έντιμες εταιρείες πωλούν περισσότερα και επιτυγχάνουν υψηλότερα κέρδη. Εκτός από τις βελτιωμένες πωλήσεις, η ειλικρίνεια δημιουργεί πίστη και προσελκύει κορυφαία ταλέντα.

Η εμπιστοσύνη των πελατών είναι η πίστη που έχει ένας καταναλωτής σε μια εταιρεία. Είναι η δέσμευση του Οργανισμού να εκπληρώσει τις υποσχέσεις του και να κάνει αυτό που είναι σωστό για τον πελάτη. Η εμπιστοσύνη των πελατών πρέπει να κερδίζεται και να προστατεύεται – χρειάζεται επίσης δουλειά για να αναπτυχθεί και να διατηρηθεί. Μια επιχείρηση πρέπει να εμφανίζεται με συνέπεια στην πελατειακή της βάση και να υπερβαίνει τις προσδοκίες της: Πρέπει να παρέχετε ποιοτικά προϊόντα και τις υπηρεσίες και τις εμπειρίες που υπόσχεστε.

Το θέμα της εμπιστοσύνης πελάτη και επωνυμίας θα βρεθεί στο επίκεντρο της πολυαναμενόμενης παρουσίασης του Founder & Creative Director της Porpoise Marketing,  Harri Pasanen. Ο ομιλητής θα αναδείξει τη σημασία της ειλικρίνειας ως θεμέλιο μιας επιτυχημένης επωνυμίας - και πως, στη ψηφιακή εποχή, μια απλή πράξη ανεντιμότητας μπορεί να τα καταστρέψει όλα.

Who is who

Ο ιδρυτής της Porpoise Marketing έχει συνεργαστεί με πελάτες όπως η IKEA, η Audi και η UNICEF. Στην εικοσαετή καριέρα του δημιούργησε, επίσης, βραβευμένες καμπάνιες για τη Nissan, τη Stora Enso και τη L'Oréal και πραγματοποίησε επιτυχημένα εργαστήρια σε διεθνή διαφημιστικά φεστιβάλ όπως το Eurobest και το Digital Marketing Europe.

Ενδιαφέρουσα θεματολογία

Το 18o Digital Marketing Forum επιστρέφει και φέρνει μαζί του όλα τα νέα γύρω από το ψηφιακό μάρκετινγκ. Στις 2 Δεκεμβρίου 2022, οι σύνεδροι θα παρακολουθήσουν ομιλίες από τους κορυφαίους του Κλάδου. Το κοινό θα φύγει από την εκδήλωση έχοντας αποκομίσει πλούσια γνώση για τις τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ μέσα από μια ενδιαφέρουσα θεματολογία. Στο επίκεντρό της είναι εξάλλου η νέα γενιά, στο πλαίσιο συζητήσεων στρογγυλής τραπέζης, καθώς και οι ιδανικές ψηφιακές καμπάνιες: Από την ιδέα, στη διαδικτυακή προώθηση μέχρι τον καταναλωτή.

Ποιους ενδιαφέρει

Απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ από επιχειρήσεις όλων των κλάδων της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα σε: Εταιρείες διαφήμισης και επικοινωνίας, γραφεία δημοσίων σχέσεων, media planners, media agencies, υπηρεσίες και συμβούλους μάρκετινγκ, εταιρείες ερευνών αγοράς, επαγγελματίες πωλήσεων, brand managers, διευθύνοντες σύμβουλους, γενικούς διευθυντές και digital marketing specialists.

Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Κύριος Χορηγός: Webarts

Χορηγοί: Adtech Holdings, Great Place To Work, Imarcomms, KEAN Group, OJO

Digital Printing Sponsor: Landas Colour

Οργανωτής: IMH

Με την Στήριξη: Cyprus Advertisers Association, Σύνδεσμος Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου, Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου

Χορηγοί Επικοινωνίας: Άλφα Κύπρου, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, Mesimvria

 

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Α. Αθανασιάδης: Ο μεγαλύτερος θεσμικός επενδυτής στην Κύπρο ο ασφαλιστικός τομέας-Η μεγάλη δυναμική του
Drone Destination με προορισμό την Κύπρο… Ποια είναι η ινδική εταιρεία που έρχεται να «απογειώσει» την χώρα μας
Σταύρος Σταύρου: Καθοδόν για την Κύπρο αριθμός εταιρειών από την Ινδία-Νέο κεφάλαιο στις επενδυτικές σχέσεις
Ηγετικές παρεμβάσεις και διεθνής αναγνώριση στη 64η ετήσια γενική συνέλευση του ΣΕΛΚ
Νίκος Χειμαρίδης: Σταθερός και φιλικός προς τους επενδυτές προορισμός η Κύπρος-Φάρος το παράδειγμα με την Ινδία
Jean Bouquot (IFAC): Διεθνές παράδειγμα επιτυχίας η Κύπρος-Αναγνώριση συμβολής του ΣΕΛΚ από την Αννίτα
Στην τελική φάση η ετοιμασία των νομοσχεδίων για την φορολογική μεταρρύθμιση-Η διττή πρόκληση για την Κύπρο
Κ. Ιορδάνου: Η καλύτερη άμυνα σε τέτοιους καιρούς...Ενδυνάμωση οικονομίας, ελκυστικότητα, εμπιστοσύνη ξένων επενδυτών
Νέος προέδρος του ΣΕΛΚ ο Οδυσσέας Χριστοδούλου, αντιπρόεδρος ο Ανδρέας Ανδρέου-Τα μέλη του Δ.Σ.
ΑνΑΔ: Πολυεπιχειρησιακά προγράμματα κατάρτισης με δαπάνη €33,5 εκ.-Αφορούν όλους τους τομείς της οικονομίας